2016年3月31日 星期四

Tangle Teezer Blow Styling 濕髮吹乾用神梳!

早幾年一直 keep 住短髮造型,每次洗髮後用手指撥幾撥,就能把頭髮吹乾,so easy~

直到今年把頭髮留長後,那種每晚吹頭的苦況又回歸,沖完涼又要搽 skincare、又要搽 body lotion、仲要吹頭吹咁耐,唔吹又怕會引起頭痛,好痛苦呀..... 

我只係中長髮,已經覺得吹頭咁辛苦,長髮的人就更慘烈吧?

不過自從用了 Tangle Teezer 呢把 Blow-Styling "吹頭神梳" 後,我而家晚晚都好 enjoy 吹頭 + 摸自己把頭髮!

絕對冇誇張,一用佢吹頭就會明顯 feel 到同普通髮梳有分別,高下立見!

之前一直冇介紹過,係因為佢初次返貨一眨眼就 sold out 了,似乎唔使 mention 都好多人識貨? 為免介紹完後大家買唔到,所以就等到今次返貨先推介~



英國 Tangle Teezer Styler 髮梳好用,就好多人都知,但它的 Blow-Styling "吹頭神梳",香港就較少人提及,我也是睇完這個 video 被燒著入貨的 ^^



本來睇完官方呢 2 個 video,都有懷疑過係咪真係咁好用? 同普通髮梳又有乜分別? 單睇 video 當然感受唔到.....

直至有 blog 友見我有售 Tangle Teezer Styler,託我代訂這把 Blow-Styling,於是我又多訂了少量,順道自己試試。  



幾日之後,同事話把梳已經 sold out,叫我不如割愛將自己把梳放店內做 sample,我話.... 

"我係唔會犧性我把梳的!" hahaha~

同事碌大對眼 "真係咁好用??"

"簡直係神梳!"


不過是吹頭梳一把,可以有幾特別? 

濕髮時髮絲最脆弱,夾硬梳好易扯斷頭髮這點大家知。我未用呢把梳之前,每晚吹完頭都成地髮碎,全部係中間折斷那種,至少十幾廿條。

而這把由英國星級髮型師 Shaun P. 研製的 Tangle Teezer "Blow-Styling" 神梳,就專為濕髮吹乾、配合風筒使用而設。獨特的梳齒設計 + 防靜電功效,可以將濕亂髮絲一梳到尾不打結,更不會扯傷 / 扯斷頭髮,減少斷髮,撫平毛燥 (fizz)。

的確,我用了呢把梳後,而家每晚吹完頭望返地板,只會見到 2-3 條髮碎,斷少左好多! 

但咁都未完!


平時用普通梳吹濕髮,吹吹下把頭髮開始乾,把梳就會好難抓得實把頭髮,一邊吹就一邊飛 d 髮毛出來,髮尾永遠唔會聽話.....

而呢把 Blow-Styling 就可以一抓就抓起成把頭髮,抓得夠實、不會跣落、冇髮毛彈出之餘,吹完髮尾是乖乖的,你要佢向內彎就向內彎,想向外捲就向外捲,一梳到尾,超易控制! 

真係冇技巧都可以吹出 salon 級造型! 爽爆~

而且每次用佢吹完頭後,把頭髮竟然會變得柔滑、跣手、冇毛燥、有光澤!!!

所以因為佢,我而家超鐘意吹頭後猛摸自己把頭髮~


不過,優點仲未完!

其實佢最強的是.....


我測試過好多晚,用佢吹頭,濕髮變乾速度真係比用手指 / 普通髮梳 (如捲梳、類似的板梳),快乾接近一倍!

於是就無需再花長時間慢慢吹頭喇~

果真是一分錢一分貨,唔怪得被稱為英國皇室殿堂級神梳! 而且獨特材料能抵受高溫熱風,不會用得耐而變形,有排用~

用過一定唔會後悔那種! 等我過 2 日再親身拍個 video 示範佢有幾好用~


Size 方面,本身有分大細 size (大 : full paddle $270 / 細 : half paddle $240),我用的這把為細 size →

認為女仔手 size 不大,用細 size 會更易於控制及造型,尤其對初用者更易掌握,所以亦沒入大 size。

其實所謂細 size 亦一 d 都唔細把,已經好夠用,跟大 size 也不過相差 2cm 高度 / 1cm 寬度,差距好微~


售賣點 : Makeup Secret
專業化妝課程 ● 化妝服務 ● 化妝品零售          
查詢電話: 2311 9682 

歡迎親臨店舖購買、或 click 入 Makeup Secret Facebook 專頁 透過 Inbox 訂購 / 查詢

其他貨品項目及優惠: http://makeupsecret.com.hk/products




17 則留言:

  1. 回覆
    1. 有現貨呀,不過得返幾把了,而新貨過 2-3 日會到,唔使預訂~

      刪除
  2. 回覆
    1. 我俾人燒完、而家要燒返其他人 haha~

      刪除
  3. Hello Isa, 請問你介紹在黃埔果間salon, 洗唔洗預先打電話booking ?
    想去試試, 唔該你啊 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 預約會好 d, 我通常都會去前一日預約~

      刪除
  4. Isa, 請問混合性偏乾皮膚用RMK Cream Foundation 適合嗎?有沒有更好的品牌推介呢?用Beauty Blender 上粉底霜應該效果會很好嗎? Thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以,不過就快夏天用佢會有少少 lup 身,或者試一試佢嗰隻 gel cream foundation 會更好,同樣滋潤但冇咁厚身~ 另外用 beauty blender 上粉底霜效果是很貼面光滑的,而份量亦無需多~

      刪除
  5. Isa,請問你乾髮時會用返呢梳定係乾髮用的tangle teezer?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我在屋企乾髮都係會用返呢把梳, 都覺得好順滑了~ 除非係帶出街先會用 tangle teezer styler 細那把~

      刪除
  6. 回覆
    1. 大 / 細 size 高度相差 2 cm, 而寬度相差 1 cm, 用法 / 效果冇分別, 大 size 較適合頭髮長而厚的人用~

      刪除
  7. 好似只適合直髮啱用, 如果想keep住曲髮就唔啱用

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 有呀補左貨喇, 仲 summer sale 減價中添~ 這裡: http://makeupsecret.com.hk/products/

      刪除