2017年4月10日 星期一

【測試一天 : Clarins Skin Illusion Foundation 絲滑透薄粉底液】2017

早排天氣未有咁熱嘅時候用佢, 真係覺得佢幾唔錯, 又算幾持久, 而夏天再試佢, 可能真係太熱啦, 持久度就差咗好多, 不過上妝效果都仍然係好平滑細緻, 乾性皮膚用會合適的~

23 則留言:

  1. Hi Isa, 我是一個容易出汗的人, 現在早上化妝時已邊化邊出汗, 不上粉(無論是甚麼粉), 只能靠用碎粉來定妝。請問有甚麼辦法呢? 請賜教, 謝謝。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果比較易出汗,就可以用防水嘅粉底,如 shiseido annessa 的粉底棒,或 Urban Decay 的 all nighter 防水粉底液等等,不過防水粉底一般都會乾d, 唔夠普通粉底咁貼面,又或者可以考慮用礦物粉底粉取代粉底液。另外如果邊化邊出汗就真係會比較難上粉,因為皮膚凡係有水珠上咩粉都會跣走,所以唯有開風扇或者冷氣上咗個妝先~

      刪除
    2. 謝謝你的回覆。最慘係風扇和冷氣都冇用 ! *@_@*

      刪除
  2. Isa,請問你覺得shiseido white lucent美白面膜work嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係 work 嘅~不過同其他 paper mask 一樣效果只能 last 1 日,除非你連續敷幾日先可以有一個 last 得耐啲嘅效果(都係十日八日左右)~

      刪除
  3. Hi Isa,乾肌(T字會出D油)想揾隻補妝粉餅,最好有埋粉撲 ,有冇咩推介?謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用過之中覺得唔錯嘅有 Covermark 柔滑美肌粉餅,同 Sofina Primavista 柔滑持久防曬粉餅~

      刪除
  4. 測試一天好好牙, 可以更加知道每件產品既試用感, 希望之後都會拍更多.
    PS.你囡囡好可愛喔

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你~ 我會盡量一有時間就拍多啲的了~

      刪除
  5. 請問clarins illustion 粉底你用什麼色?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係用 #110 honey, 其實都有啲深色,只係搽上面唔係好覺,建議買淺一號色會更好~

      刪除
  6. Hello isa 我前排去完旅行黑左好多,全身最黑係塊面。
    想請問上妝方面可以點調整返個膚色,因為都好多人話我黑左好多,如果用返舊有粉底會吾會好怪?
    Thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果曬黑咗,就只能夠買過隻深色嘅粉底喇,用返舊有嘅粉底搽上面會白咗變灰好怪㗎~

      刪除
  7. Hi Isa, 請問如用粉餅上底妝的話, 可以用遮瑕膏嗎? 如可以, 次序又是怎樣呢? 謝謝。

    回覆刪除
    回覆
    1. 用粉餅上妝也可以用遮瑕膏的,次序係先用遮瑕膏再用粉餅,不過上粉餅時就要小心避開搽過遮瑕膏嘅位置,有遮瑕膏嘅位置只能夠按壓印粉餅上去,不能推~

      刪除
  8. 謝謝你的回覆, 很詳盡。謝謝。

    回覆刪除
  9. hi isa~夏天到啦 想請您推介d防曬 我主要想日用 唔化妝 20歲混合肌怕“lup” 想200零蚊左右 麻煩你啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. LOreal 有隻藍色樽嘅防曬精華,都好清爽的,另外 body shop 新出嗰隻 spf50 pa++++ 嘅防曬都頗為清爽~

      刪除
  10. Isa, 我皮膚外油內乾,想均勻膚色,自然,用armani silk粉底好定係ysl羽毛粉底比較好?

    回覆刪除
    回覆
    1. Armani silk 會好過 ysl 羽毛粉底,因為 ysl 呢隻夏天用唔係好持久,同埋都幾出油

      刪除