2016年9月19日 星期一

打好唔打好??

臉部瑕疵人人都有,我覺得沒什麼大不了,如果那些瑕疵是能靠化妝技術 cover 的話,那我亦不會吹毛求疵一定要做 d 咩 treatment 令到佢消失為止。

如果要講我自己唯一極度 + 十分 + 嚴重介意的臉上瑕疵,就係眼底於 6 年前割完汗腺管瘤後遺下的幾個凹洞喇! 

因為任憑你化妝技巧有幾神,凹洞都係冇可能靠化妝遮到的,更冇任何一種護膚品可以改善...... 而呢幾個凹洞,每次一笑更會由圓形變為橫線,極度顯眼, 經常被誤以為係 "眼紋",超級困擾! 

試過於街上遇見多年冇見、又唔係太熟的朋友,佢話: "你咁多年都冇乜點變喎~ 係多咗 d 眼紋囉" (我個心即時..... 滾呀! 滾呀! 滾過打邊爐)

其實呢 d 小凹洞以前係完全唔覺有的,但人大了幾年後,眼底皮膚彈性 / 膠原 / 脂肪等等全都流失了嘛,凹洞就變得愈來愈下陷顯眼......

我當然有試過四出搵方法改善啦,呢幾年我已經問過 N 位美容醫生及專家,全部都答我冇辦法,因為我的凹洞太近眼球,所有適合改善凹凸洞的療程如 laser / 磨皮 / 微針 / 針挑等都不能做,更冇醫生肯幫我做,始終有風險嘛。

而 eye cream / eye serum / eye mask 就更加唔使講啦,對改善乾紋皺紋就得,但對凹洞就唔使妄想會有效了。

既然 consult 過咁多醫生同專家都話冇得救,我把口只能話認命,但個心仍然介意到不得了。

直至我遇上 Oasis Medical 銅鑼灣分店的梁醫生。



呢 2 年來我曾經幫襯過 Oasis Medical 梁醫生好多次,例如打透明質酸針 / laser / HIFU / RF 之類。每次我見到佢,都會煩住佢問我 d 眼底小凹洞點算好,咁當然次次答案都一樣啦,就係冇得救囉......

其實我都明,而問咁多次只係因為個心好期望可能會有一次,個答案會唔同呢? 千份之一機會都好過冇嘛......

直至 3 個月前我又走去再問,今次我終於都求到一個唔同嘅答覆喇!!!

"其實又唔係完全冇方法嘅,都可以試試打 MOSAIC 部 laser 機,刺激肌底纖維重組,增生返膠原同彈性,不過你 d 凹洞咁近眼,真係要好小心打,通常都係打臉,好少人會打眼底....." (下刪 N 字想說服我唔好打)

最後我當然有求醫生幫我打啦~


打完之後....... 真係出唔到街....... 好彩有帶黑超.....

當然醫生係有一早講明會變咁樣,不過照鏡見到自己個樣個陣,真係被嚇一嚇、個心即刻離一離,打完 9 秒 9 跳上的士返屋企! 你都咪話唔影響市容 hahaha~

但不得不讚梁醫生係有好細心幫我慢慢打,每打一下都諗過度過~ (咁真係好近眼有風險嘛,唔細心唔專業點得呢)

而打嘅時候係零感覺,因為預先已搽麻醉膏。


約 50 mins 後返到屋企,已經冇咁紅,但就開始腫.....

加上麻醉膏效力漸漸消失,仲會覺得痛.....


即刻敷咗 5 次 Menard "綠水" (BEAUNESS 溫泉礦物健膚精華水) →

因為佢出晒名有效鎮靜肌膚、 強化肌膚、提升肌膚抵抗力、補濕、迅速改善不穩定膚質、改善紅腫等,又係天然礦物配方,我咁嘅情況唔敷佢仲可以敷乜,唔通仲敷 d chemical 上眼咩~


一晚內敷完幾次 Menard 綠水 + MD 份子酊精華之後,係的確已消腫好多,不過都仲係有 d 腫.....

咁至少已將個嚇得死人嘅樣、變為只係似喊完一晚嘅樣,都算係咁啦~

至少望到自己呢個樣都冇咁驚先!


第二日化妝時,已經可用 Cinema Secrets 盒 5 色遮瑕膏遮到 →

只不過要遮得比平常厚少少,都 ok。

優點係可以見到 d 凹洞真係消失晒~!!

至於個紅腫情況會每日漸漸退減,大概 2 星期後完全消失,不著痕跡。


雖然打完 MOSAIC 後個樣勁衰,但 d 凹洞又真係唔見晒泵漲晒喎!! 效果好靚好平滑! →

可惜呢個咁美好嘅效果,卻只能維持 1 個月左右.......

因為醫生一早同我講過打 1 次係唔夠嘅,成個療程至少要打 4 次,要打完 4 次後先再決定有冇需要再逐次打咁樣。

上次打第 1 次時已經係 6 月,理應連續 4 個月返去打 1 次,不過我又因為唔多唔少怕咗個紅腫 downtime 期,所以...... 好掙扎呀!

繼續去打定唔打好呢??...... 

Ummmm....... 繼續掙扎多一陣先......



13 則留言:

  1. Isa您好呀,我個鼻應該有所謂既酒渣鼻呀,我應該點做呀?或者有冇啲咩treatment可以有所改善架?

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 酒渣鼻係因為血管擴張而引起, 係冇咩 skincare 或普通 facial 可以救到 ga, 而打某一種 laser 就可以有效改善呢個血管擴張泛紅問題, 叫 Varia (舒敏激光), 我上次推介過個間 MediSpa 有得打 (試做價 $680), 你也可以打給她們 2155 8108 問問 (治療師 Grace)~

      刪除
  2. 請問打一次幾錢嫁?

    回覆刪除
    回覆
    1. 醫生打一次要二千幾, 因為個療程係為打臉部而設的, 就算我只打眼底都係會收臉部價錢

      刪除
  3. 你好,它會像co2 laser結焦嗎?我想做這個laser,有資料嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不會結焦的, 不過我冇資料, 可打去 Oasis Medical 問問 29703588 (呢個係 CWB 金朝陽中心我打個間分店電話, 駐店個位係梁醫生)~

      刪除
    2. 你係打臉定好似我咁打眼底? 因為打眼底比較有風險, 我都見左梁醫生幾次, 俾佢望左幾次, 最後先肯幫我打

      刪除
  4. 我想打全臉的,你知道大约多少錢嗎?��

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢個療程係為打臉部而設的, 只不過我冇打臉、改為只打眼底, 而收費都係會收臉部價錢, 約二千一次, 不過我對上一次打已經係 3 個月前, 而家可能會有浮動, 但都應該係差唔多價位~

      刪除
  5. Hi Isadora,
    我有點蠢蠢欲動想試Mosaic,請問你一共打咗幾多次?而家眼底凹洞平哂嗎?

    回覆刪除
  6. Hi Isadora,
    我有點蠢蠢欲動想試Mosaic,請問你一共打咗幾多次?而家眼底凹洞平哂嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 我比較細膽, 上次打完見到咁紅之後, 就唔敢再打第 2 次, 所以只係打了一次, 已經打回原形 haha~ 而醫生之前就講過我個情況要打 5-6 次左右

      刪除
    2. oic,希望你搵到另外treatment可以ko眼底凹洞,到時再同大家分享🙂

      刪除