2015年6月7日 星期日

近期 outfit snap~

近 2 年影 snap shot 冇以前咁勤力, 全因....

屋企笠口塊鏡太矇, 燈光又暗, 好難影得清楚, 又冇人幫我影, 自拍有難度.... 加上自從妹妹出世後, 湊多一個, 私人時間一定會更少, 每日幾乎係衝住出門口....

不過我已經諗到 solution 喇, 嘗試訓練仔仔幫我影先! hahahaha~


回到我的 snap shot, 今季最 hit 的必然是 "白飯魚式" 平底鞋吧? 周街都有得賣, 我都有襯熱鬧~

其實平底鞋一向非我杯茶 (我矮 + 腰長腳短嘛), 未結婚前我甚至一對平底鞋都沒有, 但有小朋友之後, 世界就變了, 而家著平底鞋多過 high heels! 好舒服呀~~

今季第 1 對買的布鞋, 在屋企附近買約 $140, 以為已經算抵, 但原來經已買貴了, 後來在一些網上廣告見到只需 $50 幾.... (算了吧算了吧)



布鞋本身是沒閃石的, 後來自己再用屋企掘到的閃石 + 膠水加工貼上~



"白飯魚式" 平底鞋極多款式之餘, 售價又不貴, 百幾二百已有交易, 一下唔覺意就好易買多幾對! (全部購自屋企附近商場, 約二百多)


3 對已經好夠, 要 remind 自己停手....


衣著方面, 估都估唔到, 大熱天時我仍在穿長袖 / 中袖~

我超級怕凍、又怕冷氣嘛, 就算以現時天氣計, 由於經常出入冷氣地方, 所以有時都仍會穿長袖, 好變態~~ (暗笑)


陽光普照著住件長袖衫, 唔知以為我有病....

不過一上車有冷氣、工作地方又有冷氣, 我真係怕凍.....


而這件中袖米色針織 (H&M), 就完全解決到我的怕凍問題:

 不會太薄之餘又係中袖, 擋到冷氣, 最近經常著~


背心外加件牛仔中袖外套, 都同樣可以救到我:

要等到天氣再熱少少, 我先會著背心出街了~


落雨裝束:

介紹過好多次的淘寶雨靴又出動~


某天出門返工, 妹妹跟到出笠口, 仲要未著褲!

見我出門, 妹妹以為佢有街去~


類似情況每天發生, 妹妹日日見我返工, 都會扭計想一齊出街, 仲會自己著埋鞋.....


Weekend look:

放假除了是 family day, 也是去超市擔擔抬抬的日子, 超市冷氣激凍, 所以都是穿長袖, 再捲起衫袖變中袖~


這件衫可算是我近來最愛~

到底在那裡買呢? 完全記不起了, 已買了幾個月.... 


而 family day 慣用的手袋, 是環保袋~

尤其因為要袋住妹妹的奶樽奶粉、公仔、食具, 極多東東 ^^


指甲方面偏愛這種色調, 是自己整的 D.I.Y soft gel 甲:

是在 Watson's 買的 "Depend Gel Lack" (soft gel 品牌), $50 左右一小支, 顏色選擇頗多, 已轉它很久了


也喜歡今期整的這種~

不過自己畫真係好有難度, 畫了很久都不 perfect....


有時候也會 "被迫" 塗這種 nude 色:

就是當要出鏡為一些品牌拍攝的時候吧, 很多時都被要求換上 nude 色, 嫌深色太搶鏡 or 不設合品牌形像等. 

其實 nude 色都好靚, 只係自己略嫌太 "賢淑" 哈哈~


"1 Day Acuvue define" 大眼仔:

買它當然是為了...... 全智賢! (偷笑)

一直用開 "FreshLook" 大眼仔多年, 愛它效果夠自然, 但補濕度卻一般..... 後來轉用 "博士倫 LACELLE", 覺得用後雙眼會大, 補濕度亦比 "FreshLook" 好, 但又覺得效果不夠自然.... (想點呢, 呢位麻煩精)

個月前再改用 "1 Day Acuvue define", 又補濕又自然, 用後微微放大雙眼, 神不知鬼不覺~ 



3 種款式選擇, 我認為其實效果分別不算太大


我買的是中間 #Natural Shine


還有今期是超想去打 laser, K.O 臉上的斑斑!

(都並非 "今期", 已經說了好幾個月)

本身已有點雀斑, 幾年前打過彩光, 生完妹妹後又重現, 仲要加多了荷爾蒙斑....

可惜這陣子忙到抽筋, 最終 book 完、改期、再 book 、再改.... 到而家都未去, 但望望自己本 schedule, 大概又要再等一下, 或者等我 try try 約不約到醫生朝早先....

(素顏兩塊面都滿佈斑斑....另送上超內雙眼皮浮腫眼一對)


35 則留言:

  1. Isa - 请问你有没有什么方法去疤痕?我哥哥(年纪大的)油性皮肤,因车祸面上脱了一大块皮。你有认识的去痕膏或是mask? 谢谢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我大腿以前有縫過針有, 很深的疤痕, 早晚用了多年 "秀碧除疤膏" 後, 雖然仍是會有疤痕, 但已減退了 8 成, 不過就一定要日日用, 及需用上很長時間, 以我為例便用了 3 年~

      刪除
    2. 另外如果有 budget, 比較貴而又有效的是 la mer 的 la cream, 它的研創人就是自己因意外毀容後, 研創出這瓶面霜令自己復原 (有特定用法), 不過卻真的好貴 (sasa 等會比專櫃便宜)....

      刪除
  2. 可唔可以分享下第一張指甲圖用咗乜嘢色,同埋nude果隻係乜嘢色呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 是 Depend GelLack 的 Diva Purple (G357) + Blue Fashion (G041), nude 色是這支: http://isadoracheng.blogspot.hk/2014/07/video-soak-off-gel-di.html

      刪除
    2. P.S 第一張指甲圖我用了 Depend GelLack 後, 自己加了點金色閃粉普通甲油上面~

      刪除
  3. 你好Isa, 請問matt finish同補濕是否不能只存?
    可唔可以介紹下比較補濕既base/primer/bb/cc cream, 主要調色用, 最好搽上臉後唔好太"令", 因為是混合性皮請, Thank you

    回覆刪除
    回覆
    1. matt finish 同補濕可以共存 (補濕可以在 skincare 一 part 做), 但 matt finish 同光澤感就不能共存了~ 我用開 Banila Co. 的 glow BB cream, 夠補濕 + SPF37 + 有調色作用 (膚色的), 覺得好好用, 不會太令身, 屬半啞緻妝效, 之後掃返少少 loose powder 就 ok~

      刪除
  4. Hi Isa, 請問有無效果顯著的去痘及去痘印的PRODUCT能介紹一下? THANK YOU

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時覺得特麗仙暗瘡水 + 柔潔絲特效暗瘡膏最 work, 2 款都只在藥房買到~ 而去痘印 product 這款不錯, 連續每晚點在痘印上約 1 星期, 都可退到 7-8 成: http://isadoracheng.blogspot.hk/2014/01/drwu.html

      刪除
  5. 可否分享淘宝雨靴資料給我, thank you

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好想知,唔該丫!

      刪除
    2. 這裡有介紹過 + 有淘寶連結: http://isadoracheng.blogspot.hk/2014/09/1-snapshot.html

      刪除
  6. 有否用過sooryehan粉餅,適合什麼膚質使用?謝謝。

    回覆刪除
    回覆
    1. 抱歉我沒用過它的粉餅喔, 只用過它的 cushion 粉底及一部份 skincare, 所以今次比唔到 comment 你了...

      刪除
  7. 我都想知你個隻nude 指甲油是乜嘢色?thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. nude 色是這支: http://isadoracheng.blogspot.hk/2014/07/video-soak-off-gel-di.html

      刪除
  8. 請問牛仔短褲邊度買呢? 謝謝~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎喔, 其實條牛仔短褲我已經著了 8 年 (韓國貨), 好可惜間 boutique 一早執左笠了....

      刪除
  9. 很想跟您學化妝,如果單對單的課程,可否選擇一至五的上午呢?因為是全職家庭主婦,謝謝isa。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果星期一至五的上午, 我暫時只有 7/7, 8/7, 15/7 可以, 可在 10am 開始~ 如日子你 ok 可以再留言給我, 或 email 至 courses@makeupsecret.com.hk 謝謝~

      刪除
  10. RMK Gel Cream Foundation, 想問如果買來溝色,係唔係應該買 101 & 105? THANKS SO MUCH!

    另外cover mark base cream好用嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你一定係 ka lee... hahahaha~~

      刪除
    2. Yes ah, hahaha. Thanks Isa. Already asked my sis to buy for me.

      刪除
  11. 你好,你公司係五係有一隻遮蝦,一盒有二隻色既,售價二百六左右既,我想買呢隻遮蝦,而我本身既黑眼圈都好深,又紫紫黑黑的,你話得五得啦?定有咩可介紹?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好深的黑眼圈只用膚色遮瑕膏未必夠, 詳情可看看這個 video 示範, 會對遮黑眼圈瞭解更深, 有不明白也可再問我的~ http://isadoracheng.blogspot.hk/2014/11/video-2014.html

      刪除
  12. Isa,妹妹個樣同你好似呀😆

    回覆刪除
  13. RMK Gel creamy fdt 適合夏天用嗎?
    用返佢支玻璃樽保濕base又可以嗎?
    本人混合偏乾
    謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 它本身是補濕居多, 如果皮膚偏乾 summer 都可以用, 只不過最好事前先用控油 base 塗塗 t-zone 易出油位 (除非本身乾到不會出油)~ 另外它的玻璃樽保濕 base 是適合 summer 用的, 不會太厚或黏身, 好水凝~

      刪除
  14. Hi Isa, 請問有無試用過 Estee Lauder BB持欠亮澤綵光筆? 因BA姐姐推介說塗了在眼底後 可不用上粉底, 只要補碎粉便可. 正考慮是否購買, 或有什麼可推介在夏天用的眼部CONCEALER . (眼底較乾及有眼紋.)
    另請問 SHU Uemura SKIN FIT 粉底液是否適合 毛孔較大, 混合性 T zone 出油的中女肌膚用呢?
    謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有用過~ BA 姐姐說得沒錯, 因粉底本來就不應塗眼周, 遮黑眼圈並非用粉底色, 所以用了遮瑕筆後上碎粉便 ok. 只不過這支 Estee Lauder 遮瑕度不算高, 未能完全遮到黑眼圈 (除非本身黑眼圈好淡). 至於我自己認為最好用的遮瑕膏 or 液是 cle de peau / covermark / the balm / NARS radiant creamy concealer (這支是液)~ 另外 Shu 的 Skin:Fit foundation 我認為也適合毛孔較大, 混合性 T zone 出油的中女肌膚用, 我的皮膚夏天也是這種狀態都用到, 而且覺得很 perfect, 只不過就只適合 summer 用, 秋冬應該就會不夠補濕了~

      刪除
  15. Hi Isa, 唔好意思,想請問一下介紹Watson甲油那張相中著既白色上衣(有類似復古圖案)是在哪買的?thanks !

    回覆刪除
    回覆
    1. 是在我家附近商場買的, 不過那 boutique 並非連鎖店~

      刪除