2016年3月16日 星期三

YSL 輕透無重羽毛氣墊粉底 LE CUSHION

Cushion 果真當道! 

見各個品牌今季都相繼推出氣墊粉底就可知一二喇~

近期亦多了很多 blog 友留言說,希望我能比較一下各品牌 Cushion 粉底效果,或適合哪類膚質使用等等,希望我能為大家 scan 一下,讓大家更易搵到適合夏天用的粉底。

其實呢.....

無論是 Cushion 粉底又好,普通粉底液都好,以現時天氣去寫 review 是太早了,都未夠熱! 舉例說假設現在試到某某粉底覺得乾,但可能到夏天用又會剛好; 或相反試到某某粉底覺得而家用好補濕、好 perfect,但到夏天用又可能會太潤.....

而且當真正去到 30 幾度高溫時,各粉底表現會如何? 持久度又點? 其實現在測試也未能預計得到呢。所以粉底我通常都習慣踏入當一季才買,即夏天 / 冬天買就最理想。春天 / 秋天氣溫不夠乾亦不夠熱,買完新粉底後,好多時用一陣又會覺得不夠好。

不過~~~

我亦知道大家都心急,想入季前預早望望各 foundation 效果,所以亦會提早分享用後感,但比併就暫時不會寫了,始終未到 summer 我也未能較量到真正效果,等遲點天氣熱少少先再拍 video 詳細講講吧~

今次先介紹極多 blog 友要求 + 今期話題之作 → 

YSL 輕透無重羽毛氣墊粉底!! (LE CUSHION ENCRE DE PEAU)


被喻為最美、最奢華的氣墊粉底,YSL 絕對當之無愧! 

單是外型已經贏幾條街....... 

真係睇見都被迷暈,又潮、又貴氣、又夠型!

不過最重要都係粉底效果如何,roll down 再繼續~


產品資料 →

輕透無重 gel-based 滑動式凝膠 + 不含油光配方,於補濕同時具控油效果,帶來透薄清爽感覺,剔透啞緻妝感,使肌膚綻放自然霧光。具 SPF23 PA++ 防曬度。

粉盒連粉底 $480 (不設 refill) @ http://www.yslbeauty.com.hk/tc/

粉底補充裝為 $320


(trial product given by YSL)


配合其金黑色粉盒,粉樸亦採用了極有格調的黑白色 (我要醉了) 

btw,收到後用了 2 日都冇發現.....

原來盒上刻有我個名! 嘩~~

好驚喜呀! 有冇咁貼心 ^^


望望粉底真身 →

採用了較低密度的氣墊設計


低密度的氣墊設計優點 vs. 缺點

好處是只需用粉樸壓 1 次,已經可以沾取到足夠粉底份量,無需來來回回沾取幾次先化完個妝,更快捷方便。另外由於每次粉樸能吸附到較多粉底份量,所以印上臉的一刻感覺亦會較補濕。

缺點是氣孔較疏,粉底容易接觸到空氣變乾,需盡快把它用掉。


關於這盒 YSL LE CUSHION 之網上評價,不少 blogger 都大讚好用,但亦有很多用家認為它比較乾,到底係點?

其實我覺得它在產品介紹中已形容得好貼題,既然是主推控油效果 + 啞緻霧面妝感 + 適合夏天用,那麼現時天氣用它 / 乾性皮膚用它會感到乾也是理所當然。

本來就是 sell 控油啞緻清爽感嘛 ^^

只要記住它並非滋潤質地的 Cushion 粉底、對號入座就 ok 了,個人認為它較適合混合肌 / 油胜肌 summer 用~

質感的確是頗為啞緻、不泛油光 →


印開後效果透薄自然、清爽零負擔 →

要大讚質地非常貼皮膚,如同 second skin! 

不過遮瑕度就不算太高.....

(To be fair,它本來就 sell 透薄自然感,遮瑕度不高也是預料之內)


顏色方面共 5 色選擇,較深膚色的人也照顧到 →


我收到的色號為最淺 #N°10 →


#N°10 對我來說是太淺太白了 →

我平常用 YSL 粉底大約是 #20,而因為 Cushion 粉底一般都比普通粉底色號再淺一點,所以這盒 YSL 我應該用 #N°30 才對。

不過我亦照試可也,至少先望望質感效果再算~


印勻半邊臉後 →

#N°10 本來就非我膚色,當然會比較白,所以今次我會先撇除顏色不夾這點,只評價其妝效表現。


遮瑕度 : 

由於主 sell "羽毛般無重妝感",遮瑕度只屬中低,均勻膚色是 ok 的,但就不會 cover 到黑眼圈 / 暗瘡印 / 雀斑等瑕疵,要另加遮瑕膏。

另外產品介紹指如重疊加厚粉底,便能增強遮瑕度,不過我試過就仍然覺得無論加厚幾多層、都不算屬太高遮瑕度。(相中已塗了 2 層、局部瑕疵位 3 層)

又 to be fair,因為今次粉底顏色太淺,遮瑕度也是會降低一點的。

貼面度 : 

非常貼服,有 second skin 感覺,效果自然零妝感,亦沒有卡粉 / 浮粉問題出現。

補濕度 / 控油度 : 

主推控油功效,補濕感輕微,印上時並沒有覺得乾,不過它那獨特 "易揮發性油份" formula,是會在印開後的一刻徐徐蒸發,所以好快就會變得清爽,易出油皮膚用會超正超爽! 但偏乾的膚質用要預先搽定補濕 serum / 日霜打底。

持久度 : 

由於質感較薄,持久度相對不高亦合情合理,約可 last 3 小時左右。期間絕對零油光,屬遮瑕度慢慢會減退那種。

抗氧度 : 

由於今次粉底顏色不夾膚色,一用已經灰白,試唔出數小時後會唔會變灰變暗。


Close up 近睇是超級●極度●十級●貼皮膚 →


最後......

為了這個刻有自己名字的粉盒......

睇來都要再買返個夾自己膚色的 #N°30 試清楚了! hahaha~

至於這個 #N°10 淺膚色,就留為作 highlight 印上 T-zone / 下巴 / 臉頰用吧~ 


17 則留言:

  1. Hello, Isa. 好鍾意睇你既blog文, Thanks for your sharing~~
    BTW, 想問下如果買左支粉底液係比皮膚淺色, 除左做Highlight外仲可以點用?
    唔該哂你先!~

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks~ 謝謝你~ 另外如買錯了淺色粉底,除了可當 highlight 用,也可考慮買多一支比膚色深 1-2 號的粉底自己溝色用;又或者買支深色的 makeup base 打底,然後先搽買錯了的淺色粉底。否則就只能當係 highlight 用了~

      刪除
    2. 明白了, 謝謝你!~

      刪除
  2. Hi, Isa, 請問夏天是否會再寫1次Shu Uemura Cushion 粉底? 其實對佢好有興趣,但仲係1516..唔知買唔買好..哈哈~ THX!!!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 會呀,到時會一次過拍片講講~ 我依家改咗用普通氣墊粉樸、唔用佢個絨毛粉樸,效果好咗好多, 不過到下午都係會有 dd 浮粉~

      刪除
    2. Hi lsa, 其實佢浮粉地方係咪只係鼻翼位置定全面都有? 普通氣墊粉樸係咩質地? 因為未用過..唔知係點樣...thx!!!:) 另外, shu同Shiseido隻智能粉底你覺得邊隻好? (T字位出油比較多,2邊面正常,有時會較乾,重遮瑕 thx!!!!)

      刪除
    3. hihi~ 係鼻翼 / 虎紋等位置會比較浮, 其他位係 ok 的~ 另外普通氣墊粉樸的質地為抗菌氣墊海綿 (而 Shu 則為毛毛絨)~ 至於 shu vs. Shiseido 智能粉底邊隻好, 如你要好的遮瑕度, Shiseido 就做唔到 (較透薄), 而 Shu 就滋潤保濕居多,臉部你用可能 ok, 但 t-zone 用完就會較快出油了, 除非用前自己局搽搽控油 base 先~

      刪除
    4. Isa..感謝你!太多問題問>~< thx!!!!:)

      刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. Hi Isa, 我用緊Shiseido Perfecting Stick Concealer#22, 如購買April Skin BB Cushion,應該買22定23號?兩者色差大嗎?Thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好,剛剛在上一篇文章內回覆你了^^

      刪除
  5. Isa, 可解答一些有關Menard Tsukika Cleansing Cream同Washing Cream的問題,thanks!
    1. 可以只用Cleansing Cream早晚清潔和御妝?
    2. 早上起床沒有任何化妝應用Washing Cream?
    3. Cleansing Cream御妝後,還要再用Washing Cream?
    4. 係咪2枝都應該買齊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好,剛剛在上一篇文章內回覆你了^^

      刪除
  6. Isa..想問下rmk creamy gel fdt and covermark essence fdt 邊隻會持久啲呢?我係全面乾到出油既皮膚 想睇下邊隻岩我啲�� 另外你推介既 covermark silky 碎粉 係咪有閃粉架?? 因為試上手好多珠光咁。暫時你用過最唔乾既碎粉有邊幾隻呢?謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. Covermark 由於質地厚過 rmk 少少,所以持久度都會好少少,但其實都唔算相差太遠,不過 covermark 抗氧度會比 rmk 差~ 另外 covermark 那隻碎粉其實婦上面之後,是完全不會覺得閃的,而如果唔乾的碎粉,暫時認為 vidivici 最好, 但就會比較貴~

      刪除
  7. 你好Isa,想問如果買了深色左的粉底怎麼辦?

    回覆刪除
    回覆
    1. 建議溝入珠光 base 或 BB cream 等一起用, 溝淡顏色, 又或是用淺一號色的粉底溝色也可以, 但這個方法就要多買一支粉底, 比較不化算~

      刪除