2017年9月23日 星期六

日本「Jourmoe 3 合 1 眼線眼影筆」review

唔知大家仲記唔記得我講過,我每日返工都係化全妝 = 底妝 + 眼影眼線 + 胭脂陰影光影 + 唇膏乜都齊嗰種呢?~ 😆

但係要响短短 5-10 mins 內化咁多上面,幾熟手都係一種 challage.....

所以行行吓街就突然挑起條筋想揾一支 "海綿頭眼影筆",一開筆蓋就有眼影粉嗰類,咁趕返工化眼妝咪可以慳多啲時間囉~ ✌🏻

不過要去邊度揾呢類眼影筆呢? 🤔

除咗 SaSa 啲日本貨之外,我霎時間又真係諗唔到邊個牌子有,好彩最終都搵到~

Bonus 係呢支日本「Jourmoe 3 合 1 眼線眼影筆」仲一枝有齊眼線液 + 眼線筆 + 眼影筆 3 合 1,爽呀! 😍

萬一想帶出街補妝轉妝 / 去旅行出 trip 用都好正喎! 夠方便唔使帶咁多嘢~


售價亦好合理,雖然 $168 感覺上唔算平,但諗真啲,如果要分開買眼線液 + 眼線筆 + 眼影筆,百幾蚊一定唔得啦,所以都係抵嘅~

Key point 係唔使响個化妝箱內慢慢摷化妝品 ✌🏻

$168 @ SaSa


顏色方面有 4 款 →

全部都係密封的,冇 teaster 冇得試色


如果唔知揀咩色好,跟圖片去揀就可以了 →

實物顏色幾乎同示範圖片冇出入,絕對值得參考,唔使驚貨不對辦~ 

只不過實物眼影顏色就冇圖片咁深色,唔會掃到 model 般的 smokey 效果,我試過掃咗好多下個眼影,都唔似得 model 咁深色。

不過愛淡妝的人應該反而會覺得呢個係優點吧~ 😁

(圖片 copy 自 Jourmoe Facebook)


真身 →

筆尖兩端分別係眼線液同眼線筆,而中間扭開就係眼影筆。

我買嘅顏色係 #02 Girly (啡紅),襯返我髮色~


眼線液係毛筆狀,筆尖幼身易畫 →


海綿頭眼影筆 →


眼線筆 →


試色圖 →

左至右 : 眼線液 / 眼影筆 / 眼線筆

而每款畫 2 行,純粹係想示範俾大家睇佢可粗可幼咁啫~ 😁


畫上眼效果 →

都話咗係好自然唔深色,日常用一流 ❤️

至於眼線畫幾粗幾幼 / 幾短幾長,就自己喜歡吧~

防溶程度亦好 ok,至少全日 8-10 個鐘都冇溶化過,由早上直至夜晚眼妝仍然健在,好 good~


6 則留言:

  1. Isa 你好~~
    請問有咩粉底液推介比混合性偏乾既皮膚??我用開Estee Lauder Doublewear..早前用都仲OK..呢排用就開始乾了..但護膚保濕程序都做到足..但都仲係偏乾
    我心水有RMK gel cream foundation同lunasol支Skin Modeling Liquid Finish..呢兩支邊支coverage會高D同保濕D呢???謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. RMK gel creamy 嗰支會保濕啲同遮瑕度高啲,我都有用緊,認為會好過 Lunasol~

      刪除
  2. Isa你好:
    唔知點解用cushion或粉底,好多時也會沉落鼻翼毛孔裏,見到一點點,我已試過囩benefit pore搽在毛孔處或以圓頭粉底掃(在你店買的纖維掃)打圈上了,不知是手法不對或是粉㡳不合適?你能否介紹合適的粉底嗎?我是中性偏少少乾,只是臉色不均,我喜歡透簿的妝效,謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多時係因為粉底唔夠保濕或柔滑所以會卡在毛孔, 試試 Armani 新出的 cushion 及 RMK liquid foundation / Lunasol liquid 粉底都 ok 的~

      刪除
  3. 講問有冇唔乾既不脫色唇膏/液體唇膏推介?

    回覆刪除
    回覆
    1. 液體不脫色唇膏通常都會比較乾啲㗎,YSL 同 Loreal 已經叫做冇咁乾~

      刪除