2017年9月1日 星期五

嘥咗 $480.... YSL 新出「TOUCHE ÉCLAT LE CUSHION」明彩透亮氣墊粉底 review

臨近轉季,好多品牌都陸續推出新粉底~

不過見出得最多好似都係 cushion 粉底? Shiseido / Armani / YSL 等等好多都係出 cushion。好彩我都係氣墊粉底 fans,正中下懷喔~ 

3 款我都好想試,但面就得一塊,正好前日 out job 完行去搭車經過 YSL,就先買住 YSL 試試吧~ 反正早排游完幾次水曬黑咗嘛,屋企啲粉底顏色全部唔啱用,大條道理買新粉底 yeah! 😆

產品資料 →

TOUCHE ÉCLAT LE CUSHION 
明彩透亮氣墊粉底

為 YSL 首款推出可隨心調控光澤及遮瑕度的氣墊粉底,以尖端的微網織技術打造氣墊網層,令每次釋出的粉底份量恰到好處。配方含多種明彩粒子,時刻保濕,亦能呵護肌膚。

SPF50 PA+++ 防曬度


$480 粉底連盒 (共 4 色選擇) @ https://www.yslbeauty.com.hk/tc/

外型上的確冇得輸,鍍金粉盒有型又貴氣! 防曬度又夠高 👏🏻

不過就真係唔算平,以 YSL 粉底平常 around $500 價位,但起碼都有 30ml 計,呢盒價位相同但就只得 15g,而且冇 refill,感覺上係貴咗。


打開睇個氣墊網層直頭靚到呢!~ 😍

設計如同 lace 網紋一樣,印有 YSL logo 


當粉底滲出後,logo 紋理就更加清晰可見 → 


除咗靚之外,個 "微網織氣墊網層" 亦好實用 →

就算唔小心大力咗壓落去,都唔會有太多粉底滲出,份量易於控制~

而且就算將盒 cushion 倒轉放 / 打側放,都唔會有粉底漏出 👍🏻


不過我就略嫌個網每次釋出的粉底份量係 "太過恰到好處",要沾好多次粉先化完全塊面,真係化到蚊瞓...... 😂 

以我呢啲鐘意 "三爬兩撥" 就上完個粉底嘅人來說,真係會嫌佢每次出得嗰少少份量係有啲慢,要大力少少壓落去先會沾到多少少粉底..... 

但呢啲都只係個人喜好,唔算係盒 cushion 嘅缺點~


另外亦略嫌 size 有點巨,實物比圖片感覺更巨 

放响屋企用當然無所謂,但如果攞出街補妝用 / 去 trip 用就唔係太方便......

不過 size 都唔係重點,最緊要都係個粉底好唔好用啫,睇埋落去先決定~


Btw 今次附設嘅粉樸的確係好有 gimmick,採用咗獨特嘅 "雙重物料設計" →

有半邊係 "纖維絨面" 質地,另外半邊係普通氣墊粉樸質地。

以官方所指,如用普通氣墊粉樸那邊上妝,效果會較自然 ; 如用 "纖維絨面" 那邊上妝,妝效就會更細緻無瑕。於是就算係用同一盒 cushion,都可隨心造出不同妝感了~

另外也可以先用普通氣墊那邊印個淡妝,再用 "纖維絨面" 那邊局部印上面頰 / T-zone,去加強光感 + 遮瑕度的~


我的色號 #B30 →

YSL 粉底我以前一向用開 #B20,但游完幾次水曬黑少少後,膚色已轉為用 #B30


先試用 "普通氣墊" 那邊上粉 


用 "普通氣墊" 那邊上層粉底效果 →

如用 "普通氣墊" 上粉,係無論你印幾多層佢都係同一厚度,效果比較淡薄,輕微均勻膚色係可以,但就唔係遮到太多瑕疵,略嫌 coverage 太低.....

另外由於粉底本身唔算太濕潤,毛孔同乾紋都現晒形,化完仲衰過未化,慘不忍睹...... 😰

雖然個心滴晒血覺得浪費咗 $480,不過都決定俾多次機會佢,試多一日先......


第 2 日我嘗試改用 "纖維絨面" 質地那邊上粉 →


用 "纖維絨面 "那邊上一層粉底效果 →

嘩~ 好好多~~ 似返個人 🤣

比較起上圖,用 "纖維絨面 " 呢邊上妝膚質會更平滑,修飾毛孔效果更好,遮瑕度亦比較高,可以 cover 到大部份瑕疵,效果較合心意,同上一幅圖簡直係天同地比!

但都係解決唔到乾嘅缺點,雖然自己 feel 到嘅感覺係唔乾,但望上去啲乾紋就現晒形,仲差過唔化妝嗰陣,尤其係笑紋位 + 唇角位簡直係重災區! 鼻翼亦只係勉強過關..... 

雖然我本身皮膚都係乾,但如果連夏天咁熱用都咁嘅樣,秋冬我唔敢想像.....

所以認為佢對撫平乾紋係零幫助,反而仲惡化咗......


另外持久度方面亦係一敗筆,2 小時過後就已經溶咗一半 →

尤其係鼻翼 / 鼻底 / 唇邊 / 面頰毛孔位,未夠 2 個鐘就開始出油,控油度比較差......

有趣嘅係,可能因為佢妝效唔厚 + 乾,出完少少面油之後反而仲好啲,變得冇咁乾,望落更貼面自然,而且仲分別有 2 個人問過我 "你而家係有冇化妝?" / "用緊咩粉底咁 natural?",都唔知好嬲定好笑~ 😂

結論係 : $480 咁貴,效果又唔算太好,唔買好過買

下一盒想買嘅係 Armani cushion,等星期一返工時去睇睇先~ 


2 則留言:

  1. Hi Isa,可否試埋NARS, MAKE UP FOREVER 嘅cushion 呀

    回覆刪除
  2. Hi Isa,
    我買了chanel cushion 用, 當時sales 叫我配盒碎粉就ok.因為佢話cushion 本身on top不用塗任何野。

    但每逢lunch 後我眼袋位置甩妝溶妝嚴重...

    是因為cushion不適合我? 我是混合皮膚。

    如果我用完cushion on top 塗粉餅, 是否又多此一舉?

    你有什麼意見可以比我?

    謝謝解答。

    回覆刪除