2015年8月15日 星期六

laser 打斑失望而回? + 第 X 次打透明質酸針報告

別誤會, 我並非指做 laser 失敗了 ^^

而係未做, 已經被醫生叫我折返! 哈哈哈~

但從另一角度想, 慶幸醫生真的夠專業, 不想今次賺我錢, hehe~

究竟發生什麼事呢?~


我臉上一向有雀斑, 5-6 年前做過 3 次彩光後, 雀斑本來已減淡 7-8 成. 不過 2 年前生完妹妹後, 雀斑色素又再次加深, 仲要多了荷爾蒙斑 (產後女性常有)....

如果你問我有沒有 skincare 能淡斑?

我勸大家可以死心了, 多年來我經已試過 N 款淡斑精華, 全都不能真正淡斑, 只能當作是預防色斑加深用途罷了. 所以打彩光 / laser 必定是最快見效 + 最有效的!

平常化妝都遮到色斑, 未算嚴重, 卻打算等到無藥可救時才去打, 希望襯早 K.O:



卸妝後就變這樣..... 

我的雀斑只屬淺層散斑, 真正困擾我的, 是臉頰正中的荷爾蒙斑, 兩邊臉都有.....

由於淺層雀斑 / 深層荷爾蒙斑各自需要打的波長有別, 如只打彩光, 雀斑沒錯是會減淡, 但同時亦會令荷爾蒙斑色素浮上面層加深! 所以我的 case 選擇打 laser 是必然的, 沒理由打完彩光又打 laser 嘛....

而且我知道荷爾蒙斑是較難 K.O 的, 稍有不慎, 隨時有機會加深, 又麻煩又講求醫生經驗, 好苦惱....


考慮了超長時間, 最終決定去 "Oasis Medical Centre" 打斑, 皆因:

上年去別處打透明質酸針時 (打眼底泵漲淚溝位, 等黑眼圈易遮 d), 閑談間我告訴醫生自己數月前做過瘦面 treatment, 認為效果不錯, 醫生便問我在那間做....

"Oasis Medical 喔..."

"哦, 我知邊間"

"你又知??"

"佢地做好多打斑 treatment 的...."

咦~咦~! 睇來 Oasis Medical 似乎在行內打斑都頗有名氣??


隨後我 browse 過 Oasis Medical website, 見到有款 "Spectra 分段激光淡斑 treatment", 會分部位及波長全臉打斑兼美白, 一個價錢可同時 K.O 雀斑 + 荷爾蒙斑, 好 fit 我需求, 所以就決定揀它了~

(打斑價錢: $1900 美容師打 / $2900 醫生打)

為免我的荷爾蒙斑出事, of coz 揀醫生打最穩陣!


Book 完、去到、自己卸好妝、入房坐低準備打斑, 滿心期待....

點知醫生一見到我卸妝後皮膚狀態, 就叫我返歸! hahahaha~


我本身皮膚薄 + 乾 + 易紅 + 易敏感, 平時自己掂一掂塊面都會紅, 這些我都知道的. 當日即場用 cleansing water 抹臉摩擦過後, 就更紅上加紅、乾上加乾了, 仲要出埋 "風懶"....

醫生說以我現時的皮膚狀態, 做完 laser 後好大機會因乾到爆燈而敏感, 所以就叫我先回去勤敷 mask + 加強補濕, 打好底子, 2-3 星期後先再做 laser.

只好嘆句自己皮膚不爭氣.....


當然明白醫生是為我設想, 但山長水遠去到 (中環), 又 book 了時間, 不甘心就此告終!

所以把心一橫....



"醫生, 你呢度有冇 Restylane 打? 如果有, 請即打!"

嘻嘻~ 果然誓死不罷休~

話說上年去另一間 medical centre 打淚溝位時, 那位醫生不肯幫我打鼻樑, 仲問我 "你個鼻好扁咩而家?”, 我就不好意思沒打了....

襯今次意外地冇得做 laser, 就求這位醫生幫我改打鼻樑 Restylane, 不過他都同樣猶疑地問我 "邊度有位打呢?"

哎呀醫生, 女人是貪心的, 你到底明不明~ 呵呵呵~


before & after 對比圖

(左) 我鼻樑本身不扁, 只係中間有起節, 求醫生幫我填平返那個節
(右) 注射後翌日, 鼻樑中間個節 bye bye, 變直及高了一點, 又不太過份

打完 Restylane, 醫生說開一支針, 只打那麼一丁點份量會不會太浪費....

(會喔醫生, 那你可以把剩餘的量留我下次用嗎? hahaha.... 當然是不可以的 ^^)

所謂 "微整型", 不就是微整嘛, 整得太勁就不叫 "微" 了~


P.S. 醫生手勢也不錯, 打完後沒紅沒腫亦沒瘀~


關於 Restylane 透明質酸針:

"透明質酸針" 主要是用來打鼻樑 / 虎紋 / 淚溝 / 蘋果肌位等, 任何自覺凹陷或不夠飽滿的位置. (Restylane 亦有分補濕針, 不過那是另一款針了)

而 Restylane 可說是最出名的透明質酸針牌子名, 一般找有經驗或名氣的醫生注射, 一針一人用有晒 label, 價錢約 $6000-8000 不等 (我今次是 $6000), 視乎所需注射容量 + 範圍大小, e.g 鼻樑 / 淚溝 / 虎紋約幾千. 如該部位所需注射份量不多, 有剩的你也可以揀一針打多個位置, 但可能要加錢. (有朋友試過打胸盛惠 9 萬! 滴汗!)

至於有的廣告上指 around $3000 的透明質酸針, 有可能是用別的品牌, 或一針分幾人用 (只換針頭), 或去到才告訴你要加錢, 或其醫生只屬 part-time 形式, 本身只是普通診所醫生, 並非專業皮膚醫生等等.

平均打一次 Restylane 可 last 4-9 個月, 第 1-2 次每次約可 last 4-6 個月, 第 3 次開始約可 last 6-9 個月. 官方指會慢慢被人體吸收分解 (無害的), 不經意的逐漸流失. 但實情是每打完一次, 過幾個月還原之後, 都仲會有丁點剩低, 所以只需打多幾次, 幾乎幾年都不需再打~

注射痛楚極輕微, 現時新型的 Restylane 成份已包含麻醉藥. 打完後即時見效, 即日已可化妝.


我的注射 Restylane history:

7 年間曾經打過鼻樑 4 次 + 虎紋 3 次 + 淚溝位 1 次

鼻樑對上一次打已經係 3 年前, 虎紋 / 淚溝位則是上年打過.

完全不怕公開, 以前在舊 blog 已 share 過幾次, 好 common, 都是自費的.

要注意的是, 鼻樑基本上所有醫生都能打得好, 只相差在手勢, 打完會不會瘀腫, 但散瘀後並不影響外觀. 不過虎紋 / 淚溝位, 就並非所有醫生都能打得靚, 真的好講經驗 + 資歷! 別貪平!

以我認為, 如有嚴重眼袋 / 凹陷淚溝位的, 非常值得打 Restylane, 打完真的會平復好多, 化妝遮黑眼圈會變得超 easy! 連遮瑕膏都慳好多!~

bye bye 淚溝之後, 個人望上去真係相差好遠 ga! (虎紋都係!)

還有還有! 如果嫌自己鼻翼太大 / 太寬, 可打 botox 在鼻翼位輕微收窄, 超美的! 我幾年前試過一次, 勁開心! 

只不過自從妹妹出世了後, 湊住 2 個小朋友太忙, 我就被迫自甘墮落, 少了打這些玩意了.....






24 則留言:

  1. Isa, 我本身面皮薄,面珠見到微絲血管,laser會否打到佢更薄?以前做過兩次laser,佢掃完全面再重點打d深色的斑,但之後用防曬都好快出返黎....你覺得這是否一條不歸路呢?Btw,可否告知你打淚溝的醫生資料,我廿幾歲女因淚溝問題搞到每隻眼都有「雙眼袋」T^T....其實透明質酸好d定玻尿酸好d?thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 打完 laser 有段日子皮膚會更乾是肯定的, 而打完 laser 後皮膚會變薄之說, 醫生指變薄的只是角質層, 會隨著新陳代謝會慢慢變返厚. 而以我經驗及所知, 斑斑只能變淡不能消失, 所以也是會隔 1-2 年再次跑出, 所以通常打完 3 次, 每隔 6-12 個再 keep 住打一次最理想, 也可說是條不歸路, 靚過就唔會想返轉頭, 但又咁諗, 如果不去打, 那就少了變更靚的機會咯~ 至於淚溝位要打透明質酸才能泵漲變平復, 玻尿酸只能補濕, 對淚溝位作用不大~ 而醫生資料方面, 下段我回覆給 Kitty 的問題會有你所需資料~

      刪除
  2. 我有嚴重眼袋和黑眼圈, 請問你係邊間打淚溝?
    大概幾錢? Thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這間: http://www.clinicx.com.hk 那個醫生是 Restylane 的培訓級醫生, 並在韓國修讀過微整型輪廓, 所以會較貴, 如打淚溝我上年是約 $7000-8000, 但現在有沒有加或減價就不清楚了, 不過我試過他打的手法及落針位, 的確是有別於普通醫生, 而且好自然, 所以也算貴得有道理 (但銀包就好肉赤)~

      刪除
  3. Isa, 好期待你打spectra後的效果,我同你一樣兩款班都有,之前亦做過laser幾次,但有賀爾蒙班後不敢再搞 (因為聽說賀爾蒙班是愈打愈大愈深色,所以好驚,另外亦好怕打完甩焦過程,又要帶口𦋐⋯⋯好慘!

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒錯我都知賀爾蒙斑好難攪, 所以一直唔敢做~ 而這款說做完後不會結焦, 不過我未做所以唔敢講是否屬實, 等我試完再 share 效果啦~~

      刪除
  4. 另外想知醫生打$2900包什麼範圍?我都覺得醫生最穩陣!^.^

    回覆刪除
    回覆
    1. 是全臉都會打的, 而在色斑部份, 醫生會按需要打不同波長去淡斑~

      刪除
  5. 打完透明質酸是方便遮黑眼圈,並非根治嗎?咁有冇手術可以去除黑眼圈呢?謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 以我所知, 暫時是沒有科技能真正去除 / 根治黑眼圈, eye treatment 亦只能短暫性減淡, 黑眼圈始終會隨著血液循環及生活作息而不斷浮現. 而注射 Restylane / 抽走眼袋脂肪等, 亦只能令眼底更平復, 並非針對改善黑眼圈色素, 只不過當眼底變得更平復後, 少了凹陷位, 視覺上黑眼圈會冇咁深, 望落更精神及年輕~

      刪除
  6. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  7. Isa, 想問下GLYCEL 家用瘦身機,果啲射頻對身體都無害嗎?同埋你覺得勤力做會唔會keep到瘦/firm?定係做一次keep到一日咁?thank you:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 家用式的瘦身機電流或射頻也是頗安全的喇, 對身體沒傷害, 並非如美容院般的強效級數, 能放心用的~ 而勤カ做一定會 keep 到 firm, 做一次也能 keep 到一日, 尤其對水腫功效會更顯著, 至於脂肪就要長期用先得, 不會用幾次就瘦得好明顯這樣~

      刪除
  8. Oasis Medical 既淡斑treatment 需要買package嗎? 會很 hardsell嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 會 sell 你買 package, 不過也可以不買, 能自己決定的, 都會 sell, 只是未算太 hardsell, 我當日都係坐低 5-10 mins 走到~

      刪除
  9. 請問有無方法去暗瘡印?
    我呢半年嚟左邊面生左好多暗瘡,有啲有膿有啲無,淨係紅左一粒有小小硬,好耐都出吾到嚟,咁呢啲係印定暗瘡?我平時都吾唧暗瘡。
    Isa please advice me thanks.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係石頭瘡, 唔唧佢會永遠響度唔出來, 都係早日去美容院忍痛做個針清 facial 好~

      刪除
  10. Hi dear, please could you kindly share the treatment result later when u have it done! I'm a mum also and have the same pigmentation problems which really affects me.. So happy to be a mum, but not happy to have left skin some big trouble, so please share ur results or review later, I'm sure u could help lots mum...thank you in advance!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀有呀! 我剛剛去了另一間試打完 laser, $999 / 3 次咋! 效果仲要好好! 文章過 2 天我再 share~ ^^

      刪除
  11. HI, ISA,
    我想問下你之前係打botox 輕微收窄鼻翼係邊到打呀?thx!

    回覆刪除
  12. I want to know about the botox for nose too, can u pls give me the dr contact details and the price pls, thank you.

    回覆刪除
  13. hello, i want to know where you inject botox for nose too! thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ Botox 打鼻翼我係約 3 年幾前打的, 間 beauty centre 叫 U Beauty : http://www.ubeautycenter.com 但不知仲有冇, 我記得好似 $3000 左右可打 2 個部位~

      刪除
  14. Oasis 打斑個度,你打左幾次呀?而家ko左未?

    回覆刪除