2016年12月30日 星期五

今個聖誕送俾自己嘅禮物~ ghd 旅行風筒 review

我想買個新風筒好耐喇~~ 😆

屋企個舊風筒已經係 N 年前買落,雖然仲用得,但就超級重,仲要熱到發顛,想換走佢好耐!

受夠咗大型風筒嘅折磨,我嘅 target 係迷你風筒 / 旅行風筒,無論新款嘅大型風筒有幾輕身都好,都唔使預我喇,我對 "童裝 size 手" 都係用返迷你風筒好,又夠慳位~

至於 budget 方面,買化妝品 / skincare 我可以好豪爽,但講到買風筒就好孤寒,認為都係吹個頭啫,使唔使買咁貴呢? 最好求其搵到個幾百蚊、同時又有型有款嘅就 ok,風力我反而要求唔高,唔好太低就得。

話說身邊剛好有個好鍾意買旅行風筒嘅閨蜜 (唔知點解得一個頭要買幾個風筒),我當然有借機會試吓唔同牌子啦,例如 babyliss / Amika 等等,好可惜全部都 over 晒我 budget......

本來已經諗住算喇,唯有預多少少買個千鬆啲蚊嘅,點知聖誕前去染頭髮嗰陣,竟然比我喺 salon 買到個 $675「ghd 旅行風筒」喎! 

仲要有型又有款~ 正~~ ❤️




ghd 官網資料:

屬於好基本嘅旅行風筒,有冷熱風 + 風速揀,可以隨時轉換成 120w 或 240w,全球通用,亦有負離子功能可以減少毛燥。

風力方面只得 1400W,實屬唔高,不過以 ghd 嘅風筒風力計,點都會比其他雜牌強力,加上有個集中式風嘴,試上去同我用開嘅 Panasonic 1600W 大風筒風力差唔多,但就輕身好多倍~

官網賣英磅 49 蚊,係比香港平但長期冇貨,而我呢部就於 Private i Salon 買的 $675 (有保養 / 三腳插蘇)。 

所有 ghd 香港售賣點:



官網圖 →

有附設 dust bag。


摺起後極慳位 →


真身 →

極輕身,我鐘意~

以我中長髮計風力已經好夠用,1400W 有如 1600W 左右風力,又唔會過熱怕傷頭髮~

(不過如果頭髮勁長就會嫌佢唔夠力喇)


同場加映 Dyson 風筒 →

個個都知我係 Dyson 吸塵機 fans,呢部風筒一出嘅時候,就收到好多 whatsapp 問我買咗未? 

好老實講我從來冇諗過要買喎,咁貴~ 😂

(Dyson 吸塵機就唔同,真係勁好用)


呢部 Dyson 係我髮型師 Adam 嘅 →

我試吹過確實係唔錯,但要成三千幾蚊喎! 就算係髮型師 stuff price 買都要二千到尾,真係唔使客氣 hahaha~ 


Adam 同其他 makeup artists 話用 Dyson 風筒係品味、係 life style 一種嘛~

係,我明白嘅!

不過屋企有小朋友,部 Dyson 一定好快有損傷,肯定會被跌落地 / 撞凹 / 刮花,所以咁貴都係可免則免喇,無謂要就住就住用啦~

一部幾百蚊 ghd 我已經好滿意,粗用撞花都唔會心痛~ 😊


7 則留言:

  1. Isa, 我內雙眼皮,吾知係米因為眼皮脂肪厚,如果眼影化到張開眼都見到輕微一框會化到超高,請問可以點做?
    另外,請問shu uemura cc uv under base mousse(泡沫個隻)用法係點?要用咩工具用?

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 你情況其實係同我一樣, 係冇辦法解決 ga, 逢係內雙眼皮 / 眼皮厚的人, 如果唔貼雙眼皮膠紙、就只能夠將眼影化高了~ 另外 shu uemura 支 mousse 可先唧上掌心, 再用海綿粉樸沾上 mousse 搽上臉 (粉樸可逐少取 mousse, 無需一次過取晒所有份量)~

      刪除
  2. Hi,請問你係facebook ootd張相對黑色鞋係邊度買ga?幾錢左右?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可吾可以講埋全身嘅衣着係邊度買?好鐘意你成日著得咁簡單又有型~

      刪除
    2. 多謝你~ 件衫係剛推介過的淘寶: http://isadoracheng.blogspot.hk/2016/12/blog-post_23.html 牛仔褲係 Zara, 而對 boots 就已經係上年買喇 (屋企附近 boutique)~

      刪除
  3. Hi Isa! 我係中女年紀, 乾性但會乾到出油. 之前用過你介紹既Clinique beyond perfecting foundation 都唔錯, 想問有冇其他既foundation都啱我? 唔該晒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以試試 Clarins 新出個支 "Everlasting Foundation 持久無瑕粉底液" ($330) 都幾好, 質地同你用緊支 Clinique 差唔多, 但遮瑕度就再好少少, 唔厚粉, 亦算幾持久, 如果到春夏出油時、仲可以配埋佢隻 "瞬效零毛孔美肌霜 makeup base" ($270), 可以遮到毛孔又控到油~

      刪除