2016年6月30日 星期四

拍攝化妝分享

入行 16 年,model / 明星 / 新娘 / 電影 / 廣告 / 雜誌等等什麼都化過,但我極其量亦只能稱自己為 "一個有人識的化妝師"。

星級? 我心目中的星級人馬有好多,自己並唔係其一。

要做到變星級,就必需有很多 "星" 照住。所有星級化妝師都係由寂寂無名、捱十年八年爬上位的,在未有名氣前,想於短短一個 job 內跟明星建立到 "非用你不可" 的關係,絕非容易,除了要技術非凡,social 功力亦一定要好了得。

以前曾提及過自己是由做媒體化妝入行的,所以一路走來接觸 model / 明星 / 媒介的機會都有,但我很早期就知道自己要什麼,心知要 social / 湊星 / 捱更抵夜等通告 / 一開工就唔知幾時收工的日子並不適合自己,我早年過的就這種返唔到屋企的生活。

路,幾時都係自己揀。我跟公司旗下的化妝師都不是星級人馬,並非沒化過明星 / 廣告,只是沒御用的名銜,都是在默默努力工作、低調不起眼的一群。

望住 Angel 今次化的妝,我好驕傲自己能有她這樣的化妝師。

沒有星級的名銜,作品卻絕不比星級的遜色。


Makeup & hair by Angel @ Makeup Secret





今次拍攝,我收到 agency 的資料只係化 "普通妝",仲叫 Angel 帶簡單化妝品去就 ok,結果去到突然變了 creative makeup ! hahaha~

還好 Angel 身經百戰,用有限的化妝品醒目地完成幾個造型~

昨天給正在學化妝的學員們望 Angel 的作品,個個碌大眼晴話好靚,問我上堂會唔會教化呢幾個妝?

不會喔。

師姐 Angel 這幾個妝不是你教她化的嗎?

我有幸能教出過她這樣的化妝師,不過我並冇教過化呢幾個妝,完全是 Angel 自己的功架。

妝是千變百化的,每次 out job 要化的妝要求都不同,甚至去到先知要化乜,冇可能學得盡,好多時都係靠化妝師從學過的技術中調節,再自己摸索點樣化出客人要求,需有一定經驗才能勝任。

但可以講既係,要化這種妝首先基本功必需要扎實,否則化出來效果可以好驚嚇~ 

各位同學仔有興趣也不妨於練妝時玩玩,過過手癮~



9 則留言:

  1. Wow such beautiful looks!

    回覆刪除
  2. Hello isa, 想問Shiseido防曬同Shiseido既Anessa邊款比較好?之前見你share話戶外深藍色個款最曬唔黑,但上網都好多人話Anessa金色太陽個枝都一樣曬唔黑,想買一枝曬唔黑既makeup base同一枝戶外用,唔知揀Shiseido定Anessa好??謝謝:)

    回覆刪除
    回覆
    1. Shiseido Anessa 金色個支都 ok 的,我以前都用過,好多年前也有推介過,呢支都主要係游水用~ 但早 2 年好似話驗出唔知有致癌物定乜(sorry 我唔記得咗),所以少人用咗 Anessa 系列,但而家有冇改良過就唔清楚了~

      刪除
  3. Dr.johom 精華有香料嗎?想試但我怕容易敏感呢~

    回覆刪除
  4. Md分子酊鎖水修護精華 應該作打底精華用定用尾用黎鎖水呢?因為我見出面個個都話用哂所有精華唔夠先on top 加呢支。thanks:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 塗用的先後次序方面, 可按照屋企用開的精華份子大小而決定, 份子細的先塗, 份子大的後塗, 例如我所用的 Phyto-lab 精華份子比 MD 呢支大, 便會搽完 MD 後再搽 Phyto-lab, 但如用水感肌精華因份子較細, 便會先用水感肌再用 MD 咁~ 所以主要是視乎你會夾那些精華一齊用~

      刪除
  5. 請問水光槍篇文係咪冇左啊?想睇但搵唔翻:(

    回覆刪除
    回覆
    1. 喔係呀~ 那間我幫襯開美容院係朋友開的, 而朋友話主要都係想靠口碑, 唔係太想被宣傳, 所以託我 delete 左篇文~ 如果你有需要可以到她 facebook page 查詢的: https://www.facebook.com/LalineBeauty/

      刪除