2016年3月12日 星期六

Shu Uemura 初春新妝品 review

出名產品出得快又新的 Shu Uemura,初春又有新傑作~

今次就包括有 Cushion 粉底、珠光唇采、SPF 50 PA 四個 "+" 的防曬霜,又等我來試試有咩好用 product 先 ^^


(trial products given by Shu Uemura)



先由我最喜歡的 "Laque Supreme Shimmer" 唇彩講起 →

舊有 "Laque Supreme" 唇彩我有用開,以前亦曾推介過。如說它是唇彩,其實我認為是 "唇釉" 更貼切,屬唇膏 + 唇彩 2 合 1 產品,顏色夠出之餘,色彩持久度亦很高,搽一次可 keep 到數小時不脫色~

而今季的 "Laque Supreme Shimmer" 系列就增添了水晶珠光粒子,比 "Laque Supreme" 更閃爍、更具水盈光澤感~

上: CR02S pearly rose (比較似橙粉色)
下: PK05S pink carats (比較似橙紅 mix 桃紅)


共有 8 色選擇 →

官網色版圖與實物顏色有偏差,建議親身去專櫃試色



實物上色效果 →

昨天化妝出門前,我原意是只打算先試較深色那支 PK05S pink carats 的,淺色那支留待明天返工再試。

點知一搽到上嘴,驚覺原來 PK05S 顏色 + 效果都出奇地靚! 於是又忍唔住 on top 再試埋淺色的 CR02S,結果唇上就混合了 2 種顏色~

珠光粒子效果一點都不誇張,反而認為仲好過之前冇珠光的舊版 "Laque Supreme",好靚呀! 唇色搽完後顯得膚色更白淨,又有韓妝 feel,望落即時好似後生幾年咁,正! ^^


輪到試用 Shu Uemura 今季熱推之氣墊粉底 →


屬 BB Cushion 一類,不過這款是粉底,並非 BB cream →

顏色選擇方面有 6 款色,比得 2-3 色的普通 BB Cushion 優勝

以我膚色為例,用的是 #774 light beige


粉底 $280 (一個) / 粉盒連粉樸 $100 @ http://www.shu-uemura.com.hk


實物真身 →

令人難以抗拒的粉紫色 ^^


有別於一般氣墊 BB 霜或粉底,Shu Uemura 這款是採用了 "雙層智慧控粉網層氣墊技術",方便於使用時更易控制到粉底液吸收及釋放份量。

的確非常特別,有 gimmick! 


以粉樸壓下去時,這個設計能有效避免粉底一下子全湧上來 →


獨特的絨毛粉樸設計,亦能避免吸附太多粉底份量 →

摸上去好軟綿綿,好 cute cute~


粉底遮瑕度望落亦唔錯 →


而且仲要幾濕潤 →


試上臉睇睇 →

遮瑕度好似真係幾好


印開粉底後 →

又的確好夠濕潤,泛紅及偏黃膚色亦即時變得均勻~


遮瑕度絕對不弱,不過鼻翼位就見到有浮粉問題,唔多夠貼......

我認為係因為個絨毛粉樸、會冇普通氣墊海綿粉樸咁貼面所致.....

等我下次再 try try 改用其他粉樸,睇睇會唔會好 d 先~


另外新出的 "blanc:chroma 淨白防曬霜" SPF50 →

PA++++ 似乎已經成為防曬新指標! 

4 個 "+" 總比 3 個 "+" 更能抵抗紫外線吧~




乳液質地,兼具補濕 + 美白 + 防曬效用 →


雖然質地水盈易推,不油膩厚杰,但搽上臉後會跟下圖一樣反晒光,好似搽了珠光 base 咁好 "令" 身。我自己就認為夏天用會麻麻,因為夏天已經易出油嘛,如果仲要反光的話,好似有點兒 too much,冬天用會更好吧?






10 則留言:

  1. 最近個大品牌都出左 Cushion,好似Dior,Bobbi Brown,YSL,Lancôme,有機會你試到,可否分享佢地適合邊種膚質使用。THX

    回覆刪除
  2. Hi,請問April skin跟shu 哪隻比較好? 需要遮瑕高(主要遮暗倉紅印)&溶妝不會甩到一撻撻,另外April skin d色會唔會太死白?thx!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hihi~ 兩款遮瑕度都好高的,而 Shu 就如果搽得厚少少溶妝時都會有dd浮粉, 至於 April Skin 就因為顏色選擇比較少,所以如果膚色深過我就真係會用唔到了~

      刪除
  3. Hello Isa
    有無試過Ysl既氣墊粉底?好多人都大推! 好想知同April skin有咩分別?Thanks:)

    回覆刪除
    回覆
    1. YSL Cushion 分享文剛剛已經出咗喇~

      刪除
  4. Hi isa, 請問混合性皮膚有乜cream岩夜晚用?可以介紹下嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好~ 其實選擇都有好多㗎,又或者你會唔會有 budget 限制 or 會唔會有其他要求呢?方便我可以幫你 short list 一下~

      刪除
  5. 有冇粉樸介紹可以用shu 呢隻cushion 時冇咁浮粉?

    回覆刪除
    回覆
    1. Etude House 有氣墊粉樸呀, 約 $20 左右, 我剛剛買完~

      刪除