2016年3月28日 星期一

婚宴 out job 分享 x 新娘髮型參考

分享早陣子為某護膚品 PR 姐姐大喜日子所化的靚妝~

同事們講笑話 : "乜你而家轉了做 PR 化妝師?" 哈哈哈~

計落今一年又真係頗多 PR 哥哥姐姐結婚,不過大家都屬不同集團,我又冇特別講出去,所以大家搵我應該只係純絮巧合吧~



我人超級眼淺,平常幫其他新娘子化妝,見到人喊我經已眼紅。

上次另一位 PR 姐姐結婚、同今次這位 PR 姐姐結婚,我直頭喊到缺堤..... 

姊妹們望住我 O 晒嘴,呢位化妝師小姐咩事 hahaha~


這次的造型本來換了 3 個,但忙到冇時間影相,只拍到掛妝..... 


化完妝即偷拍 set 頭拍檔 Mun Mun →

也感激當日各化妝師助手幫姊妹們化到靚一靚! 姊妹們大讚滿意呀 ^^

makeup by Isa / hair by Mun @ makeupsecret.com.hk 


加插 "Step 3 化妝師課程" 學員們的花絮 →

準新娘子們也能參考一下這些帶點空氣感的髮型 ^^

自己認為這樣 set,層次會比貼服的髮型更豐富、更立體、更年輕~


髮型導師: Cindy @ makeupsecret.com.hk


以下的為客人試妝相,樣子就不公開了,等到大婚當日先~ 

makeup & hair by Angel @ makeupsecret.com.hk




愛貼服、光滑企理的也可揀這種 →

hair by Mun @ makeupsecret.com.hk


2 則留言:

  1. Hi Isa, 你覺得ysl cushion定係dior perfect bloom cushion好用d? 可唔可以簡單list下佢地有咩分別? thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. Dior 仲試緊, 遲少少等試清楚一點再分享~

      刪除