2017年9月8日 星期五

Makeup Secret Summer Sale + 新 website layout

有留意我哋 facebook 的話,都應該知道 summer sale 已經開始咗喇~

而且官網仲已經轉咗新 layout 添~ 🤗 


如果仲未知道我哋有 facebook 專頁的話,咁就可以 click 入去睇睇喇~


至於最詳盡嘅產品資料介紹,當然係响官網睇得清楚啲啦~ 

Website 新 layout 仲已經改為可根據 "產品類別" 快速搜尋 →


亦可依 "牌子名" 快速搜尋,方便好多 →


按牌子搜尋就可以睇到晒該牌子有咩產品 →



資料亦超詳細~ 

多得 designer Leo + 同事 Edmund 連日不停 upload 改版,而家個 website 愈來愈靚喇~ 😍


2 則留言:

  1. Hello, 我之前有用過你賣ge Instant Calm Cream, 覺得好薄好舒服, 岩我轉天氣敏感時用。想問下Instant Protect SPF 50+ Tinted 嘅質地會唔會係類似咁薄呢?諗住用黎上礦物粉前打個底均勻下膚色。
    同埋想多口問下,長期用Instant Calm Cream得唔得嫁?會唔會到我敏感時就唔work?

    回覆刪除
    回覆
    1. Instant Protect SPF 50+ Tinted 嘅質地會厚過 Calm Cream 少少,如果每次攞嘅份量唔多, 咁用來打底都係可以的, 效果類似 bb cream 咁, 只不過係醫美品牌~ 另外長期用 Calm Cream 都係可以的, 反而係會令皮膚冇咁易爆發敏感~

      刪除