2017年12月28日 星期四

過冬保持肌膚彈性「FANCL Tense up」

話說早 3 個月秋天時做咗次皮膚分析,雖然狀態 ok,又有勤力護膚,但一化起妝都仍然係易乾 / 易起乾紋......

其實幾年前已有美容師講過話我皮膚薄、微絲血管又多,鎖水能力好低。當時美容師已經話過,去到我呢個 age range 如果想改善皮膚彈性同乾嘅問題,單靠搽 skincare 係唔夠,點都要食返啲膠原蛋白去內外夾攻補充,尤其係冬天叫我飲多啲花膠湯.....

呢點我係知道的,只不過懶得成日煲嘛~ 😆

再講其實花膠嘅膠原蛋白分子都幾大,消化咗之後都未必能夠俾皮膚直接吸收到,加上其實日日煲花膠湯成本都唔平,所以最方便我呢啲懶人嘅都係飲膠原蛋白 supplement 啦!

由 2 個月前我就開始每日飲定 FANCL「Tense up」預備過冬喇~


先提供產品資料 →

FANCL Tense Up
日本專利「三肽膠原蛋白」美肌飲料

成份具專利「三肽膠原蛋白」+ 維他命 C 及 E + 輔酵素 Q10 + 透明質酸 + 稻米精華等,分子極細,極易被吸收。有助擴大肌膚儲水空間、提升肌膚彈性。每日飯後 1支,可為肌膚補充每日不斷流失的膠原蛋白,無論幾多歲,肌膚都充滿彈性。

每盒 10 支 x 50 ml (即 10 日份量)

(trial products given by FANCL)


相信唔少人都聽過飲「Tense up」係 work 的,連續飲 2 個月之後真係會 feel 到皮膚飽滿咗、冇平時咁乾、毛孔收細咗、皮膚細緻咗等等,我有好多準新娘客都係响婚前幾個月買嚟飲,同佢哋化妝仲明顯係 feel 到貼面啲添~

至於對我嚟講,so far 飲咗 2 個月,覺得今年轉冬皮膚係冇平時咁乾,而且更平滑 →

其實膠原蛋白每日都流失緊,睇怕過咗冬天我都要繼續 keep 住每日飲返一支,唔可以偷懶~ 所以話想保持年輕係要靠內外夾攻,補充返流失嘅膠原蛋白係真嘅!

而「Tense up」嘅三肽膠原蛋白分子夠細,可以真正補充到皮膚所需嘅膠原蛋白 + 幫助皮膚嘅膠原蛋白合成,不斷地保持皮膚彈性,一定 work 過狂煲花膠湯先~


2 則留言:

  1. ISA, 想問下你Tense Up孕婦飲得嘛?

    回覆刪除
  2. 我都飲過, 反而覺得效果一般, 最明顯係覺得自己肥左....因為呢枝野係勁甜, 應該係為左掩蓋某些唔太好味既成份XD

    回覆刪除