2016年6月4日 星期六

美國 MD Skinical 2 款強效科研精華推介 (內含恐佈相片,膽小勿進 haha)

以護膚品之中,我最鐘意用、兼試得最多的就係精華水 + 精華素,認為以護膚品之中,呢 2 款係對皮膚最有效、最能改善膚質,最值得投資落皮膚~

至於自己呢半年間,試過比較有顯著功效的精華有 :

1. Phyto-Lab B3 分子酊精華 (補濕 + 提亮膚色 + 撫平毛孔細紋)
2. MD Skinical B3+B5 精華 (補濕 + 消炎鎮靜 + 提亮膚色)
3. MD Skinical 分子酊精華 (補濕鎖水打底)

雖然期間都有試其他精華,但效果不顯著的就不提了,用來用去都係夾雜用呢 3 款~

今次就介紹近期大熱、勁多 blogger 或 artist 推介的 MD Skinical 科研精華~


美國「MD Skinical B3+B5 雙效維他命精華」→

首先呢支勝在價錢唔貴,起初試之前,我其實冇太大 expectation (都係 B5 精華一支,只不過加了 B3 咁?),而 B5 精華以前都試用過好多款,呢支「MD Skinical」又能有幾神奇? 試用頭兩星期我係咁諗.....

加上因為有太多 blogger 一齊同時讚過,我反而仲有少少猶疑,硬係覺得可能係廣告。(雖則自己都係 blogger)

然後利申,我最終試用完後係有入貨上架,原來用耐左之後發現佢真係好得!

這支精華處處價錢差不多,也並非一定要在我們店買,記得需要買精華時可值得考慮佢就 ok~



質地同其他 B5 精華差不多,都係透明 gel 狀 →

但份子就更細小、更易於滲透、吸收速度更快,有效直達肌底,冇其他 B5 精華咁黏稠 / 厚杰 / 漿住塊臉,亦唔會起 "刷膠碎"。

成份中除有大小復成粒子之透明質酸、維他命 B5 外,亦加入了能提亮均勻膚色的維他命 B3。有助膠原蛋白增生修復 DNA,承托細胞組織,吸收空氣中水份,使皮膚濕潤度上升,同時能平衡肌膚狀態,提高肌膚亮澤感。

男女可用 / 敏感肌亦能用 / 不含 paraben 防腐劑。

因份子夠細,伸展度相對亦更高,每次用黃豆 size 左右、極少份量已足夠搽勻全臉 →

初用頭一星期,除 feel 到有補濕感、覺得滲透力幾好之外,就冇喇。用到第 3 星期,愈望就愈覺得塊臉好似冇咁暗沉,又好似光滑左,屬於整體都改善左咁~

大家知我舖頭有位好熟悉護膚品成份的男同事,好多時公司入新產品前,都會先搵佢研究。而每次我試 d 咩新產品,都會搵個樽仔入起俾佢一齊試,大家都係乾性兼敏感肌,志同道合。(只不過佢好易生暗瘡)

今次我同佢講,我覺得呢支「MD Skinical」幾好,佢問我有冇 Phyto-Lab 支 B3 精華咁好? 公司都已經有賣 Phyto-Lab,如果冇佢咁好就唔好入貨喇,仲大讚話我上次俾佢支 Phyto-Lab 樽仔 sample 好正,用完又光滑、又提亮到膚色,仲話搽完幾日之後 d 暗瘡即刻謝晒,消炎鎮靜效果好好,暗瘡印又退得快 bla bla bla.... 

聽佢讚完 2 分鐘之後..... 我 R 爆頭,幾時有俾過 Phyto-Lab 你試?

"上次你俾我支透明樽仔呀" 

"我入落去個支精華,咪係呢支「MD Skinical」...... 囉"

然後佢呆滯左幾秒,個樣係完全唔信佢大讚的精華,竟然係一支咁平的「MD Skinical」,呵呵呵呵~~ 美麗的誤會~

就係咁,呢支試用左 2 個月的「B5+B3 雙效維他命精華」,就上左架喇~

初搽勻時會有幾秒黏黏地,但好快就會迅速吸收,變得完全清爽,而且亦能泵漲返 d 細紋 →

仍會 feel 到補濕度,只不過佢係屬於細份子易滲透一類,所以唔會好似厚杰型的精華咁滋潤,夏天用我覺得都足夠,但晚間我會再加多 1-2 款其他精華用,預防開冷氣會抽乾水份。

近半年我所有用的精華都偏好揀細份子 + 快滲透的質地,至於以前大愛的厚身 / 油份重精華已經冇再用。

雖然初時係有 d 唔慣,覺得呢類細份子精華咁薄會唔夠潤,但轉用晒之後先發現自己係醒覺得太遲! 一改用之後好明顯係唔同局面!

深深感受到能吸收入肌底的細份子精華長遠好處,並非單以油份去撫平表紋咁即時、咁表面~ 

而同一牌子的「Ceramide Repair」分子酊鎖水修護精華 →

呢支係好強! 

有幾強 roll down 繼續望就知!



先提供少少資料 →

同樣美國製,男女可用 / 敏感肌亦能用 / 不含 paraben 防腐劑。

成份含 Ceramide 分子酊,為最天然、最貼近肌膚脂質層之份子,有效修補皮膚脂膜,抓住角質層中的水分,讓肌膚時刻充滿水分、水嫩潤滑、柔軟舒爽。同時含有脂肪酸,角鯊烯 ,環甲矽脂等補濕鎖水成份。

用法 →

質地係水一樣咁稀身,係精華打底用途,適合用於所有精華素前打底,更有效抓緊後繼產品之水份及營養,放大後繼產品功效。

用完爽膚水後就可以用呢支精華,每次用 3 滴左右,秒速吸收,零黏稠感 →

用後感覺柔滑細緻,又係可以泵漲細紋毛孔,同時有底層修護抗老功效。

但確實係有幾勁?

就咁,我尋日去左 K.O 糾纏了我幾年的眼底凹凸洞 →

係 N 年前割除汗腺管瘤的手術後遺症,2 邊眼底夾埋有 8-10 個凹凸小洞。

而打完去除凹凸洞的 laser 後..... 


HELLO~~~~

雖然醫生一早講明會紅腫 4-5 日,不過都難免嚇死! 

點出街呀? .....


即時帶口罩急逃,返屋企自敷 eye mask 降紅舒緩! →

唔敷唔得,堅係好痛!

我冇買 eye mask 習慣,都係自己倒 Menard 健膚精華水 + 眼膜紙敷,舒緩一下過敏先。


敷完 2 次,好左好多 →


跟住我再將呢支「MD Skinical Ceramide Repair」精華倒入眼膜紙敷 →

因為佢差不多近乎水一樣咁稀身,可以倒落眼膜紙敷,而且又係醫學品牌防敏,就試敷一下。

估唔到又真係好降到紅腫! 而且眼底仲明顯地平滑左好多、好補濕、泵漲晒眼底紋理!


翌日我已經可以照常化妝返工 →

只不過遮瑕膏就一定比平時厚些少。

醫生話會紅腫 4-5 日,我敷下敷下自己將個紅腫期成功縮短變 2-3 日,yeah~


銷售點 :
專業化妝課程 ● 化妝服務 ● 化妝品零售          

香港九龍尖沙咀廣東道 116-120 號海威商業中心 12 樓 B 室
(港鐵站A出口, 位於 Apple Store 旁邊)
星期一至五 1:00pm - 9:00pm / 星期六 12:00noon - 8:00pm (逢星期日休息)
查詢電話: 2311 9682 
所有貨品項目及優惠: http://makeupsecret.com.hk/products

歡迎親臨店舖購買、或 click 入 Facebook 專頁 透過 Inbox 訂購 (順豐速遞, 運費自付): https://www.facebook.com/makeupsecret.hk/

28 則留言:

  1. 想問下Eternus-D D產品好用嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 抱歉 Eternus-D 我未用過, 所以暫時未能俾到意見你了~

      刪除
  2. Will you accept order from Los Angeles?

    回覆刪除
    回覆
    1. hello~ 抱歉因郵寄 "液體產品" 到美國, HK 郵局是禁止的, 海關扣查風險太高, 為免郵件被退回客人收唔到貨, 所以未能郵寄至美國了, 不好意思~

      刪除
  3. 如果計去黃美白效果,呢支MD Skinical B5+B3勁d定phyto lab B3勁d?

    回覆刪除
    回覆
    1. Phyto-lab 是高濃度 B3 + 有分子酊會勁 d, 而 MD Skinical 則是 B5+B3, 而當 B5+B3 夾埋一齊用, 除了也能去黃美白,bonus 是鎮靜皮膚 + 消炎效果會特別好~

      刪除
  4. 有無美白成分, hifu 後可以用嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. MD Skinical 支 B5+B3 精華, 主要是補濕 + 去黃 + 均勻膚色 + 抑制黑色素, 但其實並不是 aggressive 的美白成份, 只不過因為去黃氣功效明顯, 所以好多人用後會覺得膚色會白左~ 打完 HIFU 後可以用的, 我早前剛打完 3 次 HIFU 都有用佢~

      刪除
  5. 有無美白成分, hifu 後可以用嗎?

    回覆刪除
  6. 如果計保濕退幼紋黎講,邊隻效果最勁啊?謝謝你

    回覆刪除
    回覆
    1. 保濕退幼紋的話, 我覺得係 Ceramide Repair 分子酊鎖水修護個支會好 d, 不過佢都唔會話好潤個種 (因屬細份子滲透肌底形式質地, 不同油份重的厚身精華), 但夏天用都可以話夠保濕, 搽完再搽晚霜 / 防曬霜就感覺就剛好, 晚間如覺得有需要也能加多隻精華才搽晚霜~

      刪除
  7. 如果年齡26,容易敏感+混合SKIN , 只揀1支的話
    MD Skinical B3+B5 精華 (補濕 + 消炎鎮靜 + 提亮膚色)
    MD Skinical 分子酊精華 (補濕鎖水打底)
    其實2者分別係...?邊隻會好D呢?早夜用都可以?謝謝你~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 2 支都係早晚可用的, 如只揀一支可以揀 B3+B5 精華, 本身已混合 B3+B5 不用分開搽 2 支精華較方便~ 而 "Ceramide Repair 分子酊鎖水修護精華" 則為皮膚特別乾、單用一款精華不夠補濕的人而設 (如中女肌 / 成熟肌), 主要是用來打底, 加強肌底補濕鎖水能力 + 修復紋理, 然後可再加搽其他精華~

      刪除
  8. 回覆
    1. 可以搽眼周~ 只不過小心唔好入眼就 ok~

      刪除
  9. Hi Isa, 請問日間護膚程序可以是Menard 健膚水,再加"Ceramide repair精華"及B3+B5精華,然後用防曬霜嗎?另外亦想問,B3+B5精華後可再用美白精華嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以呀, 我都係呢個 step, 有時趕時間就會用完 Menard 健膚水, 再用 MD B3+B5精華同防曬霜~ 而B3+B5精華後, 也是可再用美白精華的~

      刪除
  10. 請問我已經42歲,那樣產品啱用? 想提昇面部,減細紋
    趁減價入貨

    回覆刪除
  11. HALO~ 請問呢隻B5+B3精華同佢隻B3精華有咩分別架?

    回覆刪除
    回覆
    1. B3 那款是濃度較高的精華 (18%), 而由於濃度高於 15% 的 B3 反而會令皮膚更易爆粒粒, 而當初揀貨同事試用後亦真的有狂爆粒粒, 所以我們並冇入貨, 至於 B5+B3 那支的 B3 含量則較低較安全, 作用主要是補濕 + 提亮膚色~

      刪除
  12. 我在其他blogger網見到佢地話用完md skinical B5+B3 精華後再用Ceramide repair精華作鎖水, 其實用呢兩支精華的先後次序係點呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 理論上其他 blogger 都沒錯的, 因補充了水份後再用分子酊是會更鞏固, 而其實 2 者先用還是後用, 分別是不相差得遠的, 情況就如有些精華成份同時有 B5 B3 及分子酊一樣, 其實沒分吸收先後, 所以當分開用 B5 B3 及分子酊精華時, 也可按其份子大小而決定先後次序, 如當你試用過呢 2 款精華後, 就會發覺 Ceramide repair 的份子較細, 而 B5+B3 精華則比佢厚身, 所以便可先用 Ceramide repair~

      刪除
  13. 請問依家鋪頭有冇現貨?我想星期六去買

    回覆刪除
  14. 您好,Isadora,我被面上凹凸洞困擾多年,想問下你喺邊度打去除凹凸洞嘅laser?
    謝謝您。

    回覆刪除
  15. 請問你凹凸系邊度處理?

    回覆刪除