2016年6月2日 星期四

GUERLAIN 最新小黑裙彩妝系列唇膏


GUERLAIN  (嬌蘭) 一向給人的形像都很貴婦 feel,奢華的成份、高貴的包裝、優雅的格調、女人味濃郁的香水等等。

以往少有購買它的產品,是因為它給我的感覺實在太女人了,不切合自己鐘意的型格感。但今季 GUERLAIN 竟然改頭換面!

新出的唇膏顏色 / 香水氣味 / 包裝都變得年輕化,多了種時尚別緻感,就連今次宣傳攤位的  GUERLAIN logo 都變為彩色!

Now we're talking~ 距離感拉近了~

GUERLAIN 最近於尖沙咀海港城 Facesss 的宣傳攤位 →

真係佈置得好有格,明顯同以往的形像不同,型左!

為配合今季最新小黑裙系列香水 + 唇膏,攤位放有紙牌小黑裙道具供拍攝,好 cute!

就這款最新小黑裙系列唇膏,共 20 色選擇  →

Promotion booth 內亦 set 了多個 makeup counter,經過可以坐低試試顏色 →

化妝師即場示範咬唇妝 / 鴛鴦唇色畫法 →

不過都係自己坐低親身試色最實際 ^^

最新小黑裙系列唇膏資料 →

創作靈感源自 GUERLAIN 的 La Petite Robe Noire 小黑裙香水,成份蘊含優質油份組合 +  POP 超炫純美色素粒子,再以特殊樹脂覆蓋,帶來閃閃生輝的漆亮妝效。


屬能夠層叠上色的效果,如只搽一層,感覺就似有色潤唇膏般淡薄自然 ; 多搽一層的話,顏色就變得很實色。

就即場試隻最紅的 #066 BERRY BERET ! →

其實都唔算太紅太誇張,屬草莓紅~

估唔到個色搽上嘴都真係幾靚喎! 仲好通透咁! →

質地滋潤得來仲好輕身,唔會漿住個嘴,而且好水嫩,好似已經搽左 lip gloss 咁! 真係冇需要再加 lip gloss! 個補濕光嫩感仲 keep 到 2-3 小時,算唔錯~

呢支我試上去第一下已經覺得又潤又滑,明顯地潤過被稱為最潤的 cle de peau + Chanel 新出個支最潤的 ROUGE COCO STYLO 好多! 我仲要冇搽潤唇膏打底喎~

(科技日新月異,cle de peau 已經唔係叫最潤左好耐。Chanel 新個支 ROUGE COCO STYLO 都已經叫好潤,但呢支 GUERLAIN 係更潤)

返到公司再試埋支「Super Lips Lip Hero」(護唇霜) →

成份含法國葡萄籽油、Amino acid hydroxyproline 等,內含超過 70% 的亞油酸 (可代替脂膜必需的脂肪酸),更可促進膠原蛋白合成,改善唇部紋理,增強飽滿度。

即係透明潤唇膏,質地非常厚杰一類~

(trial product given by GUERLAIN)

這支「Super Lips Lip Hero」為 GUERLAIN 的 "5 大護膚產品" 之一 →

其餘的分別為急救晚霜 (藍色)、舒緩修護霜 (白色 / balm 狀,甩皮敏感時用)、提亮乳液 (黃色)、及暗瘡膏 (綠色)。


以 GUERLAIN 平常的價位說,今次的新產品定價親民左!

「Super Lips Lip Hero」試上嘴效果 →

睇相可能同普通 lip balm 分別不大,但其實個感覺係超級潤,而且滋潤感仲 last 到幾個鐘,水份唔易流失,亦撫平到一半以上唇紋~

再試埋小黑裙唇膏另一隻色 →

#040 CORAL COLLAR 

屬較自然妝效的橙粉色

(trial product given by GUERLAIN)


搽一層效果 →

搽 2 層效果 →

雖然嘴唇本身有少少甩皮,但都見到佢係好潤~

另外我都有順便試 GUERLAIN 的香水s →

大家知我咁多年來一直都係用 LANVIN Marry Me / DKNY 粉紅蘋果,其他唔係冇試過,但就唔太鍾意..... 之前用過 Body Shop 支 Black Rose 自己都覺得 ok,不過同事們話個味唔襯我 style、唔夠 character 喎.....

同一款香水用咁多年當然會悶,最近一直都想轉,就借機會去 GUERLAIN 噴下先~

有勁多款選擇!
  
試勻晒今次新出的幾支小黑裙系列香水之後.....

的確係夠香夠 fresh,但仍然認為氣味比較女仔 / lady,唔多襯我,於是就嘗試問 BA 姐姐會唔會有一 d 冇咁女人、又冇咁女仔、仲要聞落去型型地的香水呢? (好似好高要求....)

姐姐推介呢一支 →

的確係更有格! 自覺比其他更適合自己~

不過因為仍然未有 "一聞鐘情" 火花,最終放棄,唯有繼續搜尋。

最近 GUERLAIN 仲 crossover 朗廷酒店出了 tea set 套餐! →

食 tea 有小黑裙唇膏 sample + 香水 sample 送! 

(即日至 31/7/2016)



Tea set 係食咩呢? 

就係 design 成化妝品樣的咸 / 甜點,賣相又幾得意喎~~

沒有留言:

張貼留言