2015年12月5日 星期六

即時 K.O 淚溝黑眼圈! 首推打 "Juvéderm VOLBELLA"! 睇睇 before & after 激掂!

早幾個月前,我曾經分享過上年注射淚溝 "Restylane 透明質酸" 的文章。

當時也說過覺得以眾多款注射式微整型計,最值得的應該就是打淚溝位了! 只需用 5-10 mins 打兩針,即時 K.O 淚溝,雙眼立刻精神爽利! 

也可算是 "最冇微整型 feel" 的微整型吧? 

不過是想黑眼圈消失、望落冇咁殘罷了,人人都想啦~

於是我最近又去了 "MIOGGI Professional Medi Centre" 再打淚溝,不過今次打的並非 Restylane,而係更新款、更自然、更持久的 "Juvéderm VOLBELLA",認為比前者效果好好多喔!

MIOGGI 原來有醫學美容中心? 

係喎! 我都冇為意,以為只有零售店舖及美容院。收到邀請試做時,我還說上年已打過淚溝位,不想為賺一次免費試做而寫同樣的文,但聽完 marketing 姐姐講解用 Juvéderm VOLBELLA 注射淚溝,效果會比 Restylane 優勝幾多倍之後,我又被動搖了。



先說說 "Restylane" vs.  "Juvéderm VOLBELLA" 注射淚溝分別:

2 種同為透明質酸填充針,可填補撫平凹陷的淚溝位,亦可被人體自然分解吸收,非常安全。

分別主要在於 Juvéderm VOLBELLA 份子更細小,注射淚溝效果會自然好多,注射後摸上皮膚質感亦更柔順,沒有硬崩崩 / 一舊舊的缺點,natural 到直頭不覺得自己有打過針,亦看不出有打過針!

最重要是沒有 Restylane 的 "水腫後遺症",效果也比 Restylane 長幾個月,打一次可 last 9-12 個月 (Restylane 約 6 個月),而大家的價位卻差不多! 所以今後打淚溝,識打一定要打 Juvéderm VOLBELLA! 它亦為市面上唯一由美國 FDA 認証效果能持續一年的透明質酸填充針呢!


點解要注射淚溝? 用遮瑕膏不能 cover 嗎?

黑眼圈是色素,沒錯是可用遮瑕膏 cover,但其實好多人的眼圈色素根本就不深,問題只是出於那道凹陷的淚溝 "所形成的陰影位"。

而凹陷位用化妝品是不能填平的,就連多星級的 makeup artists 都要花功夫去遮,更不能 100% 遮到,加上只要臉部一有表情 / 遮瑕膏一溶化,淚溝又會再次現形。

以為自己黑眼圈好深? 其實大部份人注射填平完淚溝凹位後,根本就冇乜黑眼圈!


注射 Juvéderm VOLBELLA 的優點

淚溝會即時消失 + 就算臉部有表情 / 有冇化妝,淚溝都不會太深 + 不用再每天瘋狂塗 concealer 遮黑眼圈 + 效果自然 + 可持續 9-12 個月!


我點解要注射淚溝?

有辦你睇,我兩條淚溝範圍真係好大,基本上唔可以用 "一條條" 形客,係 "一大片" 先真! 本身眼底皮膚薄 + 年紀愈大,脂肪及膠原蛋白流失 + 夜睡所致吧。


又講講價錢先~

上段說過打 Juvéderm VOLBELLA 其實跟 Restylane 價位沒大分別,而優惠期內去 MIOGGI 打 Juvéderm VOLBELLA "豐盈淚溝療程" 是 $3680,仲平過打 Restylane!

我剛有朋友在別處打了 Juvéderm VOLBELLA 都五千喔! 所以我都認為這個優惠價是抵的~

Click 入這裡預約,首次體驗優惠價 $3680 / 1ml:


由於淚溝範圍大極有限,所以雙眼一般注射 1ml 或少於 1ml 已足夠,除非.... 你有幾個眼袋 / 淚溝.... 

For your reference,我兩眼淚溝範圍都算大,今次也只需注射 1ml 已夠。

Website: www.MIOGGI.com


而過程不外乎是: 登記填表 → 見醫生 → 入房準備注射 

房間整齊、夠大、舒服企理、夠光猛


Juvéderm VOLBELLA 真身:

MIOGGI 是 Juvéderm VOLBELLA 的正貨認可指定醫學美容中心,也會在客人面前即拆即開,這樣大家就無需擔心假貨問題了~


此外 Juvéderm VOLBELLA 本身已含減痛成份,打完後都不會有太大感覺。


開始注射前,當然要先為皮膚消毒:

我今次並沒塗麻醉膏,那落針時少少的痛楚,對生過 2 個小孩的我簡直蚊同牛比,唔係咁都要敷麻醉嘛? hahaha~

但怕痛的話也可說一聲,預先敷敷麻醉膏。

不過醫生也說了,不敷麻醉膏注射效果會更好,怕你太繃緊臉部無法作出表情,確認不到你份量打夠未。


經由導管落針:

注射過淚溝的人都知道,眼底皮膚太脆弱,並非好的落針位置。所以一般都會在顴骨 / 面頰以導管落針,然後再將 Juvéderm VOLBELLA 經由導管注射至眼底。

也並非太驚嚇,不過是每邊臉一兩針而已,醫生手勢好好,血都冇一滴,但少少緊張就一定會喇~


打完左邊後:

黑眼圈好明顯已比右邊減淡一半~

但其實仲未完成,醫生只不過是暫時先放開支針,然後叫我多角度周圍望望 / 做做表情,等佢睇睇夠 perfect 未、仲有邊個位可以再填補~


再補多一針後,靚晒~!!

黑眼圈 bye bye,屬不化妝都可充滿自信行出街的程度!

老公話呢類咁正的療程應該由佢試先真! haha (有妄想症)~


至於注射後的泛紅情況,約在 15 mins 後離開時已消散,但仍會見到骨上針孔 (屬正常):

這樣細小如像被蚊叮的傷口,約 2-3 日便會結焦痊癒。

那傷口 size 仲細過我笑紋位粒暗瘡! hahaha~


3 日後,針孔傷口已痊癒,消失得七七八八:

而眼底更是平滑得無話可說! 唔化妝都冇乜黑眼圈咁滯~ 

就算要化妝出街,遮瑕步驟亦比平時輕鬆多倍,簡單印一下遮瑕膏 / 或用少少 foundation 都已經遮到,遮瑕膏用量比平常減少了 90%! 

你能看得出我眼底有打過透明質酸針嗎? 我就睇唔出囉~ 超自然! 

摸上去亦 feel 不出內有 Juvéderm VOLBELLA,不經不覺鬼祟地 K.O 了淚溝~  

(下圖並沒使用遮瑕膏,只有薄薄的粉底液)


最後,花三千幾去打淚溝究竟值唔值?

又要對比返未打 Juvéderm VOLBELLA 前張相.....

完全值回票價對吧~ 這樣的效果更可 last 9-12 個月喔,有很長時間都不用再遮黑眼圈~


這張是素顏沒化妝的黑眼圈圖:

可以見到就算不化妝,淚溝都平滑了 9 成以上~

都說了很多人黑眼圈色素根本不深,只係條淚溝累事,有 sample 你睇、未打針前你都會以為我黑眼圈好深啦~




44 則留言:

  1. Isa 如需要遮淚溝的話,可以點遮及用那類型或那牌子會好些?

    回覆刪除
    回覆
    1. 這裡有遮淚溝的方法示範: https://youtu.be/fCfBvUtPDF4 而遮淚溝反而用質地乾身少少的遮瑕膏會更好, 會冇咁易溶化, 牌子倒是其次, 平 / 貴的都冇所謂, 最緊要別揀太潤, 例如平價品牌 KATE 之類都 ok, 又或是揀 1 盒有 5 色的 cinema secrets, 這樣就無需分開買 2-3 隻色遮好個黑眼圈, 一盒攪掂~

      刪除
  2. Hihi, 我都有很嚴重的淚溝問題,加上眼袋一分為二,笑個陣瞇眼就出事T^T 問過n個BA, 甚至化妝師,試過n款遮瑕/highlight........佢地都話淚溝是立體的凹陷,單靠打光或遮瑕點都唔會遮到。最多好似isa所講,遮到一個角度睇落淺色左,一郁又會穿崩。同埋除非你化妝技術高超和對顏色、光線的觸覺超級敏銳,否則單靠自己真係遮得好呢><

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喔~ 所以每年打一次淚溝就可一了百了 yeah~

      刪除
    2. btw, 估計你的應該是眼袋 + 淚溝 = 望落似雙眼袋, 也可以打淚溝 + 眼袋底, 一定有幫助, 但眼袋底果針就未必可打到完全平晒

      刪除
  3. 請問會hardsell嗎?
    我真喺怕怕

    回覆刪除
    回覆
    1. 醫生是不能 sell 客的,而根據我打過咁多次針的經歷 (幾間不同的中心, 自費去打), 注射式的醫學美容一般都不會 hardsell, 因為唔同普通 facial, 唔想打針冇得迫, 亦好少會有 package 可以 sell, 因為打一次已可 last 9-12 個月, 不同 facial / treatment, 所以可放心~ 如果 consultant 問你有冇興趣做其他 treamtment, 而你又冇興趣, 直接 say no 就可以了~

      刪除
    2. 我都好怕怕hardsell...療程前登記填表見醫生時, 已經不停sell其他野...say咗no都不停sell, 拖延時間 ><"
      我見到另一間做緊$888, 都係大公司嚟@@,btw打完會唔會瘀??

      刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. 請問邊間分店同邊位醫生呀?最後係咪真係3千幾蚊走到?有無講有其他額外費用?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我是去尖沙咀 gateway 那間分店的,醫生只得一個不用揀 (是女醫生),而我今次是免費試做的 (上文有寫), 不過我已問過沒額外費用, 除非你打多過 1ml (即一支)~

      刪除
  6. 請問有小許眼袋 能打後去嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如非淚溝, 也可以打在眼袋底, 一定有幫助, 但打眼袋底就未必可好似淚溝咁打到完全平晒, 視乎本身眼袋有幾凸, 不過都一定會好過未打~

      刪除
  7. 如果真係好深黑眼圈去打....打完會唔會都仲有黑眼圈架?
    3千幾實在太抵玩!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果本身有黑眼圈色素, 那麼打完後都仍會有黑眼圈的, 這針能 K.O 的只是淚溝 / 眼袋底凹陷位. 如想分辨出是色素深、還是淚溝陰影深而導致望落黑眼圈好深色, 可先試試在家用遮瑕膏 + 遮瑕掃 "只遮淚溝位", 遮好後仲見到有黑眼圈的話, 那些便是色素~

      刪除
  8. Hi,請問有咩粉底液岩混合性皮膚?需要高遮瑕
    之前試過estee lauder, 遮瑕好得但隻色唔岩,又試過covermark最新個隻& essence, 但好快出油 keep得唔耐 遮瑕1般, thx!!!

    *係NARS個POST都有留, 不過可能你睇唔到.. 所以再POST~ THX!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以試試 MAC Studio Sculpt / Sofina Primavista 粉底液 (得一款), 2 隻遮瑕度都 ok 夠高的, 而又不會太潤易溶~

      刪除
  9. 眼窩凹陷可以打MA?
    由我眼發炎開始我眼窩位越黎越凹陷,本來明顯既雙眼皮唔見左.....
    眼發炎好番之後都係凹陷狀態~~ >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 眼窩我認為就應該未必得, 好難搵位落針同太近眼球, 不過也可打去問問~

      刪除
  10. ISA, 想問下呢, 除了你所代理的品牌, 乾性皮膚買濕粉餅有咩好介紹($400內), 因補妝用乾粉餅效果不理想, Thanks.

    回覆刪除
    回覆
    1. 請問你指的是乾濕兩用粉餅, 還是指 cream 狀的 foundation compact 粉底霜那些呢? 如果是前者的話, Sofina Primavista 其實幾好 http://web.sofina.com/hk/primavista/products/foundation_powder_l.html

      刪除
    2. 是想問cream狀的foundation compact,thanks.^^

      刪除
    3. cream compact 我曾經用過 Clinique 這款是不錯的, 也在你的 budget 之內: http://www.clinique.com.hk/products/11480/Makeup/Foundations/Multitaskers 另外如果平平地, Kanebo 平價線 media 的 cream compact 也不錯 (部份 Watson's 等有售)~

      刪除
  11. 請問平時就咁睇冇眼袋,如果一笑就好似有兩個眼袋咁。呢啲係因為開始衰老定點呢?我26歲 thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 那好有可能只不過是臥蠶位, 好多人都有的 (包括我, 情況跟你一樣), 並非同為開始衰老~

      刪除
  12. 回覆
    1. 那你認為要怎樣的妝或面孔, 才叫似樣呢? 請指教

      刪除
  13. 我睇左你個post去左打....結果打完眼底瘀左一大撻...唔知係我唔好彩定因為我唔係blogger....

    回覆刪除
    回覆
    1. 是不是 blogger 去打應該不關事了, 因為打的都是同一樣的針, 而我有 2 個朋友之後都有去呢間打過, 見她們都沒什麼問題, 所以我估計應該是個別皮膚反應, 如覺得不適或有瘀等情況, 也是可以立刻致電她們查詢或再次見醫生的~ 希望你能快點散瘀~

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
  14. 想問下這個和Teosyal Redensity II 黑眼圈針比那個較好?
    有什麼分別?

    回覆刪除
    回覆
    1. Teosyal Redensity II 黑眼圈針我未親身試過, 所以抱歉也不清楚實際效果, 不過我見網上有些用家打完後效果同 Juvéderm VOLBELLA 都類同, 話就話可減淡黑眼圈色素, 不過我望過 d 相又唔算話減淡到太多咁 (純粹睇真實用家相認為)~

      刪除
  15. 如果有油脂粒是否要清左先打?有咩方法清

    回覆刪除
    回覆
    1. 油脂粒可以做 facial 時叫美容師針清埋的~ 雖然對打 VOLBELLA 冇乜影響, 不過油脂粒凸起都會唔夠平滑好睇, 所以都係盡快清走先吧~

      刪除
  16. Hihi, 我想問下你打左8個月,仲keep到個效果嗎??因為見效果,真係好心動,thxthx!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上年 12 月打完, 到而家相隔 10.5 月都仲有 d 效果, 未流失得晒, 所以可大概 1 年打 1 次~

      刪除
  17. Hi, 請問打完可以KEEP幾耐?同埋要唔要成日按摩塊面架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔需要按摩塊面 ga, 其實最好唔好攪佢添, 我上年 12 月打完, 到而家相隔 10.5 月都仲有 d 效果, 未流失得晒, 所以可大概 1 年打 1 次~

      刪除
  18. 如果黑眼圈係色素點解決?

    回覆刪除
    回覆
    1. 黑眼圈色素除咗靠按摩帶動血液循環、間中敷 eye mask 之外,其實單靠搽眼霜都好難解決到

      刪除
  19. Hi~ 你好我看完你之後都想去打、請問你現在狀況如何?

    回覆刪除
  20. hi , 如果眼紋同眼袋, 黑眼圈 都有, 可以打?

    回覆刪除
  21. 打完會瘀嗎 係咪要日日按摩

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔覺得會好瘀,但都會有輕微,唔需要按摩的,亦唔建議按摩~

      刪除