2016年9月13日 星期二

The Body Shop「Down To Earth Eye Palette」8 色眼影組合

潮流興用眼影組合,已經好少人再逐粒買 single eyeshadow 了吧?

除可慳返時間無需每盒打開搵顏色咁麻煩之外,計落買 palette 又比 single color 更抵,顏色選擇又有咁多,真係冇乜缺點~

唯一可能就係售價比較貴?

的確專櫃牌子一盒 8-20 色眼影組合,冇 $500-800 蚊係走唔甩,咁始終裡邊有咁多隻色,係會比買單色貴嘅,要視乎自己有冇需要用咁多隻色了。

想買盒 quality 好少少嘅 palette,但又唔想咁高消費?

咁 The Body Shop 剛剛新出呢盒「Down To Earth Eye Palette」8 色眼影組合,就絕對係你杯茶喇!

$300 有找!! 抵到爛! 👏🏻


每粒 eyeshadow 仲可以拆出,方便轉換位置或顏色 →

不過呢盒眼影顏色係 fix 死的,冇得自選顏色,而且 8 色組合就只有呢一款色揀,冇其他選擇,要買埋佢另外的 4 色眼影組合先可以互調顏色。

所以如果你只買呢一盒 = 呢個拆出功能可以作廢

不過呢盒顏色都夠用有餘,都係大路 earth tone 色,好易用百搭,加上睇埋售價直頭係抵得過份! 好難唔買喎!

$299 除開 8 隻色 = 每色 $37 咋!!!

好過買開架品牌啦! 超值~ ❤️


$299 @ http://thebodyshop.com.hk/tc/Index.aspx 

(trial product given by The Body Shop)


色效圖 →

凡係掃眼影前都必需先用 eye primer / eyeshadow base 打底,眼影先唔會跣色、唔會跌粉、更加出到原色、更持久不溶妝。所以你見我每一段 video,化眼妝前都會先用 eyeshadow base 打底的。

但手背範圍咁大,當然冇可能搽滿 eyeshadow base 先試色俾大家睇啦,所以我試色前就薄搽了一層 hand lotion,令顏色可以更貼皮膚,唔會跣走,試得更真確。大家買眼影試色時都不妨試試呢個方法~

顏色的確係好靚,化出來效果同高價的 eyeshadow 零分別,粉質亦夠幼細~


Close up 睇粉質都好幼細 →


又夠薄身唔太阻位 →


對比官網圖......

嘩..... 實物靚好多! 

咩事官網張相 d 色咁假嘅? hahaha~ 😂


仲有 4 色 palette $199,有其他顏色選擇,適合少化妝的人用 / 外遊時用 →

Body Shop 我今期推介的妝品仲有盒新的 "Cushion 氣墊粉底",等我影埋相之後再寫篇 review 俾大家睇睇啦~ 😊




4 則留言:

  1. Hello,isadora,睇完你post "+medispa"皇牌激光去斑療程,$999 / 3 次”,我想請問你做完三次效果如何?我半年前已係其他美容中心總數做過四次激光,仲有荷爾蒙斑存在。現在睇到還有這個體驗價,我想去荷爾蒙斑。好期待你的回覆,謝謝。

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 效果其實都好 ok 唔錯的, 只不過所有 laser 打 3-4 次一般都只能清走大部份雀斑 (即表層斑),而荷爾蒙斑 (深層斑), 就要再打多幾次至十幾次先會變更淡的, 確實要多打幾多次, 就視乎本身斑的色素有幾深, 同埋荷爾蒙斑其實並不能完全清晒 (所有醫生都係咁講),總會有少少色素係清唔到的, 所以都要日常再靠淡斑精華幫手, 呢 2 篇 blog 文曾經有提及我打完 laser 後的淡斑物: http://isadoracheng.blogspot.hk/2016/07/menard-whitelucent.html 及 http://isadoracheng.blogspot.hk/2016/09/menard-fairlucent.html

      刪除
    2. 多謝你的回覆,我已約咗今日灣仔+medispa 做laser(預計一個月整一次,三個月三次)但日本 Menard FairLucent Whiter Essence 升級版透白精華要等三四個月後才能用,我不想這麼早買完放在家,但又怕到時你店鋪又沒貨.

      刪除
    3. 做完 laser 後如果想持續均勻膚色 + 修護, 其實用 Phyto-Lab 支藍銅精華、同 B3 份子酊嫩膚精華會更好, 我當時打完 laser 都係用呢 2 支的, 又或者用我剛剛新推介個款 ENDOCARE 精華都會更好, 因為剛打完 laser 後皮膚會變得極脆弱, 加上適逢轉季就會更脆弱, 想持續淡斑用 menard 支精華前都要先幫皮膚底打好基礎, 用返 d 適合 laser 後用的精華, 否則用淡斑精華時就會好易過敏~ 而 Menard 支精華其實也可以等打完 3 次 laser、再隔 1 個月後先買來用, 雖然我都預計唔到 4 個月後有冇貨, 不過理應係咁樣建議俾你先正確, 又或者你可以到時早一個月訂定、問問有冇現貨買定先之類, 咁就可以確保有得用~

      刪除