2016年7月9日 星期六

Shiseido 新出「Red Rouge Rouge」唇膏,呢支正!

呢支堅係正!!

如果想買唇膏唔睇就走寶~~~


先提供產品資料 →

全新 16 種赤紅色調,以獨特五重色彩亮顯技術,綜合 5 種不同紅調,展現最多元化的赤紅,配合超卓補濕成分,唇膏色澤鮮明,質感柔滑,全面提升唇妝光澤感,呈現紅唇魅惑。

經皮膚科專家測試 / 不含香料。



(free trial product given by Shiseido)


16 色由深至淺、冷至暖調色都有,顏色選擇都幾多 →


我收到的 color →

#RD310 Burning Up 明亮桃紅色

今個新系列唇膏面仲採用左 "水滴形" 角度設計,官方指能更有助精確勾畫唇形,都幾特別~


實物並冇官網圖片咁紅,我覺得反而仲好,至少日常都用到~


試上手效果 →

分別為搽 1 層 vs. 搽 3 層的色效分別。

搽 1 層效果會較透薄自然 (其實都已經好夠色),而搽 2-3 層就會更出到原色~


上色圖 (搽 2 層效果) →

顏色的確係靚! 而且感覺都好滋潤,睇相都睇得出好柔滑,又撫平到唇紋~ 正正正~

雖然之前大讚過的 Chanel 及嬌蘭唇膏都好滋潤,嚴格來講仲潤過呢支 Shiseido,但佢地就冇呢支 Shiseido 咁持久同咁顯色,呢支我搽完半日顏色都未甩過 (但滋潤度就 last 唔到半日),而且個種光澤感係較聚光的,Chanel 及嬌蘭的光澤感分佈就較散。

另外個 "水滴形唇膏面切割" 仲真係好幫到手! 一搽上嘴已經可以畫出靚靚唇形,效果好似用左唇掃畫唇線咁,又唔容易搽出界,非常、非常掂!

上唇我一向唔鐘意咁實色,所以搽完後自己用手指捽淡左。而下唇係一搽已經有咁靚效果,條唇線邊真係好靚! 邊界位又冇化開或漏出界~


呢支我高度評價呀~~ ^^

頭先咪話呢支我搽完半日顏色都未甩過、不過滋潤度就 keep 唔到半日既?

其實當 feel 到滋潤度退減時,簡單補返潤唇膏 / 透明 lip gloss / 唇油 (lip oil) 就得,因為冇甩過色,所以一補完潤唇膏之後,又會回復返好似剛剛搽完唇膏一樣~

至於色效大概可 last 5 小時,如想顏色更持久,就唔好用太潤的潤唇膏打底 (會跣色),又或者用紙巾印一印潤唇膏先再搽佢都 ok~


沒有留言:

張貼留言