2018年1月18日 星期四

真如堂「穴位蛋白線」 (埋線) 第 2 回

上個月先剛剛推介完明星私竇「真如堂」中醫美容嘅 "穴位蛋白線" (簡稱 "埋線"),事隔一個月,我又忍唔住去再打喇~

點解咁快又再去呢? 係因為效果已經流失咗 keep 唔到? 

梗係唔係啦~

反而係因為覺得個效果太好,忍唔住想 encore 加多幾條線呀~ 咁啱又有朋友打俾我話睇完上次篇文都想試,所以就約埋一齊去整~ 😊



睇多次上個月第 1 次去「真如堂」做埋線嘅 before & after →

如果大家身邊有朋友揾西醫做過埋線,就知道一般會叫你一次過埋幾十條線,講到好 common 咁,不過我响「真如堂」做全臉加個鼻只係埋咗 13 條線,都已經有呢個輪廓提升效果了,個樣望落即刻後生咗幾年,所以並非一定要埋得多先有效~ 

至於點解外間要埋幾十條線咁多? 我問過其實係好關乎於落針部位 + 採用嘅蛋白線長短,而埋線收費係逐條線計的,愈埋得多就可以收得愈貴了。

所以特別鐘意「真如堂」夠均真,係要整幾多條就幾多條,唔會濫收費用氹你狂整~

第 1 次埋線 blog 文重溫 :


第 1 次整完相隔 1 個月後 →

效果其實仲 keep 到,但人總係貪心的嘛,見到有改善就好自然想再變得更好,加上整完望慣咗自己個樣之後,又總係覺得仲有 enhance 空間,咁啱朋友話想試,就決定一齊去整埋佢了~ 😆

今次係加 6 條線,等塊臉再 firm 啲、鼻樑再挺啲~


另外眼底每邊多加 2 條 →

以前都有提過我兩邊眼底因為 8 年前做過手術割除汗腺管瘤,所以留有 2-3 個好深嘅凹洞,唔笑係唔覺嘅,但一笑就會好覺眼,唔知仲以為係好深嘅眼紋...... 😢

呢幾年間問過幾個出名嘅美容醫生都話冇得救,反而今次去「真如堂」話做埋線 3-4 次會救到喎! 咁我梗係試埋啦~!! 反正 laser / eye treatment 之類都做過晒 no use 嘛,而埋線只係約 $300 條,搏個機會都好~  


由於已經係第 2 次去整,講解嗰 part 可以 skip,傾好我想邊啲位置再 firm 啲就直接整了,過程快到全塊臉 5 分鐘唔駛就攪掂 →

至於朋友就話佢之前揾西醫埋線剩係個鼻都三千,今次去「真如堂」同一價位但就全臉加鼻整晒,抵好多~ 

同埋佢話上次西醫唔係用可吸收嘅蛋白線同佢整 (類似係纖維線),結果過咗一排身體排斥成條線凸返出嚟,要自己用眉夾鉗出,仲要有傷口有印留低! (類似新聞大家應該聽過) 所以真係要小心揀呀! 

我就 so far 過咗個半月都唔覺有任何異樣,更加 feel 唔到有嘢响皮膚內,只係初初整完頭 3 日洗臉時會有啲 "冤冤哋" 咁啫~ 


如我上一篇 blog 所講,塊臉整完傷口細到唔覺眼,只係有幾點泛紅 →

至於眼底凹洞就因為皮膚比較薄同 sensitive,所以感覺會較大,整完之後亦會有啲紅腫 (化妝遮得到),隨後亦微微瘀了 3 日,之後就冇事喇。


鼻樑加了 2 條線後效果 →

我鼻樑本身有節,每次化完妝都會有個陰影位,而家係由有節變為冇節~ 😃


第 2 次做埋線 2 星期後的 before & after →

除咗鼻棵挺啲之外,面頰亦飽滿啲~ ✌🏻


眼底嗰 2-3 個凹洞有改善 →

雖然都仲見到少少凹,但至少笑嘅時候凹洞冇以前咁深,應該要做多 2-3 次可以 K.O. 到吧? 總好過打 laser,計落又平好多~


凹洞近睇 →

係淺過以前嘅~ 👍🏻


再認真化埋個妝之後直頭掂! →

面珠飽滿咗 + 鼻樑挺直咗 + 輪廓 firm 咗又深咗 + 眼底凹洞變淺咗,呃得吓人~ 😂

整容開刀呢啲我就唔敢試喇,但呢類可被皮膚安全吸收的蛋白線微調就無傷大雅,亦打算會 keep 住每幾個月去整整,正過打 HIFU~


大家如有興趣也可致電或 facebook inbox "真如堂" 瞭解一下 →  

香港銅鑼灣渣甸街35號1-3樓(銅鑼灣地鐵站F出口) 
星期一至六 10:30-19:30 / 星期日及公眾假期 10:30-18:00  

(療程費用包括診金,若評估後不欲接受療程,需收診金每次 $150)



12 則留言:

  1. Isa 請問可以提供醫師個名嗎?想搵返佢做.
    果到會好hard sell嗎?Thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 我做過 2 次分別係唔同醫師的, 一位姓胡, 但另一位已經唔記得係姓乜了~ 另外這家並不 hardsell, 唔會遊說你做好多條線, 反而好多時係自己覺得唔夠想再加多幾條~

      刪除
  2. 你好,請問用左咩coulor con?自然得黎又靚

    回覆刪除
  3. Isa 你好,請問有冇試過Premier by dead sea的護膚品?好用嗎?岩乾性皮膚嗎?thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀~ 曾經買過佢的死海鹽磨砂係的確好好用, 用後好滑又唔乾~ 不過佢其他就冇試過了

      刪除
  4. Good morning! Pretty woman. 真的很sharp, 我都想做呀, 如眼袋可否做到呀 因我是大眼袋

    回覆刪除
    回覆
    1. 眼袋都可以改善到的, 但只能做到 up lift 提升鬆弛的眼袋, 而唔會係做完冇晒眼袋咁~

      刪除
  5. 多謝分享!想問一下中醫做埋線安全、合法嗎?幫我做開埋線醫生話中醫好似不能做這類療程?這間咁平我都想轉這間試試

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有問過說中醫是可以做埋線的, 就如針炙之類, 只是不能做注射式的 treatment 如 botox 或透明質酸針~

      刪除
  6. Hello Isa,唔知點解每次化妝無論上午有無用保濕護膚品打底,中午都會出法令紋。我只係21歲,係咪我上妝方法有問題(無論濕sponge定掃上),有無辦法解決呢?謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係因為皮膚會隨著時間接觸空氣而流失水份, 所以就算有搽足 skincare, 過幾個鐘後難免仍會出乾紋, 幾乎係冇乜預防方法, 只能靠補妝時補充返水份/油份了 (如噴補濕 spray / 加少少面霜入粉樸先補粉 / 改用比粉餅更保濕的 cushion 粉底補妝等等)~

      刪除