2016年6月9日 星期四

夏天防曬特集之一 : 防水 Shiseido!

大家都知紫外線係令皮膚急速衰老 / 膚質變差 / 色斑形成的最大成因,就算唔出街,紫外線同樣可透過窗口入到屋,出街 / 戶口活動就更加唔使講,所以一年 365 日都要搽防曬霜是必需~

(其實莫講話塊臉,唔想個身同塊臉形成兩折色,手臂 / 膊頭位夏天都好應該每日搽防曬)

對於防曬霜質感,不論男女,大多數人都偏好揀清爽型的 (包括我),夏天咁熱仲要焗住塊臉真係太辛苦,揀清爽透薄質感是常理吧~

準備了好幾款質感透薄、唔同牌子的防曬產品推介俾大家,今日先由 "Shiseido 新出的防曬系列" 開始~ 



先講講最新的 2 款兼備 makeup base 功能之日用防曬霜 →

左 : UV Sunscreen SPF50 PA++++ (清爽型,水劑質感,防汗、防油脂)
右 : Essence Sunscreen SPF50 PA++++ (補濕型,啫喱輕盈質感)

2 支都有 SPF50,兼具 PA++++ 最新高度防曬指標,同為揉合了透明質酸之透薄防曬霜,毫不黏膩。同時又可作為妝前底霜用 (即無需另搽 makeup base),仲係高度防水配方,可預防夏天出汗時帶走防曬,而且不會堵塞毛孔,能輕易以一般潔臉產品卸除,主要分別只在於質感。


各 $245 / 60ml @ https://www.shiseido.com.hk

貴唔貴? 我覺得真係唔算貴,始終兼備了 makeup base 功效 2 合 1 、可以搽少一樣嘛,分開買多支 makeup base 咪仲貴?

(trial products given by Shiseido)


質地分別 →

左 : UV Sunscreen SPF50 PA++++ (清爽型,水劑質感,防汗、防油脂)
右 : Essence Sunscreen SPF50 PA++++ (補濕型,啫喱輕盈質感)


一睇就知左邊清爽型個支更薄身,屬液態質感 →


推開時分別亦好明顯 →

右邊補濕型個支其實都唔差,屬 gel 狀質地,唔會好似 cream 狀個 d 咁黏膩。


"補濕型" 個支搽勻後效果 →

真係完全唔油膩,唔會反光油淋淋,感覺好輕身,同時有微微補濕感~


"清爽型" 個支搽勻後效果 →

呢支直頭係爽爆! (爽過 Sofina jenne 支 SPF50 防曬乳液)

對於易出油的人來說會好好,但我皮膚乾用佢就略嫌有丁點乾....


所以雖然 2 支都好清爽,又夠透明,唔會搽到塊臉好白......


但我都係 prefer 呢支有少少補濕度的 "Essence Sunscreen" ^^


輪到戶外防曬最強系列 →

左邊深藍色個支,係我一向戶外活動 / 游水有用開的舊有 SPF50 皇牌防曬霜,upgrade 了由 PA+++ 變作 PA++++,配方也有提升增添了護膚功效。

呢支有 WetForce 技術 + 獨家 SuperVeil-UV 360™ 技術,高效防水防汗,每當接觸汗水或水份時,更會增強防曬保護網效能! 

因為後生時試過去好多次船 P / 沙灘用佢都冇曬黑到 (期間當然要補搽),所以每逢有戶外活動例必會用佢,由廿幾歲用到而家,認定佢係 outdoor 最強,尤其去游水時~ 多年前於舊 blog 內亦有推介過佢~

而淺藍色個支,係新出的 "兒童用 / 敏感肌用" 的 SPF50 PA++++ 防曬霜,不含防腐劑 / 酒精 / 香料 / 有機會引致敏感的紫外線吸收劑,同為高效防水防汗配方,大致上同深藍色個支相同,只不過係 for children / sensitive skin 而已~

至於售價就.... upgrade 了,加了價。

各 $340 / 50ml @ https://www.shiseido.com.hk




10 則留言:

  1. 請問暫時你覺得最保濕既gel mask 會係邊隻呢?同埋最岩敏感皮膚用既保濕精華會係邊隻?? 因為我用水感肌精華有出粒粒呢。我皮膚全面乾到出油 好多乾紋又爆油。已經做齊護膚程序都係咁。唔該哂:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 是指塗抹式的 gel mask 嗎? 印像中就只有 Euro Beauty, 不過都幾貴: http://www.eurobeaute.com.hk 而其他 gel mask 你話補濕效果好明顯而防敏的, 又真係好似冇乜, 始終都係 paper mask 補濕效果會強好多~ 另外敏感皮膚用的補濕精華可以 try try MD Skinical B5+B3 / FANCL Moisturizing Essence / LOVEISDERMA B5 gel~

      刪除
  2. Hello Isa, 請問那幾款起泡洗面膏唔會洗完繃緊同甩皮,適合夏天早上用,中女混合肌,價格可以由$100-$400都推介嗎?Thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. 近排用緊 Dermacept 支洗面膏: http://www.dermacept.com.hk/ab/index.html 及 Menard 曇花精華潔面霜: http://makeupsecret.com.hk/products/ 兩支都唔錯,但如以補濕計就 Menard 好 d, 冇咁乾~ 2 款同為 $200 幾, 至於 $400 左右的試過 kanebo Impress 都幾好, 唔會太乾, 而 $100 左右的就好多都好乾, 中女唔多適合, 可以放棄~

      刪除
  3. Hi Isa, 想請問上述的清爽型sunscreen可否防止曬黑?或只是防止曬傷?它和藍罐的分別,是否冇那麼防水而已?謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是可防止曬黑的~ 而跟藍罐的分別沒錯是藍罐會更加防水、更適合 outdoor 用, 如果只係日常用, 用白瓶那些都好足夠了~

      刪除
  4. Hi Isa, Erno Laszlo黃色洗面梘同April Skin 灰色日用梘哪一款好用?價錢多少?早前你有個post講夏天洗面用梘比其他潔面泡/啫喱/奶,對皮膚更健康,真的嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 效果上我又真係覺得差唔多, 但感覺上就Erno Laszlo 黃色梘補濕丁點, 價錢分別係約 $500 vs. $88。而的確用洗面梘係比其他潔面產品對皮膚更健康、而且功效更好的, 只不過初轉用時感覺上會乾少少而已, 習慣了後就 no problem~

      刪除
  5. 請問"以一般潔臉產品卸除"係咪即係普通用洗面膏洗面就得?

    回覆刪除