2016年8月11日 星期四

寶藝水感新肌黑凍膜 Review

之前舖頭做 promotion,咪有呢盒新出「黑凍膜」 50g sample 送嘅~

送左一排之後,開始有熟客問試完 sample 覺得好好喎,有冇得賣 full size? 

我純粹係見有新 sample,就送俾大家試用咁,當刻又冇諗過入貨呢點喎,我見代理又冇 sell 我 (後尾先知原來係因為缺貨)。之後見愈來愈多人問,我先醒覺係咪真係咁正呢? 即刻自己試盒 sample 先!

試完一次,我明喇,再睇價錢,得喎百幾蚊! 平靚正! 想立即訂貨,可惜冇貨。

等左成個月,上星期終於到貨~

一早已託同事今個月返貨時留 1 盒俾我自用~~



寶藝 mask 有咁多款,邊款最好?

個人認為「酵素冷膜」收毛孔係最強、「蛇毒胜肽冷膜」就增強皮膚彈性 + 抗皺效果好 d、而「紫水晶」就美白最掂,主要視乎自己想要咩效果去揀~

咁呢款「寶藝水感新肌黑凍膜」同其他寶藝 mask 又有咩唔同?

佢係透過獨創小份子加壓概念,將成份加壓滲透至肌底,於短時間內深層清潔毛孔,同時淨化累積於毛孔內個 d 小份子污垢,仲可以改善油脂分泌,可以話係 "清潔 + 收毛孔最強"。

當然都會有其他 bonus 效果,roll down 望望就知喇~



新上架優惠 $158 / 250g @ http://makeupsecret.com.hk/products/

銷售點 :
專業化妝課程 ● 化妝服務 ● 化妝品零售

香港九龍尖沙咀廣東道 116-120 號海威商業中心 12 樓 B 室
(港鐵站A出口, 位於 Apple Store 旁邊)  
星期一至五 1:00pm - 9:00pm / 星期六 12:00noon - 8:00pm (逢星期日休息)
查詢電話: 2311 9682 
所有貨品項目及優惠: http://makeupsecret.com.hk/products

歡迎親臨店舖購買、或 click 入 Facebook 專頁 透過 Inbox 訂購 (順豐速遞, 運費自付): https://www.facebook.com/makeupsecret.hk/


取名叫「黑凍膜」,佢真係黑色嘅 ^^ →

屬黑色凝膠質地,內含高級孟宗竹所燒製成的竹碳粉,不含人工色素。

用法同其他寶藝 mask 一樣,厚敷 30-45 分鐘後,用盒內附設的刮棒撥走面膜,再洗面。可每星期敷 1 次。(必需厚敷至 0.5cm 厚度)


before & after →

首先我個粒谷左幾日紅紅腫腫、又痛又冇膿頭嘅暗瘡..... 敷完 mask 後即刻熟左! 掂! 唧得!

而面珠毛孔就收細左,冇咁顯眼,整體膚色好明顯白淨左 + 均勻左,冇咁一達達,鼻翼位偏紅問題有顯著改善,鼻頭鼻翼 / 下巴 d 粉刺又消失左好多~

產品指對有黑頭粉刺 / 痘痘 / 油性肌功效特別好,但其實我 dry skin 用效果都唔錯喎! 勝在敷完唔乾,唔會好似 clay mask (清潔泥膜) 咁敷完會乾到爆紋,同埋有 d 人係對泥膜過敏的。


遠返少少睇,感覺塊面真係好乾淨! →

上個月試用完 1 次,已經明白點解班熟客會叫我入貨,其實盒「黑凍膜」唔係話有咩特異功能,但佢就真係可以吸走阻塞毛孔內積聚 d 污垢,敷完係前所未有咁乾淨,好有 "淨肌 feel"~

至於粒暗瘡後來唧完、3 日後連印都消失得七七八八了~


想皮膚靚、護膚品吸收得好,最重要一步必定係要毛孔夠乾淨~

大家知而家科技發達,d 底妝品份子做得愈來愈細 (所以愈來愈貼面),卸妝都未必 100% 清到,"目測" 都唔會見到毛孔裡面有冇污垢 / 有冇塞住啦,所以真係要著緊清潔呢 part,唔好以為睇唔到污漕就等於乾淨呀!

(btw 強力建議卸妝用「Fancl 納米卸妝油」,納米份子夠細,一定比其他更深層、更乾淨)

而要深層清潔毛孔或去粉刺,方法都有好多種,例如用清潔泥膜 / 果酸護膚品 / 洗面機 / 磨砂 / 導出機之類都得,不過如果皮膚薄 / 易敏感 / 皮膚乾就唔太適合喇 (即係我)。

所以你見我都好少用呢類產品,唔係唔用,但絕少用,都係用溫和 d 的產品好~ 





2 則留言:

  1. 请问黑凍膜mask海外可以订购吗?

    回覆刪除
    回覆
    1. 抱歉液體或這類 mask 產品香港郵局會拒絕寄件, 所以未能運至海外了~

      刪除