2016年6月1日 星期三

FANCL「MCO 納米卸妝液」

今晚開新班第 1 堂教化底妝,上堂前我先叫同學們用卸妝水抹一抹臉....

同學仔問: "點解卸極都仲有顏色抹得出既?"

"係架~ 所以你而家知道用卸妝水係幾唔夠乾淨啦"

的確,化妝師幫客人改妝 / 轉妝會經常用到卸妝水,但無非只為貪方便快捷,無需過水。返到屋企卸妝就唔同喇,始終都係要用卸妝油先最徹底!

以前我也於 blog 內提過,好多底妝品都含有油份,或者防水,以 "水油相斥" 原理說,等於用卸妝水根本冇可能卸得清,真係要用卸妝油 "以油溶解返油" 才能卸得最乾淨。

但係卸妝油都有分好多款,唔係求其一支都可以徹底卸妝,例如有的會含礦物油,會 block 毛孔,又有的係大份子厚杰滋潤形式,要點揀?

梗係揀 "小份子稀身清爽" 形式啦~

其實都好易諗到,因為份子太大係好難深入到毛孔,徹底清除到化妝品殘餘物及污垢嘛~

不過要幾細的份子先真正叫細?? 點先叫真正卸得乾淨? 好難憑肉眼量度喎?

"納米" 就夠晒細了吧~

只有一條 0.05mm 頭髮的五萬份之一咁細咋~


FANCL「MCO 納米卸妝液」→




FANCL 新一代納米速淨配方「MCO 納米卸妝液」資料→

含超微細 "納米速淨因子" + 角栓潔淨油 (含白池花籽油),針對清除頑固難卸的眼、面、唇妝及防水的防曬霜,一沖即淨,全面卸妝同時呵護幼嫩肌膚,卸妝更快更徹底。不含礦物油。

科技發達,而家好多粉底 / makeup base / 防曬霜份子都研製得好細,真係會入到毛孔,兼抓得皮膚好實,部份仲要係防水 / 防溶配方,唔易卸得清,所以用納米級 cleansing oil 似乎已經係新標準!

而且 FANCL 仲要無添加,感覺上用得又更安心~



因為份子夠細,能深入毛孔高效去角栓,兼真正清除到化妝品殘餘物 →



除了質地清爽、溫和不刺眼之外,我最鐘意呢支 cleansing oil 的地方係佢唔需要 "乳化",乾手乾臉泵 2 下打圈用,約 15 秒左右用清水直接沖洗就 ok,夠方便~

(這支只 for 卸妝,隨後要再用潔臉產品)



左邊綠色那支是 2 個月前收到的試用品 →

屬限量圖畫包裝 ($208 / 120ml),但其實同平時支 "納米卸妝液" 冇分別,一早用完了~ 用完之前自己再去買多支普通版備用,一支平均約 2 個月內用完。

雖然售價唔會好似開架品牌咁平,但都屬合理 / affordable,始終係納米級數,卸得又快又乾淨~

FANCL 網頁:
http://www.fancl-hk.com/index.asp



其實廿幾歲時,我都有買過 FANCL cleansing oil 用。

但當時年紀細,真係冇咁著重卸妝,加上那個年代的化妝品 / 防曬霜,並冇而家個 d 咁持久 / 防溶,所以真係卸得好隨意,求其買支幾十蚊 cleansing oil 用就算,都係過了 30 之後先捨得花錢買 cleansing oil。

只怪自己唔識早少少諗通,咁捨得買 skincare,反而 cleansing oil 就唔肯買好少少。塊臉都未洗得乾淨,又點護膚? 搽幾貴 skincare 都浪費。

其實都係早用早享受。



沒有留言:

張貼留言