2018年3月19日 星期一

成份安全、不起膠、不油膩「Jan Marini 全物理性防曬調色霜 SPF45」

真係唔講唔知,有時同朋友 / 客人傾開計,先發現原來仲係有好多人冇每日搽防曬! 😵

其實以今時今日咁多人咁貪靚嚟講,大家應該知道唔日日搽防曬對皮膚影響可以好深遠! 曬黑已經唔係最大 concern,出色斑皺紋 + 肌膚加速老化 + 膚質變粗糙呢啲先係最大問題,日後等啲問題現晒形先去救已經好遲了。

我明白唔鐘意搽防曬嘅人,一般係因為怕油膩 / 怕厚 / 怕顯白 / 怕敏感 / 怕起擦膠碎,我自己亦都用過 N 款防曬霜有呢類通病。

雖然心知「物理性防曬」唔易敏感唔傷皮膚,但就好油膩好厚好白,所以後來就揀更清爽唔顯白嘅「化學性防曬」,不過缺點就係有致害物兼易起敏感,總之就唯有一直 loop 去試 ......

直至上年遇上 Jan Marini「Physical Protectant 全物理性防曬霜 SPF45」→

Jan Marini 嘅 skincare 有幾好、幾快見效我經已成日提。以佢價位計,我覺得如果件護膚品搽上面有顯著功效、令我見到膚質有靚咗的話,貴啲啲我都會願意俾。

但上年佢叫我入呢支防曬時,我都真係有少少卻步! 始終售價唔算平嘛,而且防曬我試過太多了,唔會話有咩驚喜。但本著白老鼠心態,佢話 send 支俾我試咗先考慮,我就試了,反正防曬日日都要用。

衰啲講句,我當時真係諗住試完就算,冇諗過入貨。結果大家知,上年佢已經响公司上咗架, 而且仲成為咗熱銷品! 

大家知我係 "效果派" 的,當然係要有驚喜先會揀啦! 由舊 packing 用到新 packing,呢支已經係我嘅第 2 支 😊


防曬霜大家試過咁多,大概已知「物理性防曬 vs 化學性防曬」分別 😊

物理性防曬 Physical sunscreen (更安全)

原理 : 透過天然礦物光粒子於皮膚表面形成薄膜,折射兼阻隔 UVA 及 UVB 紫外線

✔︎ 成份温和不刺激,穩定性高,敏感 / 幼嫩肌 / 小童亦可用
✔︎ 不易滲入皮膚被吸收,不傷皮膚

✘ 份子較大,質感油膩會滿面油光,感覺侷身厚杰
✘ 搽後會顯白,同條頸形成兩截色
✘ 用後化妝易溶妝,易起擦膠碎


化學性防曬 Chemical sunscreen (冇咁安全)

原理 : 透過化學防曬成份吸收紫外線,經皮膚吸收後再產生交互作用轉化為熱量釋放,從而達到防曬效果。

✔︎ 份子較細,質感清爽唔油膩,唔阻礙化妝,唔會成面油
✔︎ 搽後唔會變白
✔︎ 感覺輕盈零負擔

✘ 成份容易令皮膚過敏,穩定性弱,部份更含致皮膚癌成份及刺鼻氣味
✘ 會滲入皮膚被吸收
✘ 易敏感皮膚 / 幼嫩肌 / 小童唔用得
✘ 於塗抹 30 分鐘後才起作用


由於質感上「化學性防曬」更清爽,唔顯白,所以市面上大部份防曬都係採用呢種配方,會較有利於推銷。不過比較過後,大家就明白點解識揀一定係揀「物理性防曬更安全!


雖然「物理性防曬」安全係安全,但嗰種油淋淋 / 厚杰 / 顯白 / 起擦膠碎通病,其實我咁多年來都冇試到一款係零缺點的,無論幾好嘅極其量都只係冇咁油 / 冇咁厚 / 冇咁白。

亦因為呢個原因我由上年開始用「Jan Marini 全物理性防曬調色霜 SPF45」後,就一直冇轉用過其他了,因為佢真係 "零缺點 + 安全",係 combine 咗「物理性防曬 + 化學性防曬」優點、而 bye bye 晒兩者嘅缺點! 


Jan Marini 全物理性防曬調色霜 SPF45 →

Made in USA 的科研防曬霜,主要成份為 Titanium Dioxide 6%、Zinc Oxide 8%、Q10、吸油微粒子、紅沒藥醇、植物精華、透明質酸 

♥️ 全物理性防曬配方,成份安全不刺激,適合所有皮膚,包括敏感肌
♥️ 份子細少,質感清爽不油膩,不黏稠厚重,不影響化妝,不起擦膠碎
♥️ 具 SPF45 高防曬度,全效阻隔 UVA 及 UVB (可抵抗 UVA 400 波長)
♥️ 80分鐘抗水配方,夏天流汗都唔使擔心
♥️ 加入補濕及抗氧化成份,防曬兼抗老護膚
♥️ 有效抑制黑色素形成、對抗自由基,預防皮膚老化
♥️ 可作為 makeup base 妝前使用,唔化妝亦可淡淡均勻膚色而不顯白


售賣點: Makeup Secret
專業化妝課程 ● 化妝服務 ● 化妝品零售

香港九龍尖沙咀廣東道 116-120 號海威商業中心 12 樓 B 室
(位於 Apple Store 旁邊)
星期一至五 1:00pm - 9:00pm / 星期六 12:00noon - 8:00pm (逢星期日休息)  
查詢電話: 2311 9682 

歡迎親臨店舖購買、或 click 入 Facebook inbox 訂購 (順豐速遞, 運費自付): https://www.facebook.com/makeupsecret.hk/


Titanium Dioxide、Zinc Oxide "%" 愈高愈好? 🤔

Titanium Dioxide、Zinc Oxide 其實係一層難溶於水嘅粉體,搽後會停留喺皮膚上形成薄膜,用作折射及阻隔紫外線嚟保護皮膚。而 "%" 越高就會愈厚杰、愈易起擦膠碎,亦係仿間全物理性防曬霜嘅通病。假若比例太多 / 粉體太粗,就會同你之前搽過嘅護膚品撈唔埋、炒埋一堆起擦膠碎了。

所以 Jan Marini 係唯一一支我認為係零通病嘅「全物理性防曬」 →

佢係有顏色的,但色效屬非常薄透嘅膚色,可作為 makeup base 使用,唔化妝亦可淡淡均勻膚色,唔會好似其他防曬 BB cream / CC cream / 防曬調色霜咁用後會變白面人 😉


質地幼滑、水凝、無重 →

感覺似搽緊精華多過防曬日霜,完全唔會 feel 到有 Titanium Dioxide、Zinc Oxide 粉體,無論試上面 or  試上手都唔會覺得有厚重、油膩、俾一層膠漿住嘅感覺 👍🏻

呢種無重、零負擔嘅清爽感覺,過往只有「化學性防曬」俾到你,估唔到呢支「全物理性防曬」都做到~


搽勻後感覺輕盈 →

點解「物理性防曬」可以造到咁水凝唔黏身?

係因為配方中加入咗 "吸油粒子",但佢絕非控油成份,唔會扯乾皮膚或覺得乾,只係會幫你吸取多餘油份咁樣。 

我無論响夏天 or 冬天用佢,都唔會覺得油或乾,反而用後化妝仲覺得水油平衡咗,好似識得幫你自動調節咁,之後化妝亦 last 得持久啲 💕

所以係一年四季都用得,唔使分開夏天 / 冬天要換過支~ 


搽上面效果 (只搽了護膚品 + 防曬) →

具微微調色效用,唔會太白或同條頸形成兩截色


感覺輕盈自在唔侷身,具保濕度但唔會有油膩感 →


高防曬度會更穩陣

我一向建議外出使用高 SPF 防曬日霜,因為 daily 防曬一般唔會搽到好厚,而搽得唔夠厚防曬度相對亦會降低,所以揀 SPF 高的會更穩陣~

而就算放假唔出街我都會搽低 SPF 防曬日霜的,有窗就有紫外線嘛 😊


除咗呢支防曬之外,Jan Marini 早前亦有新保濕精華素上咗架 →

我既然係效果派,推介得就當然唔會純粹係一支普通保濕精華咁簡單啦 😌

其實仲有一款新出嘅強效去眼紋滋潤 eye cream,強到好多熟客買完一樽唔夠 2 星期,已經話唔見咗 2 條眼紋,急急返轉頭再買嚟備用,所以嗰樽返貨唔夠一陣,我未介紹已經 sold out....

可惜連我哋即刻 re-order 美國都未有貨要等,所以我都係唔介紹住喇,遲少少先再分享~  


7 則留言:

  1. Hi,Isa你今次去日本在那裡換日元,$7.1算高?

    回覆刪除
    回覆
    1. 7.1 其實唔算高屬正常, 不過比起上年叫做高返而且, 但近期好似都 7.2 了

      刪除
  2. 其實以前Loveisderma的防曬都好正,只可惜現在周度都買唔到

    回覆刪除
  3. 但你在那裡換日元啊??

    回覆刪除
  4. Hi Isa,

    請問Jan Marini 係咪有澳洲版的?同美國版一樣?

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 抱歉我哋 2 個月前開始已經冇再做零售了~

      刪除