2017年10月14日 星期六

短髮 / 中短髮 / 中長髮造型必備!「MOROCCANOIL 清爽造型旅行套裝」

我係中短髮大家知道的,而呢類長度要打理起上嚟,其實係比長髮更麻煩! 

遇着 bad hair day 又唔可以好似長髮咁紮起佢,洗完頭又扁扁塌塌,好多時都要靠造型產品幫手先出到街,所以 "dry shampoo / 造型鹽水噴霧" 不經不覺已經變成我每日不可缺少嘅日用品。

"造型鹽水噴霧" 好係好,但用完要吹頭嗰吓麻煩,遇着趕時間的話,我通常都會用 "dry shampoo" 取替。而我用 dry shampoo 唔係因為頭髮偏油,相反我經常漂染頭髮係好乾的,只係貪佢一噴上去就得夠方便,雖然冇定形 / 造型效果,但至少噴完會蓬鬆一啲,冇咁扁塌。

Dry shampoo 我一向用開「Batiste」,已經用到好悶喇,於是上星期經過公司附近的頭髮用品店,就打算買支「MOROCCANOIL」dry shampoo 試試~

點知咁啱見到佢有呢套「Refresh & Go 清爽造型旅行套裝」喎! →

一套有齊定型噴霧 + dry shampoo + 髮泥噴霧 + 髮尾油,直頭 fit 晒要求啦~ 😍


「MOROCCANOIL」支髮尾油又幾出名唔使我多介紹了吧~

除咗有用緊佢嘅髮尾油之外,我亦曾經用過佢支「Extra Volume Shampoo (豐盈潤澤洗髮乳)」,不過就覺得呢支洗頭水乾到爆炸,又貴又冇效果,可以不試。 

至於今次推介呢個 travel size 造型套裝,我就認為好好用! 而且細細支亦好適合未用過又想試吓的人,試過啱用就可以買大 size~


我係响尖沙咀金馬倫道地鐵站口對面嗰間髮品店買的,售價 $399 set

如果唔知邊度有得買 / 更方便自己可以買到,亦可以去 MOROCCANOIL 香港官網查詢:


made in U.S.A

非天然成份或有機產品


好老實講,我只係為咗呢 3 支造型噴霧而買的 →

原本只係想買一支細 size dry shampoo 試試,但 1 支都百幾蚊,3 支係四百幾,計落買 travel set $399 仲着數,平咗兼多咗支髮尾油,又可以試勻 3 款唔同嘅噴霧效果~


摩洛哥順髮油輕柔版 Light (25 ml) →

蘊含豐富的堅果油和修復蛋白質,能即時修護順滑秀髮,而 Light 配方係專爲纖幼髮質及淺色頭髮而設。

呢支我用開 original 滋潤版,Light 輕柔版絕對唔夠我咁乾旱嘅髮質用,不過照殺~~ 😂 

至少旅行時可以用~


Luminous Hairspray Strong Finish 閃亮強效定型噴霧 (75 ml) →

質感輕盈、可變造型而不起白絲、效力持久,並能為髮絲增添閃亮光澤。用後頭髮仍能輕易疏理而不留黏性殘餘物,同時可撫平毛躁並抵抗潮濕天氣。適用於強效定型。

以我用過咁多 hair spray 嚟講,呢支並唔算太 strong hold,只能話係中高,但日常用已經好足夠,唔會太硬唔自然,效果亦持久,可以 hold 到全日,就算再梳頭亦唔會起白絲~

加上氣味討好 (同佢支髮尾油一樣味),唔會有好大陣化學膠味,香氣可以持續一整天,就好似洗完頭咁清新,值得推介~

雖然個名有 "閃亮" 兩隻字,但其實係一啲都閃的,唔會噴完成頭光晒,可以放心。


Dry Texture Spray 清爽質感噴霧 (60 ml) →

蘊含堅果油成份的質感噴霧,能輕易造出自然不刻意的持久造型,有助塑造出豐盈隨性的質感效果,亦可於編髮及髮髻造型前使用,有助打造出有力及具質感的基礎。  

髮泥大家知係咩啦,而呢支就係 "噴霧版髮泥",會輕盈過普通髮泥好多倍,唔會有黏黏立立 / 硬身感覺,特別適合女仔用,噴完可增加 volume,頭髮亦會變得更有力,易於造型~

不過就唔好對佢期望太大,佢只係可以增加少少 volume,唔會變得勁厚勁硬勁有力嗰隻,所以係只適合普通日常用。

本來呢種髮泥噴霧我係打算買另一個牌子「KMS」的,因為髮型師借我用過都覺得 ok,但用過呢支「MOROCCANOIL」後就返唔到轉頭了! 因為 MOROCCANOIL 香好多呀,唔會成頭膠味~ 😌


Dry Shampoo 免沖洗淨髮噴霧 (Light Tone 淺色髪色) 65 ml →

含有極致纖細的大米澱粉,兼具防紫外線功能,可吸收油脂、污垢和氣味,讓秀髮回復清爽乾淨及豐盈。而添加的摩洛哥堅果油配方中含有微細的紫色色調,能幫助平衡漸漸變為黃橘色的淺色髮色,並呈現出最佳的淺色髮色。 

雖然係貴過「Batiste」好多,MOROCCANOIL 呢支 full size 要二百左右! (Batiste 只係幾十蚊) 但香味就自然過 Batiste 好多。而最重要嘅係,Batiste 噴完頭髮會變白,要自己不停撥撥撥,有時撥完都仲係會白,而 MOROCCANOIL 呢支噴完係一啲都唔會變白~ 👍🏻

呢支有分 dark tone / light tone,套装包嘅係 light tone,好 fit 我髮色,噴完同自己髮色一樣,睇唔出有噴過般自然。深髮色可揀 dark tone,我見到髮品店內亦有售 full size 及 travel size。

至於效果,我認為係同佢上圖嗰支「Dry Texture Spray 清爽質感噴霧」分別不大,都係清清爽爽添加返少少 volume 咁,直頭 feel 唔到有分別,不過油性髮質就揀呢支會更好~


沒有留言:

張貼留言