2016年9月14日 星期三

Urban Decay 新出「All Nighter Liquid Foundation」極緻無瑕粉底液 review

Urban Decay 今一年曾經推出過唔少妝品,不過佔大部份都係眼影 / 唇膏居多,等咗咁耐,今季佢終於有新粉底液推出喇! Yeah~~ 😍

UD 平時個支「NAKED SKIN」粉底液我都經已覺得唔錯,唔知呢支「「All Nighter Liquid Foundation」又會唔會更上一層樓呢?

開封前我望一望盒身......

- Full Coverage 高度遮瑕
- Long Wear 持久妝效
- Matte Finish 啞緻妝感
- Waterproof 防水
- Oil Free 不含油份

咦? 就 Matte Finish + Waterproof + Oil Free 呢幾點,一睇就知係適合夏天用 / 油性肌用,我呢類 dry skin 用會唔會好乾呀? 🙄

好心急想知! 收到即試~~



先講講「All Nighter Liquid Foundation」賣點 →

- 防水控油配方,不含油份
- 啞緻輕薄妝感,持久無瑕妝效,全面覆蓋瑕疵之餘不厚妝
- 只需用極少份量已非常高遮瑕度,無需塗抹多層都能遮蓋瑕疵
- 不含 Paraben 防腐劑
- 售價合理,不算貴


$340 / 共 10 色選擇 @ http://www.urbandecay.com.hk

(trial products given by Urban Decay)


外型仲要勁靚,瓶身有不對稱縷空花紋設計,有型有格 →


採用真空泵設計,衛生之餘,又唔會浪費每一滴粉底 →


至於呢支同樣新出的「Diffusing Highlighter Brush」($280) 

雖然個樣有 d 似濕粉掃,但其實係一支光影掃,專門用來掃光影粉。

論柄身 design 真真冇得輸,型到震~ ❤️

而掃毛係採用 "再生瓶塑膠" 製造,屬柔軟的人造仿真毛 ; 灰銅色掃柄則由 "再生鋁" 製成。(好特別喎! 夠環保)


由於掃毛以人造纖維製造 (非動物毛),所以你都可以用佢來上粉底液,只不過 size 就細支咗少少、有排先碌勻全臉咁解。

但我就唔建議同佢來掃呢支「All Nighter Liquid Foundation」,會唔夠力推勻,要配合返補濕類型、含油份、更液態稀身、更透薄的粉底液用先得。

至於用來掃光影粉效果又如何?

記性好的 blog 友們,應該記得我剛剛於 Facebook Live Video 內提過,"人造纖維化妝掃" 掃毛構造係呈直線的,會抓唔實乾粉而跣色,故只適合用來掃 liquid / cream 化妝品,如粉底液 / 遮瑕膏 / 胭脂霜等等。

咁光影粉都係乾粉呀? 又點解可以用呢支 "人造纖維掃"? 唔係應該用返動物毛嘅掃先啱咩?

冇錯係~

不過有 d 人正正就係唔想光影粉太閃 / 太令身,所以會刻意利用人造纖維掃呢種 "抓唔實乾粉,而跣色冇咁貼皮膚" 的特性,令光影粉效果顯得更自然柔和咁解。

至於我建唔建議咁做? 化自己個妝其實就冇咩所謂嘅..... 只係唔屬於正統方法囉..... 


講返個主角先! →


粉質介乎 liquid 同 cream 中間 →


由於不含油份,加上手背皮膚又乾,推時 feel 到有 d 乾,不過都算易推勻 →


效果完全同描述一樣,屬全啞緻妝效 + 高遮瑕度 + 零油光 → 


試上臉睇睇 →

夠貼面之餘,遮瑕度係勁高! 👏🏻

正面睇完全可以稱得上無瑕,連遮瑕膏都慳返! (我真係冇搽遮瑕膏)

搽一層都咁高 coverage,早知搽半層都夠啦~ hahaha~ 😂


唔使掃碎粉定妝都好啞緻、零油光 →

唯一缺點就係乾,就算已搽 skincare + 補濕 base 打底,上完粉底都仲係乾,可以見到鼻翼位都幾勉強,臉頰毛孔亦比平時更現形.....

(話時話,點解秋冬先嚟推出控油防水粉底咁得意嘅?) 😅


始終 Oil Free 粉底係唔適合我呢 d "收油乾肌中女" 用,冇計..... 

係就係乾 d,不過佢遮瑕度 / 持久度又的確好好喎! 

魚與熊掌可唔可以兼得呢?

既然網上流傳我玩底妝最耍家 (係我老公唔知响咩 forum 睇到的 😁)......

我當然係有方法好好運用佢,令佢變得唔乾、變為秋冬可用,而同時又可以 keep 返住佢其他優點啦~

方法詳情請大家過幾日等睇 youtube 片~


之後我亦有再噴埋佢支皇牌「All Nighter Makeup Setting Spray」→

不過都唔得,仍然係乾......

平時用其他 foundation,化完成個妝一噴上呢支 spray 後,就會即時變得水潤,不過今次似乎對呢支粉底冇乜效.....

因為......

呢支粉底講到明係 Waterproof,防水程度超晒班,on top 噴咩水都 block 晒.....


上妝 6 小時後 →

老實講,遮瑕係完全 keep 到,又真係一滴面油都冇出過,控油度好強,不過鼻頭 + 鼻翼 + 臉頰毛孔呢 d 本身比較乾嘅部位,就乾到浮晒粉.....

係浮到嚇親自己,從來未試過浮粉浮到呢種程度!

Dry skin 用親零油份防水粉底就會咁.....

所以你話揀啱適合自己皮膚用嘅 foundation 係幾咁緊要呢!


Close up 浮粉位再睇 →

建議夏天用 / 油性肌用會更好,dry skin 用就麻麻喇.......

唔急住買嘅話又可以等我拍埋 video,示範點樣將佢轉化為秋冬可用嘅版本,睇完先決定買唔買都未遲~ 


Btw,仍然覺得舊有個支「NAKED SKIN」粉底液好用 d → 



12 則留言:

  1. Hihi, Isa 想問下你有無脫廛地方既好介紹啊?係咪激光脫廛會好啲?可以分享資料嗎?thanks😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己約 20 年前脫墨係去美容院用藥水形式的 (因當年仲未有 laser 脫廛), 痊癒得慢、印又退得慢, 所以不建議。而我媽咪早幾年就做過 laser 脫廛, 痊癒期比較短, 印亦退得快, 所以我都建議做 laser 脫~ 至於 laser 脫廛我只係陪屋企人試過呢間: http://drchankinyip.com/v2/tc/ 我幾年前都有搵佢打過彩光, 會比去美容院貴, 但呢位美容醫生都算出名~

      刪除
  2. hello Isa,早幾年康熙一藝人立婷用佢個仔頭髮整化妝掃,你知唔知香港有冇呢類公司/服務?
    礦物粉底應用圓頭/平頭同咩毛掃上?
    thx

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港我就冇整過, 但我就有搵日本 Mizuho 訂做過, Mizuho 化妝掃本身係專門做胎毛掃起家, 到而家都仲有做呢類小朋友頭髮手製化妝掃, 但就要 by order 訂做, 仲有款式同盒款可以揀, 柄身亦會刻有小朋友個名, 我的仔女都有整, 感覺上日本做呢 d 會更精細同專業~ 等我問一問日本接唔接 hk order 同收幾錢先, 下星期我再 post 上來~ 另外礦物粉底用圓頭 or 平頭纖維毛掃上 (平頭掃會比圓頭掃妝效更透薄, 但圓頭掃平滑毛孔效果會好 d, 同埋高遮瑕度少少), 或羊毛掃上都 ok 的 (比纖維毛掃更高遮瑕度及貼膚)~

      刪除
    2. 明白
      唔該晒你
      我估都有啲爸媽有興趣
      我都試吓圓頭先

      刪除
  3. 你好isa想問大肚係咪吾可以用美白產品?有冇d咩成份既野要特別汪注意吾用得?神仙水還可以用嗎?thx痳煩晒

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 大肚時係唔可以用美白產品, 另外果酸、酵素等產品都唔用得, 而神仙水因含酵素所以都係等生完 bb 後用比較好~

      刪除
  4. Hi Isa, Phyto-Lab 出左新眼霜,你會否試用?想知好唔好用,同埋你會否入貨?THX!

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 已經試過並已經訂了貨喇~ 等待送貨中~ 到時我也會出篇詳細的 blog 文 review 的~

      刪除
  5. 你好Isa,想問問支spray大肚用唔用得ga??thx

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢支屬化妝品, 唔係護膚品, 都會有化學品成份, 唔建議大肚時用~ 取代品可用 Melvita 有機玫瑰花水: http://hk.melvita.com/有機玫瑰保濕抗氧噴霧--melvita-hong-kong,7,2,7468,103467.htm#s=7935 會冇 Urban Decay 呢支咁有光澤感, 純絮保濕一下, 但至少孕婦可用~

      刪除