2018年3月7日 星期三

比 clé de peau 更好?「日本 SUQQU 底妝品 review 全覽」2018

對底妝有要求、而又捨得花錢嘅 ladies,對 SUQQU 呢個日本專櫃牌子一定唔陌生~ 

被喻為日本 No.1 底妝品嘅 SUQQU,响當地名氣同售價都拍得住 clé de peau,而且仲穩佔各大日本雜誌 No.1 獎項,因而好多人都會將兩者比較。 

而我就認為每一個品牌都有佢好用 / 唔好用嘅產品,尤其以高檔貴牌計,係未必每樣產品都可值回票價,今篇就分享吓 SUQQU 嘅底妝品有咩好用 唔好用啦 🤗


雖則我舖頭都有佢嘅賣底妝品,不過好用 / 唔好用都會照直講喇~

今次去日本响 SUQQU 玩咗好耐,所有新出產品 / 顏色都試勻了 →


SUQQU 最出名嘅係 makeup base / 粉底 / 碎粉 →

如對比起歐美 / 韓牌底妝品,我自己都認為日本牌子係更適合 HK 人用的,總括而言冇歐美嗰啲咁偏粉紅,粉質更適合 Asian 膚質,亦冇韓牌底妝品咁白咁光身、咁少色揀。

至於佢嘅眼影組合 / 漸層色胭脂 / 唇膏唇采等等,都好吸引! 只係售價偏貴 (如眼影都要 $500 蚊盒),如非情有獨鐘建議買平少少嘅品牌都一樣效果。



2018 春夏底妝新品


先講一講 2018 春夏新出呢款「Blooming Glow Primer」妝前底霜 →

係一支有透光感 + 潤澤效果 + 調色功能嘅 makeup base,比平常 tube 裝嗰支皇牌「Treatment Primer」更清爽,效果係好水潤柔滑、好貼皮膚、調色效果自然、同時亦有撫平細紋效用,適合乾性肌春夏使用~ 👍🏻

不過因為搽完都有種光透感,偏油膚質 / 愛啞緻妝感的人就唔啱用了。

呢支係 3 月先開售,我去日本時仲未有得買,只能試到 tester。而日本係賣 $480 左右,如 HK 水貨應該要約 $600 幾。

(部份圖片 copy from SUQQU 官網)


同為 2018 春夏新出的「Nude Wear Liquid Foundation SPF19 PA++」光感裸妝粉底液 →

係一支滴管形式、好稀身嘅粉底液,水潤精華液質地,分開水 / 油兩層 (用前需搖均),質感就好似 "精華液 mix 咗精華油、再 mix 埋粉底液" 咁,主打無瑕裸妝感。

遮瑕度係 ok 的 (屬中等),均勻膚色冇難度,質感係好貼面、好光滑、好透薄、好保濕潤澤、仲有柔膚同撫平細紋效果~ 

但由於精華比例較高,coverage 相對唔太高,掩蓋唔多太多瑕疵,而且效果係充滿亮澤感,都幾潤身吓,所以只適合 dry skin / 皮膚瑕疵唔多的人使用了。如以 HK 夏天咁潮濕悶熱計應該用唔到 (冬天還可以),持久度會減弱一大截,好快會出油。

呢支同樣係 3 月先開售,我去日本時仲未有得買,只能試到 tester。而日本係賣 $560 左右,如 HK 水貨應要約 $700 幾。



Foundation 粉底


舊款「Frame Fix Liquid Foundation Lightless SPF30 PA++」啞緻粉底液 →

叫佢做舊款,係因為 SUQQU 專櫃今年已經冇放佢出嚟了,官網內亦唔見咗佢,可能係將會停產 / 唔暢銷? 🤔

呢支粉底液遮瑕度其實係唔錯的,不過見佢取名為 "lightless",就知佢係啞緻型妝效,確實質感都真係幾乾吓,只適合油性肌夏天使用。以近年大 hit 光感柔潤底妝計,matte tone 控油粉底的確已冇存在空間 (用咗易起乾紋同卡粉呀).....

但有興趣的話仍然仲可於日本專櫃試到買到,只係收埋冇放出嚟咁解,問就有的了~


再嚟係皇牌 No.1「Extra Rich Cream Foundation SPF30 PA++」精華粉底霜 →

係 SUQQU 粉底史上蘊含最多美容精華嘅粉底霜,亦係被喻為日本 No.1、可媲美 clé de peau 嘅粉底霜。添加 12 種日本植物性保濕精華成份,配以特製嘅潤澤光感液,能即時改善膚色暗沉 / 膚色不均 / 皮膚乾燥唔貼粉等問題,妝效潤澤飽滿而富光采。

以 SUQQU 粉底計,呢款 foundation 係最適合 HK 氣候用,質感亦最適合一年四季用的,遮瑕度方面亦為幾款 foundation 之中最高 (比 clé de peau 還要高),較貼合 HK ladies 愛有遮瑕度嘅要求,而且持久度係非常好~

除咗效果貼面柔滑、撫平飾修到乾紋同毛孔、感覺夠保濕得來唔會太潤太光之外,個人亦認為呢款 foundation 會比較 flexible,要淡妝可自行將粉底減量 / 想要高少少遮瑕度又可自己逐層添加 (係 buildable 的)。

我認為佢係好用過 clé de peau 的,適合混合肌 / 乾性肌使用 👍🏻

呢款我舖頭都有出售,HK $980。


粉底我一向用開佢,去日本時亦有帶佢,裝咗少少落樽仔度帶去旅行用 →

厚搽效果可以好無瑕! 而且唔覺會好厚妝,有奶油肌 feel 😍


薄搽的話妝效亦可以好自然,適合日常用 →

所以話呢款 foundation 係更 flexible,厚薄可隨意 😊


以前亦已拍過 "測試一天片" 示範同介紹過呢款 foundation + 皇牌 Treatment Primer 底霜 →



幾個月前新出嘅「Frame Fix Moisturizing Solid Foundation SPF25 PA++」水凝粉底膏 → 

賣點係有仿如用熱毛巾敷面後咁水潤光澤,質感滋潤貼面,遮瑕度高得來唔厚妝。


我用過就認為呢款粉底係出晒事、超雷呀! 仲要成 $680 蚊盒 😫

唔單止唔貼面、乾到爆、仲要勁浮粉、又勁難搽得均勻,就算皮膚幾靚用咗佢都會降 grade! 


首先試用附設嘅 sponge 上粉 →

試咗幾日,無論乾用 / 整濕個 sponge 用都好,粉底都係推唔勻、難上粉、唔貼面! 總之係搽到面都爛,啲粉底都未貼到上面嗰種,仲要炒起晒我搽咗嘅 skincare,形成一堆擦膠碎! 😤

同樣嘅 skincare 我用 SUQQU Extra Rich Cream 粉底霜 / 其他牌子粉底膏,都冇試過呢種情況的! 見到塊面嗰堆擦膠碎,我已經好想掉咗佢! 

效果差到連相都唔想影,未見過自己塊面咁衰......


之後我再俾多次機會佢,用另外買嘅 SUQQU 濕粉掃再試 →

效果仲衰過用粉樸,完全係踩晒地雷呀! 勸大家唔使考慮呢盒粉底膏了......

解決方案 : 係可以溝啲精華油落去用嘅,但每次咁樣做都頗麻煩,咁貴 $680 買盒粉底膏就係希望唔想煩、可以一次過上粉 + 遮瑕之嘛...... 😢



Powder Foundation 粉餅 


皇牌「Lucent Powder Foundation SPF20 PA++」晶瑩光感粉餅 →

可取代粉底液用 / 補妝用,適合追求高質量輕柔而貼面粉質嘅 ladies,打破平常粉餅嗰種厚粉 / 乾燥 / 唔貼面嘅印像,仲 cover 到毛孔,係我用過之中最好嘅粉餅! ❤️

由於係有遮瑕度,用嚟補妝仲可以遮返甩咗 / 溶咗嘅瑕疵~

呢款我舖頭都有出售, $740 (粉底 $580 / 粉盒連粉樸  $160)。


粉盒設計係 SUQQU 貫設的黑盒 feel →


大家知我一向好怕用粉餅上妝,多數只會用嚟補妝,覺得用粉餅取代粉底液上妝會厚粉啲 + 乾啲。不過我當然知道朝早返工係好趕時間,好多人會務求快靚正用粉餅上妝啦~

下圖係搽完 skincare → 遮瑕膏 → 再全面印上呢盒 SUQQU 粉餅 →

效果比我預期之中好好多! 以粉餅上妝計唔算乾之餘仲好貼面,修飾到粗大毛孔,有遮瑕度得來亦唔厚粉,連我超乾嘅鼻翼用都好貼,持久度亦好 long keep 👍🏻


Meanwhile 仲有種淡淡自然光感,又唔會令到我浮粉 / 出油 →

除咗作為粉底用之外,如用嚟補妝直頭係掂! 💕

本身出咗油、溶咗妝嘅位一印上去即刻完美返,連色素都 cover 到又貼皮膚~


另外我亦試過用 SUQQU Extra Rich Cream 粉底霜後,再印呢盒粉餅定妝 →

不過咁樣配搭就太高遮瑕度了,個妝會有啲厚.....

始終 SUQQU 隻粉底霜 coverage 已經夠高,而呢盒粉餅 coverage 又唔差,兩者共用係 too much,建議都係各自單用更好。


好多人推薦嘅「Pore Covering Powder」修飾毛孔控油粉餅 →

係一款含有散光微粒粉末,運用光線原理修飾粗大毛孔,有遮毛孔 + 控油效果嘅透明冇色粉餅。除咗可以用嚟補妝之外,仲可以用嚟取代碎粉定妝。

日本係賣 $480 左右,如 HK 水貨應該要約 $600 幾。


呢盒我都用咗好耐,雖然粉質係好幼滑,但係遮瑕度係零,純粹只能定妝 / 減油光。

雖然係可以修飾到毛孔,但因為粉質真係有啲乾,對我呢啲中女乾肌而言,毛孔正正就係因為皮膚乾先變得粗大,所以用佢就反而乾上加乾,唔係好 cover 到毛孔了。


不過勝在盒粉 size 夠細,放手袋帶出街補妝唔阻位置 👍🏻 



Loose Powder 定妝碎粉


SUQQU 嘅碎粉我用咗好耐喇! 由舊版用到新版,雖然價錢唔係平,但仍然覺得佢好無敵 😍

新版碎粉 total 有 4 款,包括 :

Oil Rich Glow
Sheer Loose Powder
Natural Covering 
Soft Velvet 


4 款粉質都係打磨得極幼滑、好透薄自然、唔乾唔厚粉、好貼皮膚的,但妝感 / 持久度上就會有少少唔同 :

Oil Rich Glow 
呢款我唔建議,雖然添加咗精華油係好潤澤,一啲都唔乾,但係真係有啲潤,持久度唔高,會只適合極乾肌膚 x 愛極度光澤感嘅人秋冬用

Sheer Loose Powder
同舊款幾乎係一樣,主推透薄定妝效果,同時具少少珠光透亮感,半補濕半控油效果,適合乾性肌 x 愛有透光感底妝的人用

Natural Covering 
係大多用家推薦嘅一款,唔乾之餘係啞緻冇珠光,具輕微遮瑕度,可修飾粗大毛孔,持妝效果亦比較好,適合混合至乾性皮膚用

Soft Velvet 
具絲絨柔焦效果,能 blur 毛孔細紋,有珠光透亮感,顏色偏粉紅,適合膚色偏白的人用


Natural Covering 我舖頭都有出售,HK $600。

試過 4 款之後,都係 Natural Covering 新版呢款比較好,會更適合 HK 潮濕氣候使用,冇其餘 3 款咁光身,持久度同定妝效果都較好,適合任何膚色 👍🏻


附設嘅粉樸質料亦屬高質量,用嚟上妝亦唔會好乾 / 好厚粉 →


另外新版亦改用咗彈性網設計 →

用時唔使倒粉出嚟,將粉樸 / 化妝掃直接掂落去個網就沾到粉,比較方便同慳時間。


基本上我近幾個月化嘅妝都係用呢盒 loose powder 定妝 →

效果自然,冇厚粉感覺,唔會乾爭爭,能融合皮膚,有微微遮瑕度 



Concealer Set 遮瑕 


熱門「Face Designer Concealer Set」遮瑕膏組合 →

能遮蓋面上瑕疵及黑眼圈,一盒 3 色,顏色可根據膚色自由挑選。



雖然望上去同 IPSA / Impress 遮瑕膏組合相同,但好處係有顏色揀,唔似得 IPSA / Impress 係 已經 fix 死咗無得揀顏色 👍🏻

不過其實可以揀嘅顏色並唔算多,只係得 :

2 色遮瑕膏 (一深一淺膚色選擇,質地乾少少,遮瑕度高啲啲)
3 色 corrector (黑眼圈打底調色用,質地薄啲保濕啲,但遮瑕度低啲)
而第一行嗰 3 隻色係光影膏,其實唔關遮瑕事

用法係先搽 corrector,再搽多層遮瑕膏


比較起 IPSA 同 Impress,呢盒 SUQQU 顏色已經叫多選擇,至少有黑眼圈調色用嘅 orange tone corrector 先,質地亦唔乾,唔起眼紋,仲好貼皮膚好自然添~

不過遮瑕度並唔算太高,只適合黑眼圈唔深嘅人用,而暗瘡印我試過就唔係好遮到 (約只遮到 5-6 成),比起差不多價錢嘅 clé de peau 遮瑕膏 coverage 相差好遠,其實計返容量都少過 clé de peau 好多,唔建議買。



Primer 妝前打底霜


呢支皇牌「Treatment Primer」妝前底霜,以前都有介紹過 → 

添加紅花籽油、杏桃核仁油、月見草油、山茶花油 4 種潤澤精華油,質感潤澤,可即時撫平乾紋,仲有牡丹粉提亮膚色效果,上面個粉底 video 亦有示範用過佢,一搽已經有美肌 feel~ 呢支 dry skin 係值得試的 😍 

呢支 base 又係攞過好多日本雜誌 No.1 獎項! 


雖然我係好鐘意呢支 base,認為佢效果好好,不過易出油嘅膚質就唔多啱用,單純係 dry skin 恩物。


今次去日本我都順道幫舖頭補咗少少貨 →

Makeup Secret 官網:

Facebook 專頁郵購: 





2 則留言: