2016年9月17日 星期六

有圖有真相~ ENDOCARE「強效活肌修復精華」7 日及 28 日套裝~

有留意開我個 blog 的話,估計大家都知我用緊 Menard「Fairlucent 美白淡斑精華」+ Phyto-Lab「藍銅」+「B3 份子酊」呢 3 款精華素吧~

用咗咁耐,一直都覺得佢哋效果好好,唯獨全部都係以 "極細份子滲透至肌底" 為主,質地全部都薄,秒速吸收個種..... 

咁入秋轉季皮膚變乾,又真係會覺得唔夠潤嘛,所以我又加插試新精華喇~


我之前都提過 "細份子精華" 係對皮膚極度見效的,因為無論成份幾矜貴、幾強效都好,如果份子唔夠細、滲透唔到入肌底層、只停留於表層的話 = 洗個臉就冇咗,所以大家明白點解我咁 buy 細份子精華。

但係缺點呢? 就正正因屬秒速吸收,表層會 feel 到唔夠潤。夏天還好,但秋冬皮膚轉乾就真係會差少少喇! 

但係用細份子精華有幾好大家明啦,又的確好難放棄! 

所以諗過計過之後,我由 2 星期前開始用的 essense 就變成 →

1. Menard Fairlucent 美白淡斑精華 (呢支絕不能不用,有版你睇)
2. Phyto-Lab 藍銅精華 (又係唔可以放棄)

同埋今次推介呢款著名西班牙醫學護膚品牌「ENDOCARE 強效活肌修復精華」→

呢款精華唔屬於新產品,已經推出咗好耐,網上好評亦有好多,連皮膚科美容醫生都推薦,好多美容診所都有出售~

我認為佢特別適合乾性肌 / 粗糙肌 / 轉季秋冬用,就連敏感肌 / 發炎肌 、或者做完激光 / 彩光 / 煥膚 / 微針等 treatment 後都用得!



首先,佢有分 7 日版 / 28 日版套裝,兩者完全一模一樣,只係 7 支同 28 支的分別。

用法:

7 日版 : 係建議連續每晚使用 1 支,為想快速修復、急救皮膚連用 7 晚而設。

28 日版 : 除咗有 28 支精華之外,仲有附設一個小玻璃樽,方便你有需要時連用 7 晚,又或者開瓶後用唔晒倒入小玻璃樽內存放,分開每晚用少少,當普通 serum 持續修復咁用。

7 日版 (淺綠色盒) vs. 28 日版 (墨綠色盒) →


28 日版分有兩層共 28 支 + 附設滴管小玻璃樽 →


而 7 日版就只有 7 支精華 →


先附上功效資料 → 

含獨有革命性細胞修復成份 "40% SCA 高濃度活肌修復因子"、Hygroplex 天然補濕因子、Pentavitine 長效天然補濕因子、維他命 C 及 E 等,其 "SCA 高濃度活肌修復因子" 能於 5 天內有效激生健康纖維母細胞達1200%,倍效增生膠原,撫平乾紋、皺紋。其高效抗氧力更比維他命 E 高出 6 倍!

針對性深層修復老化細胞,提升細胞自我修復力,迅速撫平幼紋、皺紋及粗大毛孔,重整膠原排列,緊緻肌膚,提升彈性,高效持久補濕,肌膚即時飽滿潤澤,還原肌膚年輕健康狀態,瞬間重現無紋緊緻,透現水潤細嫩光芒。

特別適合因轉季而變得乾燥的肌膚 / 皮膚表面不平滑的粗糙肌 / 中女肌 / 敏感肌 / 發炎肌 / 或激光、彩光、煥膚及微針療程後使用,有效加速肌膚復原並提升治療效果。

Made in Spain。



精華有附設開瓶用的膠筒 →


將膠筒套上精華之後...... 


再一啪就好容易開到,不會弄損手 →


精華質地屬稀身水劑形式,不含香料 →

將所有份量搽勻臉及頸後,打圈按摩至吸收為止。

都算吸收得快,唔花太多時間~

(只於晚上使用)


用後圖 →

唔係講笑,真係有光芒,好飽滿個種! 皮膚望落去後生咗~

毛孔同乾紋仲要一搽上去就唔見咗 8 成喎! 勁過半年前推介個套 Dr.Johom 呀! 

而且仲要好夠潤,搽完又冇黏稠油膩感,正!!!!!


再 close up 近睇 →

都真係好幫到手! 唔係我點敢影咁近 haha~

不過佢除咗修復 / 淡紋 / 收細毛孔 / 滋潤 / 提高飽滿度之外,對均勻膚色就冇乜效用,所以膚色仍會有 d 唔均勻。 (我塊臉成日紅色 / 白色一達達,其實用咩都好難變到完全均勻)

呢個係連用 14 日後的效果,初用時我係連用 7 晚、每晚 1 支,之後就改為每晚用 1/3 支,作持續修護~


題外話,留意到我 d 斑真係淡色咗好多嘛? 所以點解我一定要 keep 用 Menard 支「Fairlucent 美白淡斑精華」,用咗幾個月真係有料到! 



想試一試的話建議買 7 日版更便宜~

我之前初用第 1 晚已經見到有驚喜,一試完 7 日版就即刻入貨,再留多盒 28 日版俾自己轉秋冬 keep 住用~

而 28 日版雖然望落去好貴,不過要記住佢係連用 7 支後,其餘 21 支係可以每晚只用 1/3 支、又或者只於有需要時先再連用幾晚的,可以用到好耐~

ENDOCARE 強效活肌修復精華 (現貨)
28 日版 $1080
7 日版 $320

銷售點 :
專業化妝課程 ● 化妝服務 ● 化妝品零售          

香港九龍尖沙咀廣東道 116-120 號海威商業中心 12 樓 B 室 (位於 Apple Store 旁邊)   
星期一至五 1:00pm - 9:00pm / 星期六 12:00noon - 8:00pm (逢星期日休息)
查詢電話: 2311 9682 
所有貨品項目及優惠: http://makeupsecret.com.hk/products

歡迎親臨店舖購買、或 click 入 Facebook 專頁 透過 Inbox 訂購 (順豐速遞, 運費自付): https://www.facebook.com/makeupsecret.hk/






12 則留言:

  1. Hi isa,想問下你係咪都有keep住打斑?係咪去之前你介紹過M字頭果間?如果想淡埋印做佢地果隻皇牌美白淡斑療程得唔得?thanks^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇 lu~ 因為太懶只打完 3 次就停左, 最後一次 laser 打斑係 2 月 (冇錯係 MediSpa), 至於佢地隻皇牌美白淡斑療程我就冇試過, 所以效果係點我都唔知喔抱歉~

      刪除
  2. 請問你暫時用過最保濕既精華係呢隻定係md 啊?thanks :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻 ENDOCARE 會潤過 MD, MD 感覺都係較薄身~

      刪除
  3. 請問用呢個ENDOCARE後需要加面霜嗎?THANKS^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 除非你皮膚唔乾, 否則用完 ENDOCARE 都要加面霜的, 尤其是在秋冬~

      刪除
  4. 用完ENDOCARE仲要晤要加埋phyto-lab藍銅精華?如果要,應搽邊樣先?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以加埋 phyto-lab 藍銅精華的 (我都係 2 者共用), 如共用應先用藍銅精華 (份子細、快吸收)→再用 ENDOCARE→再搽眼霜及面霜~

      刪除
  5. 想問乾到爆粒粒,此serum是否有幫助呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都有幫助的, 呢款 serum 好深層保到濕~

      刪除
  6. Isa, 依盒同dr johom emergency treatment 有咩分別?

    回覆刪除
    回覆
    1. ENDOCARE 會潤過 dr johom, 同埋佢對修護皮膚乾燥 / 過敏 / 改善紋理功效會更顯著~

      刪除