2016年9月24日 星期六

淘寶開箱 の 童裝衫

大人要轉季,小朋友都要轉季~

自從有 2 個小朋友之後,一個人要買 3 個人衫,貴衫就好少買喇,除了有空遊遊 Zara / 加連威老道之外,遊得最多就係淘寶~

見以前買開的淘寶童裝店質數愈來愈差,今次轉季我就改買了另外 2 間淘寶童裝店,打算小牛試刀先買幾件望望 quality,估唔到都幾得喎!

先介紹呢間 "香港靚妞女童裝" →

雖然店名係有 "香港" 2 隻字,不過意思只係 "HK Style",貨品當然係 made in China,都預咗。店 link: https://maidou168.world.taobao.com/

相片 model 係由店主的囡囡,樣子 cute cute、d 衫襯得靚、相又影得靚、兼且全部係實物上身圖,比較容易預計件衫著上身的效果~

我買咗 →


今日開箱,實物直頭係得呀~ 

同示範圖冇分別,衣料亦唔錯~


另一件 →


呢件實物又係好得~


仲有 →


呢件有黑 / 白兩色.....


我買咗白色,衣料又係非常好! →


仲有呢件 →


實物都 ok,洗完應該仲好~


同埋最後呢件 →


呢件實物就冇示範圖咁靚,普通咗 d....

但整體計呢間 "香港靚妞女童裝" 都唔錯,至少零驚嚇度,唔會太貨不對辦,值得推介~



另一間 "一一寶貝的衣櫃" 童裝店 → 

呢間亦係店主囡囡實物上身圖,全店 d 衫款都唔錯~



我買咗 →


實物質地雖然比較薄,又有丁點色差,不過都 ok~


同埋 →


RMB 79 三件套,好抵~

實物又係有色差,不過質地同款式都幾靚,又有返咁上下厚度~


仲有睡衣 →


一 套 RMB 29,勁抵! 實物質地亦唔差~ (不過買大咗 size)

整體計呢間 "一一寶貝的衣櫃" 係比上面個間  "香港靚妞女童裝" 更平,只係因佢 d 相全部係陽光下影 / 打燈影,所以實物會比示範圖深色丁點,記住就 ok,而呢種輕微色差我自己也可以接受~

至於大人女裝淘寶店,我今期轉季都有買過 2-3 間平靚正的,下次再介紹~



4 則留言:

  1. Isa,請問混合性皮膚夏天用開kiehls oil free gel cream, 黎緊秋冬可以轉用咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可嘗試揀返含少少油份的面霜, 如果用開 Kiehl's 就可以試試佢的 Ultra Facial Cream, 呢樽出名補濕, 份量又唔使用太多~

      刪除
  2. Isa,想問你係facebook陪囡囡溜冰個日著嘅牛仔褸係邊度買呀?好靚啊…

    回覆刪除
    回覆
    1. 件牛仔褸已經係幾年前買落的了, 我自己都唔係好記得係邊度買, sorry sorry~

      刪除