2016年7月14日 星期四

夏天防曬特集之三 : Shu Uemura「淨白防曬霜 SPF50 PA++++」

上個月已曾經介紹過幾款為夏天而設的新出高效防曬乳,唔知大家有冇印像呢?

夏天防曬特集 (一) 重溫 : Shiseido 防曬 SPF50 PA++++
夏天防曬特集 (二) 重溫 : Fancl 防曬 SPF50 PA++++

今日再接再勵,繼續介紹高效防曬,就這支植村秀新出 Blanc:chroma 系列 Chroma UV Protector 「淨白防曬霜 SPF50 PA++++」→

SPF50 加 4 個 "+" 號,今年好多大品牌推出新防曬產品時,都已經跟足呢個最高防曬指標。而經常出新產品的 Shu Uemura,亦當然有站在潮流尖端跟住嚮應,仲添加埋防水 + 改善色素美白功能添~



產品資料 →

成份蘊含 4D Complex-UV (4D 活性美白防曬複合物),能阻擋 75% 波長紫外線深入肌膚,避免色斑加深及形成,並能針對改善 4 種色素瑕疵,包括黑斑、黯黃、泛紅及青綠蒼白膚色。質感清新水潤而防水,為肌膚添上長效保護屏障。


(trial product given by Shu Uemura)


質地屬稀身乳液質感,每次使用約一毫子大小份量 →

(用前需搖勻)


可以見到推開後質地相當稀身水凝,唔厚唔杰身 →

於臉上塗抹時亦 feel 到非常水嫩~


搽勻後會有種淡薄光感,及明顯地撫平到手背上一格格極乾的紋理 →

至於用後感......

由於手背皮膚較乾,搽勻呢支防曬後好快就吸收晒,感覺清爽。

但用在臉上感覺就有分別。正常搽防曬前都會先搽 skincare 嘛,當搽完精華水 + 精華素後,再搽佢就覺得有 d 潤、唔夠爽身,而減少份量搽雖然會更清爽,不過防曬功效就會減弱.....

所以認為呢支會較適合乾性肌 / 成熟肌膚用,有少少潤喔,油性肌用會嫌太潤。

至於用後有冇改善膚色 / 色素瑕疵功效......

由於佢有光感折射光線效果,搽後係會即時見到有改善暗沉 / 偏黃膚色的,但講到改善色斑瑕疵就唔覺有,應該要用好長時間先得。(不過實話實說,我試過好多都唔得,始終色斑不屬淺層瑕疵,靠外搽護膚品係好難改善,除非係超細份子的 skincare,講緊可能要好似納米咁細、或者細過納米先得)


2 則留言:

  1. Can you recommend some mineral-based sunscreen brands?

    回覆刪除
    回覆
    1. Clarins UV Plus SPF40 吧~ 以前在舊 yahoo blog 有推介過, 係 100% 礦物防曬乳, 又唔太厚杰, 算清爽~ 另外仲有 bareMinerals 的 Illuminating White Defense SPF40 礦物美白防曬乳都 ok 的~

      刪除