2015年8月25日 星期二

碎粉新寵 Urban Decay! ❤️

這盒 "Naked Skin" 碎粉, 自從我上個月在 Urban Decay Launch Party 內摸過它之後, 便一試難忘! 早決定要買來試試, 可惜一直太忙未有時間去專櫃....

襯 3 星期前經過海港城, 終於完了心願~


那盒碎粉我已認定是今季 best buy, 覺得正到㒹喔!

順道也買了我的第 3 支 "All Nighter Makeup Setting Spray" (見我買第 3 支就知屬 must buy item了喇^^) + 上次在 party 內試用過的 "Revolution High-color Lipgloss".



"Naked Skin" 定妝碎粉:

夏天揀碎粉, 重點當然是要夠控油 + 輕薄! 

市面上有不少牌子都能做到, 尤其是白色高清粉 or 膚色類透明粉, 成份大多都含 sillica / sillicone (包括這盒 Urban Decay), 控油度特別高, 亦能 blur 毛孔, 就如 banila co. / NARS / Makeup Forever / M.A.C / Laura Mercier 等都有.

不過對於我這類既想控油、同時又怕乾的中女肌, 挑剔在所難免, 試來試去認為最好的就只有 VIDIVICI 吧? banila co. 那些都好乾, 容易現乾紋....

只可惜 VIDIVICI 售價不便宜, 而且女人總特別花心, 再好的東東用久了也會想試新.....



今次用過 Urban Decay 之後, 我覺得終於找到 replacement 了!

不單止外表有型, 仲要有內涵!~😍

粉質超級超級幼滑 + 極度貼面 + 控油得來又不太乾 + blur 到毛孔 + 用好少份量已定到妝 + 不厚粉超自然, 好正~



能媲美我最愛的 VIDIVICI 嗎? 

我認為還相差一點吧, 始終都乾過 VIDIVICI 少少, 但 summer 用完全 ok, 售價亦比 VIDICI 親民. 不過當一去到秋冬, 我皮膚那麼乾就應該用不著了, 大概到時都要轉回用 VIDIVICI 或礦物粉.... 

Anyway, 開心用住個夏天先! 

反正秋冬未到之前, 這盒 Urban Decay 都早會被我用完喇~


$290 @ Urban Decay 尖沙咀海港城 Facesss 專櫃

價格合理, 已比其他專櫃牌子便宜


顏色方面:

這款碎粉並不屬透明粉, 有 color 可揀, 我膚色是用最淺色 #Naked Light, 雖然望上去深色, 但實際掃上臉後是較淺色的, 剛剛好, 好 perfect~

掃上臉後也不覺它有顏色, 有點似透明粉.



另外 encore 買第 3 支的 "All Nighter Makeup Setting Spray" 定妝噴霧:

首先, 別看到包裝上的 "long-lasting" / "oil-free" 字眼, 便誤以為它噴上後可 hold 住個妝一整天? 或以為它是控油定妝 spray?

實情它噴上後是富水嫩光澤感的, 我形容它為 "液體光影 spray" 喇!

其實較適合 dry skin / 愛韓妝水嫩感的人 / 化 skincare 妝時用~

見它效果超好, 便多買一支放學校給學員們上堂用~


$250 @ Urban Decay



另外亦買了 party 上試過的 "Revolution High-color Lipgloss":

上次在 event 內試過, 覺得色效非常 long-lasting, 塗一次可 keep 三數小時, 好方便, 又夠滋潤~


不過售價不算特別便宜, 屬一般專櫃價格....

而且這個系列的顏色都偏 sharp (如紫色 / 鮮紅 / 桃紅 / 深啡之類), 貫徹始終是 Urban Decay 型格濃妝風格, 而較自然的就只有一色.... 

我買的這支屬桃紅 #Scandal. 


$190 @ Urban Decay


在專櫃取的 Urban Decay Top 10 list:

我認為最值得買的是 #1 (Naked 眼影盤), #3 (定妝噴霧), #8 (修容組合)

#9 唇膏的確非常貼唇兼滋潤, 保濕度比 cle de peau 還要好, 只是色效不特別 long lasting 而已, 但也是值得一試的~

至於 #4 眼線筆, 認為在 HK 熱侷潮濕天氣下使用, 會比在外國使用溶化得更快, 所以覺得一般般.... 




14 則留言:

  1. 你好isa,我想問藍色loreal防曬spf 30+++嗰支係咪可以當埋妝前base,唔洗再搽多層base架喇?另外我5月頭買左支mizuho既掃同埋girlactik tinted moisturizer f-zero 仲未有貨?mizuho預左要等。。不過之前girlactik好似吾洗等幾個月就有貨,我打去問佢話未有期。。即係點?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好呀~ 藍色 loreal 那支防曬並不算妝前 base, 只屬超輕薄、如同精華質感的防曬乳, 不過現時好多人都會直接用防曬霜取代 base, 我認為是完全沒問題的, 防衛效果並沒分別, 故此可以不用搽多層 base (除非你想用有色的 base, 那便需另外再塗)~ 另外 Girlactik 大約是一星期後會返貨, 不過都知今次讓大家等得很久喔, 所以如臨時改變主意希望退款或改換其他, 我們也都十分樂意的, 日後新店整理完成後, 也會提供優惠給回大家, 謝謝你的支持, 也抱歉讓你久候~

      刪除
  2. 你好 Isa, 我鼻翼兩邊有濕疹,所以皮膚比較乾,而面部係混合性,請問我應該買ubran decay定makeup for ever hd 碎粉呢?thank you so much!

    回覆刪除
    回覆
    1. 2 款都係矽基底, 其實並不真正適合有濕疹的人用, 但如果真的要揀, Urban Decay 會更好 (否則其實用礦物粉先最好)~

      刪除
  3. Hi Isa 你係dermes脫毛嘅experience好唔好呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 去 dermes 已經係 6 年前了, 我的 experience 是好的, 但後來改了去 MediLASE 仲好, 冇咁痛, 又脫得快 d, 仲冇咁 hardsell~

      刪除
  4. 你好isa你有冇用過les merveilleuses laduree foundation? Thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 抱歉這款我未用過喔, 所以今次俾唔到意見你了...

      刪除
  5. Isa, 可否介紹Face Cream? 40+歲,乾肌。

    另外,我眼肚位很乾,化妝後更嚴重,已用緊Osiao 眼霜,有辦法嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如無 budget 限制, L'OCCITANE 蠟菊高效極致面霜是超好的, 又潤又緊緻; 另外 Sofina 的 Deep Moisture Cream / Melvita 的有機蜂皇御蜜嫩肌面霜 / Estee Lauder 的 Time Zone 面霜都會適合你~ 至於眼肚位乾的問題, 是很多人常見的情況, 如果已用緊 Osiao eye cream (經已算好好), 在護理上自己似乎也沒什麼能做可改善 (除了勤敷 eye mask 囉), 尤其 age 35 過後, 無論用再好的 skincare 都只是表面, 真正改善並不大 (唯有去美容院做機, 導入 / 補濕針之類等), 所以暫時只能在化妝上改用更潤的遮瑕霜幫手了, 如 Bobbi Brown 的蟲草遮瑕液~

      刪除
    2. 謝謝你的詳盡回覆! 我也是因你的推介而用Osiao的眼霜,的確很好用,只是我皮膚真的較乾,是否需要加點眼部精華?

      刪除
  6. 個碎粉油肌啱用嗎?Btw all nighter 好long last ! 我油肌用左keep到4-5個鐘唔浮粉,印一印面油就好似剛上完粉咁靚

    回覆刪除
  7. 我之前買左盒vidivici碎粉, 但覺得用起上黎好唔方便, 因為平日用碎粉多數倒少少係個蓋度, 但vidivici個蓋係連住就咁掀開, 而且個蓋仲有塊鏡係度, 我想問下你用既時候係點取粉? (唔好意思個問題好似有d無聊....)

    回覆刪除
  8. Hi Isa,

    請問下urban decay naked skin foundation 好用?
    我係美國,有没有那個好用的品牌值得推薦?謝謝!

    回覆刪除