2015年11月4日 星期三

神級主婦手 / 冬天乾燥手救星! LCN Reposan Hand Care


這瓶 LCN "Reposan" hand care, 每年冬季我總要推介一次!


不嫌煩 non-stop 介紹, 是因為它實在太好用, 我怕大家把它忘了, 所以久不久又要提一提起~
我愛它簡直有愛到不能自拔的地步, 一年四季都要用, 一用完就要即刻買返那種, 已 keep 住用了 3 年!

看下圖以為我又買一大堆??

其實我只不過是去 sasa 買了 "Reposan" hand care + 腳皮挫 2 件產品, 而 full size hand mask 及 foot cream sample 都是做緊 promotion 送的! 

激抵呀~~ ^^

不過 promotion 幾時完結、要買什麼先有得送等等, 抱歉就不清楚了, 我都係付款一刻才知有 gift 送, 太 surprise 忘了問~


先講講這瓶 “Reposan” 有咩好~
首先它屬超超超滋潤的 hand mask (雖然中文譯名叫護膚膏), 跟其他 hand mask 效果相距甚遠, 完全不能相比, “Reposan” 強效多倍呀!
另外雖則它被稱作 “主婦手護神”, 但其實有沒有主婦手都同樣可以用, 把它當 hand mask 塗後加對布手套敷一敷, 又滑又潤又有光澤, 什麼甩皮 / 粗燥 / 乾至痕癢 / 彊屍手問題, 都能即時 K.O!
可以當 hand cream 用嘛?
個人認為是不可以, 質感太潤太油膩了, 還是當 hand mask 用最 perfect~
(約 $238 @ sasa)
















有留意這次 post 的相片都特別暗嗎?
因為買完之後太興奮、好心急想 share, 所以就在餐廳內即時開封影相! hahaha~
質感油份太澎湃, 故錫紙密封包裝是必需的:
















開封後:
不用摸、單憑睇相都 feel 到它極度厚身油淋淋吧? 似豬油膏~
揀 hand mask 就要這種質地厚厚的, 太薄身的 9 秒 9 吸收掉有啥用….









望上去雖是黃色的, 但實際塗上手後是半透明:
由於質感非常油淋淋, 故每次使用份量只需極少, 約半個一毫子大小份量經已好足夠, 用量可比其他 hand mask 少, 一瓶可用 N 次.
以每星期敷 1-2 次為例, 可用到 9-12 個月; 以密密敷為例, 都能用上 6-9 個月的!









推開後:
晶瑩剔透兼有光澤, 超正~~
敷上布手套後約 10-15 mins 就會被吸收掉, 不用過水清洗
對於有主婦手 / 手部皮膚粗燥 / 易甩皮的人, 這瓶 “Reposan” 不買你肯定會後悔~
也可送給媽媽們用, 媽媽用後一定會感激不盡 (笑)~









另外大家知 LCN 也有出 hand mask, 即今次附送的贈品:
以前用過 2-3 支了, 也 ok 吧, 但認為較適合 below age 30 的雙手使用, 滋潤效果屬少女級 level, 所以自從 “Reposan” 一出, 我就冇再買這支 hand mask 了, 論效果、修護程度及持久度, “Reposan” 始終更強 (係強好多級)









至於另外附送的 Foot Care Skin Balm, 我都係認為及不上 “Reposan”:
雖則都夠潤, 但這支並非 mask, 單塗不敷又太油, 好慢先吸收, 但如果用來敷腳踝又不夠 “Reposan” 潤….
所以我平常是會用埋 “Reposan” 塗腳踝, 再著襪敷的









最後要推介的是 LCN 腳皮挫:
屬雙面設計, 一邊為大粒子、另一邊則更平滑 (即粗幼雙面)
用法好簡單, 洗澡時先浸軟雙腳皮膚 (無需一定浸浴用, 其實平時沖涼約 5 mins 後, 雙腳皮膚都已經軟化了), 先用粗身那邊來回磨一磨腳踝 / 腳枕等, 幾下已 ok, 再用幼身那邊磨多次, 便可即時 K.O 死皮及厚枕, 變得又軟又滑 (約每 2 星期一次)~
用過好多款腳皮挫, 最耐用 + 最好用 + 效果最好就是 LCN 的!
自從用了它後, 從此就不考慮其他 brand 了~
(約 $68 @ sasa)

21 則留言:

  1. Hello Isa, I love your blog, add oil!!!
    有啲野想問下你意見
    我諗我應該係combination偏乾嘅膚質,我用你之前介紹嘅glo minerals foundation with beauty blender,用nyx hd powder定妝,效果都幾浮粉。仲有我係有唔少雀班,兩邊面有時會有少少偏紅,黑眼圈都嚴重。我想問,如果我咁樣嘅皮膚,你會推介咩base, foundation, concealer, loose powder,補妝又用d咩呢?平貴都ok. 我最希望妝感係透薄,有coverage, 遮到我所有雀班。多謝你嘅回覆。支持你!

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi 謝謝你~ 首先我想知道多少少資料, 請問你浮粉是指乾到浮粉的情況嗎? 大約化完妝後幾時開始浮、還是一上完妝已經覺得不夠貼呢? 可留言告訴我, 然後再回覆你~

      刪除
    2. Hihi Isa, thanks so much for your reply! 我諗應該係乾到浮粉,我通常都係上左一次,再係雀班位上多一至兩層。係一上完妝,就覺得唔夠貼。
      另外,除左以上問題外,我仲有最後一個問題,就係我上妝時間都算耐,如果想快啲,cushion係咪快啲?如果我嘅情況,你有咩推介?或者有無咩建議俾我,等我化妝可以快d。
      Sorry Isa, 我咁多問題,但多謝你耐心解答:)

      刪除
    3. Hello Isa, I'm still waiting for your reply! Look forward to hear from you:)
      Thank you so much, Isa

      刪除
    4. hihi~ 如屬一化完妝已覺得乾到浮粉, 也有可能是用這支 foundation 不夠補濕, 以及因 NYX HD Powder 屬控油粉一類, 所以便更加覺得乾 / 不夠貼了 (尤其碰巧現時轉季). 首先妝前 skincare 方面盡量揀份子較細、易吸收的質地, 然後 base 可先試試轉用 Sofina Primavita 的 Moisture Coat Base (約 $260 左右), 粉底秋冬可試試 Covermark Essence Foundation, 如覺得太潤也可改試 Clinique 的 Beyond Perfecting Foundation~ Concealer 我用來用去都係 The Balm / cle de peau, 但就真係要加隻 corrector 打底先遮到嚴重黑眼圈 (corrector Laura Mercier / Bobbi Brown 也有, 我用開 Bobbi Brown), 盡量以 concealer or corrector 遮雀斑, 會更持久及高 coverage, 別用 foundation 上多層的方法~ Loose powder 試用 Covermark Silky Loose Powder 吧, 這款不會太乾又夠薄~

      刪除
    5. 另外如想上妝時間更快, 用 cushion 類 bb cream / foundation 的確會更快更方便的, 而且夠夠薄夠自然, 不過 coverage 及 long keep 程度相對就冇 foundation 咁高而已, 同埋黑眼圈同樣都係要靠 concealer 先遮到~ (但點都會快過用 foundation 既)

      刪除
    6. Hello Isa, 好多謝你嘅仔細回覆。
      我另外想問如果唔用foundation的話,係咪應該上完base, 之後用concealer,跟住用粉餅均勻膚色?咁樣會唔會好乾?請問有咩粉餅推介?
      最後,想問下cushion類bb cream/foundation, 各有咩推介?
      Thank you so so much, Isa:)

      刪除
    7. 如果唔用 foundation, 沒錯上完 base 後就可用 concealer (但用這方法 base 就揀有均勻膚色效果的好, 即膚色的 base / bb cream / bb cushion), 然後再掃碎粉定妝 (HK 天氣用碎粉比用粉餅更好, 透薄 + 冇咁乾同侷身 + 冇咁易浮粉)~ 而 cushion 類 bb cream 我試過好幾款, 還是對 Laneige 情有獨鐘, 至於 cushion foundation 就認為 HERA 的不錯, 而且仲有質地及厚度選擇~

      刪除
    8. Hello, Isa

      Which base would you suggest? Thanks so much!

      刪除
    9. Hello, it would be great if u can give me some suggestions:)

      刪除
    10. 如是有均勻膚色效果的 base / bb cream, 我覺得 LANEIGE BB Cushion / Banila Co. Glow BB 霜 / NARS 的 tinted moisturizer / Clinique 的 CC Cream 都不錯~

      刪除
  2. 想請問如果買直髮夾daily use,買amika好嗎?還是有其他平DD選擇?

    回覆刪除
    回覆
    1. amika 是真的好用喔 (除了貴), ghd 也是好好用的, 比其他 brand 冇咁傷髮質, 效果又更柔滑, 我分別有 2 位化妝師同事買左, 試過又真係比雜牌更好~ 至於其他平 dd 的選擇如 babyliss / vidal 之類, 雖然都可以夾得到, 但效果又真係冇 amika 同 ghd 咁順滑, 如果你不介意順滑度或傷不傷頭髮的問題, 那其實買平的都 ok, 但日日用長遠計就買 amika / ghd 更好....

      刪除
  3. 想问Philips VisPure Advanced 一天用的次数是否只限于两次?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果是指它的滾輪頭及眼部按摩頭, 一天內是並沒限定使用次數的, 但由於最好是塗了 skincare 後才用, 所以一般會是早晚用, 如中途你會 re-apply 護膚品, 那便可以用多次~

      刪除
  4. Isa, 上次你介绍Urban Decay sheer revolution lipstick 是什么颜色?你认为同一个牌子的 All Nighter Makeup Serting Spray 和 Weightless 粉底液适合干性皮肤在秋冬用吗?想请Isa 介绍保湿的bb/cc cream 给干性肌肤在秋冬用,不含香料,最好容易在国外可以购买到。我想买NARS Shadow Stick "Aigle Noir" , 另外想买一支浅色的来配,我应该选Goddess, Hollywoodland 或着Oaxaca?我想要的是淡妆效果。

    Thank you.

    回覆刪除
    回覆
    1. Isa, 以上的问题你已经回答了,谢谢你。
      不知Kiehl's 的 Actively Correcting & Beautifying BB Cream SPF50 PA+++你用的是什么色?

      刪除
  5. hihi isa ,请问有无用过cpb的水磨精华液,官方话用在爽肤水后,但自从用了神仙水之类的已经无再用爽肤水习惯了。另外你的xinwebsite ,不知道是否可以留言?只能系呢度留言啦。 谢谢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 抱歉水磨那款我沒有用過, 只用過它的柔膚水、淨化精華及面霜, 所以對水磨精華未能評價 (但它也是能取代爽膚水用喇, 很多人都會直接用精華水取代)~

      刪除
  6. 想请问下。如果是手没指纹 会脱皮 有3 4年了 搽这个会好吗

    回覆刪除