2017年4月18日 星期二

「FANCL 無添加美睫修護精華」review

話說因為近年植眼睫毛嘅用料好咗,冇以前咁傷真睫毛,植完之後雙眼又確係好精神,所以呢期又興返植眼睫毛喇~ 好多人都有去整,我由早幾個月前開始都有 keep 住去整~

不過無論用料幾靚 / 技師手勢幾掂都好,始終都唔係話完全零傷害,就算我已經揾好好嘅地方去整,d 假睫毛甩晒之後,真睫毛都係會變得軟弱一 d,無可避免。

所以我通常等 d 假睫毛甩晒之後,都會 hold 一 hold 休息返 2-3 星期先會再植過,期間就自己搽搽睫毛精華保養一下咁~

而最近用嘅就係呢支「FANCL 無添加美睫修護精華」喇 (限量品) →




先講講佢嘅資料 :

配方中含啤酒酵母精華 + 精氨酸 + 海洋細胞間脂質 + 礦物成份,有效修護受損睫毛,修復因植眼睫毛、夾眼睫毛、或卸妝時過度摩擦所帶來的傷害,令睫毛回復強韌,提升彈性,令睫毛不易折斷。

不含防腐劑等刺激性有害成分,可安心用於眼周。Made in Japan

$198 / 7g @ https://www.fancl-hk.com

(trial product given by FANCL)


用後感 →

我由上次植完睫毛、再等 d 假睫毛甩晒之後開始用呢支「美睫修護精華」,so far 用咗 3 星期 (早晚各搽一次),係有察覺到睫毛由初時軟弱無力,漸漸變返有硬度 ; 由軟到用睫毛夾夾唔起,變返好容易就夾得捲曲,認為回復睫毛強韌呢點佢確係做得幾好~

眉毛我都有漂染習慣,所以我連眉毛都有搽埋~

不過佢就純屬 "強化及修復睫毛功效",唔係濃密 / 增長 formula 嗰類,唔會話搽完 d 睫毛會長咗或多咗,所以會較適合有植開睫毛 / 長期搽 mascara / 睫毛容易折斷 / 睫毛軟弱無力的人使用。


用完 3 星期而家 d 睫毛健康返,我又可以放心繼續去植眼睫毛喇~

等下次 d 假睫毛甩晒,我又再休息一陣用呢支 FANCL 修復吓~


15 則留言:

  1. sa, 我皮膚外油內乾,想均勻膚色,自然,用armani silk,nars粉底好定係ysl羽毛粉底比較好?

    回覆刪除
    回覆
    1. HIhi~ 我响上一篇文已經回覆咗你呢個問題喇,快啲去睇睇啦😊

      刪除
  2. Hi Isa,
    我係混合膚質,T-zone位偏油
    想買粉餅作補妝用,
    請問sofina 同 glo-minerals,邊款較適合我?
    Thanks! =]

    回覆刪除
  3. Hi Isa, 請問邊隻eye mask好用可以淡紋?(我成日帶con,所以經常會拉扯眼皮)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我21歲,請問可推介埋岩我用嘅眼精華嗎?想搵d吾好太潤身的,我怕生油脂粒,謝謝

      刪除
    2. 另外,請問如果我一路都有頸紋問題,有乜產品可用?

      刪除
    3. 其實好多款 eye mask 都可以減淡細紋,不過就真係要 keep 住敷得好密先有效果,若果只係間中敷吓就冇乜效(同埋對好深嘅皺紋都冇乜效)。不過如果咁樣密敷法會好貴,所以通常都係自己去買眼膜紙、再倒入自己用開嘅精華水敷用會比較好,效果基本上同敷貴的 eye mask 冇分別~

      刪除
    4. 眼部精華可以試試 body shop 嘅眼部精華都係比較清爽,適合年輕肌膚使用,至於頸紋方面,以前雪花秀有隻頸紋霜非常之好用,不過就已經冇再出喇,簡單啲可以搽護膚品嘅時候同時搽埋上頸,又或者買支面部精華油搽頸紋都得~

      刪除
  4. 想問夏天有超級控油嘅底妝推介嗎? 我冬政用sofina控油base+ kate powderless foundation
    thanks!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 剛剛拍過嘅 zino video 裏邊示範用嗰樽 base 控油效果非常唔錯,可以試試用佢之後再配合返你用開嘅 kate 粉底都得,到天氣再熱少少真係唔得先至再轉用過更控油嘅粉底都未遲~

      刪除
  5. hi isa~夏天到啦 想請您推介d防曬 我主要想日用 唔化妝 20歲混合肌怕“lup” 想200零蚊左右 麻煩你啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. HIhi~ 我响上一篇文已經回覆咗你呢個問題喇,快啲去睇睇啦😊

      刪除
  6. Hi Isa,我用bodyshop玫瑰及蜜糖mask敏感,請問有冇其他wash-off補濕mask推介?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以試一試 Jurlique 嘅 rose moisture plus cream mask, 我用過都覺得唔錯~

      刪除