2014年8月23日 星期六

Glycel 42°C光動能去紋緊膚儀

這部我稱它為 "神級家用式美容機"!

在早前的 video 內也有分享過效果了, 今次不再多提, 只想把它的功用資料 pass 給大家.

家用式美容機我並非用過太多, 但當然也有用過一些, 比較之下, 我認為這部 Glycel 是最適合我的~

如與其他機款比較, 這部 Glycel 最獨特之處, 在於它能釋放出穩定而高效之 42°C 熱能, 而根據 "皮膚病學研究雜誌" 指出, 當肌膚溫度提升至 42°C, 便會令細胞內的熱誘蛋白 HSP (Heat Shock Protein) 增加, 從而保護現有骨膠原運作, 同時修復已受損的膠原蛋白, 進一步促進膠原增生, 緊緻嫩肌. 

同時 42°C 熱能更有助刺激血液循環, 促進細胞吸收養份, 改善多種肌膚衰老問題, 包括細紋、欠彈性、暗黃粗糙、毛孔粗大、浮腫、眼袋、眼紋、眼圈等.


Size 只如掌心般大, 夠輕身, 設計仿如 mouse (滑鼠) 一樣:


也說一下用法 + 功效原理:

共 3 個模式, 每個模式為 5 分鐘, 要連貫做齊效果才最理想. 而我比較貪心想加倍見效, 每次用都會做 double 時間~

開機後會有嘟嘟聲, 約 1 分鐘後, 嘟嘟聲停止便可開始用上臉. 

42°C 溫熱模式 (第 1 個模式)
就是上述的功用, 我形容為是把肌膚 "pre-heat", 達至 42°C 溫熱感

微電流功能 (第 2 個模式)
以百萬分之一安培的電流, 產生與人體細胞相近的生物電流, 令受損的細胞機能重回正軌, 促進細胞合成水解蛋白, 提升細胞活力, 達致活膚淡紋 + 減退眼紋, 眼袋虎紋 + 緊緻 + 提升輪廓功效.

韻律式震動模式 (第 3 個模式) 
提供每分鐘過千次韻律式微震動, 有助排水排毒, 去除包包面、浮腫問題.

另外 3 個模式都有 "640 波長紅光":

有效強化微血管, 促進血液及氧氣供應, 提升血液循環及黑色素代謝, 改善膚色不均現象, 加快細胞修補、再生、吸收營養效能, 助激活細胞更生, 達到抗老化效果.


機身非常纖巧偏身, 在市面上是首部流線型機身設計, 好處是使用時更貼合臉型:

這點實在無得輸! 

一般美容機頭都是平面的, 使用時要自己遷就角度, 不夠流暢.


而每叉完一次電後, 約可用到 9 次, 用完又再叉過.

不過如果好似我咁, 每次用 double 時間, 咁叉一次電就只能用到 4 次了.


用法上次在 video 內有分享過, 重溫:

(後半段)


總結:

如果你選擇美容機只求緊緻 V 面 + 去紋 + 潤澤效果, 而不需有導出清潔功能的話, 那麼我認為這部 Glycel 是滿分的! 

中女年紀 / 成熟肌用功效尤其顯著! (不過我那 26 歲的化妝師同事買了, 也說效果超好)

而不需指定它的 skincare 配合使用是重點, 用任何牌子 skincare 都 ok~

至於這部 Glycel 是不是 free gift 試用品之問題, 在這部機 6 月剛推出市面時, 原先品牌有送我一部試用. 結果用後覺得驚為天人, family gathering 說起時, 便順手把它轉送了媽媽用, 自己後來再跑去專櫃買多部自用.

買得遲倒是有著數, 初出時都未有 set 裝, 後來 7 月
買時就有 set 裝了, 加 $500 有 full size 精華及面霜! 更抵~

Set 裝承惠 $3388, 還有 sample 贈送 (單買機是 $2888):


加 $500 購入之 "Hydra Firm 昇級版燕窩極緻賦活精華" 及面霜:

單是這盒精華原價已經要 $1280, 所以今次買機加 $500 有齊精華 + 面霜是超抵! 除開每件只不過 $250! $250 買普通牌子都唔止, 何妨是 Glycel! 賺到了~

面霜我未開封 (家中已有太多面霜開了未用完), 遲點再介紹. 至於精華是獨立包裝的, 每支容量其實並不少, 所以我會比較慳, 一支分開早晚用, 10 支 20 日過後眨吓眼就用完一盒了.

小資料:
以皇牌珍貴燕窩成分, 金蓮花及蒲公英精華研製, 濃度比一般精華高, 分子亦更細小, 有效激活細胞膠原增生, 快速直達細胞深層修復及注氧, 能有效針對肌膚不穩定問題, 急救壓力肌等.

用後感
質感是柔滑易推的, 吸收速度也很快, 毫不黏稠. 但用後除了 feel 到補濕, 紋理順滑之外, 肉眼見並不覺有什麼特別, 修復深層細胞這點恕肉眼未能觀察到, 有沒有效大概要用長時間才知, 我用了 20 日畢竟也算短 (肌膚更生周期最少都要 28 日). 

如果以使用 20 日來評價, 若正價買我會說是貴了, 不過今次是換購就 "自我感覺良好"~


好了, 自從推介了 Glycel 後便有很多人問起, 比較上一部我用過的 YA-MAN, 那部好??

其實我覺得 2 部的原理是有分別的, 不過也明白買機當然以效果行先, 就來 share 一下 2 部機的分別吧~

YA-MAN 
有導出清潔 + 緊緻瘦面 + 保濕導入 + 冰感鎮靜 4 種功能, 比較全面, 能滿足多個願望, 功效較平均. 至於瘦面效果是一定有 (看我由包面變 V 面便知一二), 但不屬一用即瘦那種, 以我的 case 為例, 是連續用了 1 個月後, 很多人問我伺解近期變瘦了, 自己才察覺這樣, 另外機身有點小重. 個人認為較適合想找全能美容機的人使用.

Glycel
用後我有驚嘆感覺! V 面緊緻 + 皮膚飽滿 + 減紋 + 潤澤通通有, 效果仲要即時睇到 feel 到! 缺點是沒有導出清潔功能, 完全為緊緻潤澤而設, 比較適合中女或成熟肌, 或者是一心只想變 V 面及抵抗皮膚衰老的人使用. (所以說是較適合我用)

****************************************************************************************************

P.S. 近 2 星期家中轉寬頻公司中, 暫時只能用手機 share wifi 上網, 上網速度超緩慢, send 個 email 都要 5 分鐘先 send 到! 連帶寫 blog 及回覆留言都有心無力, 龜速上網. 

待明天寬頻哥哥終於來為我脫苦海時, 再一次過回覆大家的留言~

36 則留言:

  1. 請問Yaman有冇去眼紋眼袋功效架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有 (其實也不過是自己放近眼位用便可, 但 YA-MAN 就機頭位比較大, 冇咁貼眼)~

      刪除
  2. 回覆
    1. Glycel 的專門店, 在銅鑼灣 times square 地庫及尖沙咀海港城也有~

      刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. 我買左dr.wu 杏仁酸精華點樣用黎去印?

    回覆刪除
    回覆
    1. 晚上點少少在印上就 ok 了, 待吸收後可塗面霜~

      刪除
  5. 這個算是射頻RF机嗎?能香增生骨膠原?

    回覆刪除
    回覆
    1. 能增生骨膠原, 但不是用 RF 原理, 這部是透過 640 波長紅光 + 42°C 溫熱模式 + 微電流原理~

      刪除
  6. Isa,
    唔知俚只Gylcel 在外国可以购买到吗?请问Clinique Moisture Surge CC Cream Swirl Compact SPF30 是否有色选?你系用么也色?可以介绍好用的body cream 给成熟干性肌肤?唔知你有试过Estée Lauder RE-NUTRIV
    Intensive Smoothing Body Creme?

    Thank you.

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 抱歉外國是否有售這點我不清楚喔, 而 Clinique Moisture Surge CC Cream Swirl Compact 是有色選的, 我用的是#natural~ 另外適合成熟肌用的 body cream, Body Shop 的 body butter (有多款香氣), 及 Laura Mercier 的 body cream 都很滋潤, 至於 Estée Lauder Body Creme 則未試用過~

      刪除
  7. Isa,
    Do you have good brands of sunglasses to recommend ? The problem I have with the sunglasses is they always left me an obvious mark on my cheekbones each time I took them down. It looked weird with the ugly marks on face and ruined the makeup. I hope you can give me a few recommendation.

    Thank you.

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 我自己也用過好幾款 sunglasses, 如 MARC JACABS / Chanel / YSL 等等, 平 / 貴的都有這個問題, 歸根究底是 Asian 鼻樑不及鬼妹高, 托不起鏡框所致, 而大部分 sunglasses 都為外國人輪廓而設 (外國 brand 嘛), 所以在這點上我也找不到不會留 mark 的太陽太鏡....

      刪除
    2. 我也有這問題。。。
      發現最好的辦法是找有鼻托的眼鏡,而且不要太烏蠅形的鏡片形狀。。。我覺得gucci OK. 揀有鼻托(通常即係金屬框)兼鏡片方小小的。試帶時自己笑一笑看看面珠有無頂到鏡片。。。如果頂住,鼻托高度可以叫鋪頭的人幫你調教的,如果都唔得,即係呢副眼鏡唔識合你。
      如果想帶膠框,我發現agnes b某些膠框的膠鼻托是較高的。以上只是我根據個人面形感想,未必啱全部人,但可以試試。

      刪除
  8. Isa,我想問the balm highlighter, cindy同mary有咩分別?應該點揀好?thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ Cindy Lou 是較具健康膚色的 highlighter, 效果較 natural, 適合膚色偏黃的人, 而 Mary Lou 是效果更立體更明顯的, 及適合膚色白晳的人~

      刪除
  9. Isa請問你有無用過laura mecier,Chanel ,make up forever hd既碎粉?邊隻你會比較推薦?如果無用過有無其它碎粉可以推薦?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀, 以前在 yahoo 舊 blog 時有分享過~ 其實 3 款都很不錯, depends on 你膚質, 比較乾的人用 Laura Mercier / chanel 更好, 如較油就用 Makeup Forever HD powder / NYX HD powder 都不錯~

      刪除
  10. Hi Isa,

    Just wondering do you clean the device before you massage your face? Is this waterproof?

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 機頭是 waterproof 的, 用前我會先用酒精消毒抹抹~

      刪除
  11. Hi Isa, 呢部機需要配合咩護膚品用? 是否每個STEP都要先揸野再用?你又用緊邊隻護膚品? thx

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 這部是用了日常護膚品後便能用, 即 toner -> serum -> 眼霜 -> 面霜後用, 每個 step 並不需再搽嘢~ 至於我上個月用緊的 skincare list: http://youtu.be/wJ34ZiFDL-A 今期又正開始試用別的~

      刪除
  12. 同nuskin機比較怎樣?可以分享下嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. Nu Skin 那部都很神级, 但就較貴及重身, 在 firming 方面很顯著, 但在潤澤肌膚上則 glycel 更好~

      刪除
  13. Hi Isa,
    I am very interested in this facial device. I would like to know if your shop can help out ordering this Glycel 42°C Mobile Skin Therapist and ship it oversea? Thanks.

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 抱歉我們未能提供代購喔, 這樣公司會計賬目會有出入的, 抱歉~

      刪除
  14. 請問用左dr. wu杏仁酸精華仲可吾可以用美白products? 吾可以的話萬一用左會點? 洗吾洗即刻沖去洗面? 如果之前一直用錯左有咩方法可以補救keep返好d皮膚?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不可以, 因為果酸跟美白 product 不能共用, 會容易引起過敏, 如果共用了真的最好洗一洗面再搽過~ 如之前已一直共用, 最好這 1-2 個月內暫時別用果酸跟美白 product, 讓皮膚休息自我更新一下, 肌膚更新週期是 28 天, 2 個更新週期應可還原膚質~

      刪除
  15. 請問玫瑰花水岩混合偏油皮膚用嗎? 如不適合咁可以用咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 適合的, 玫瑰花水是任何膚質也能用~

      刪除
  16. 我每日必需要化妝返工,因為樣子實在太多瘕疵,尤其千年深不見底的黑眼圈令我睇落似吸毒一樣。可惜化妝技術好初哥,只係講眼圈都未遮得好。(睇完你的教學,先知原來我一直用錯遮瘕膏的顏色和質地。。。)
    最近睇youtube尋教學,發現了你,有好多實用啱我的技巧,而家我成為你既fans了.
    係嘞,你用左呢部機幾耐?我都好想買,你認為用來推黑眼圈有無幫助?可以點推呢?
    我一路追睇返你以前的video睇,發覺你真係V面左好多。。。
    你好專業呀!多謝你無私分享,令個個都可以做美女。

    回覆刪除
  17. 請問LEE 台機,如何清潔~?因為用之前已擦左咁多用品~

    回覆刪除
  18. 我買左,都覺得好好用,但是面霜後用glycel會出現膠擦碎,應該用咩產品比較好?

    回覆刪除
  19. 請問如果每次都做足晒3個模式, 大概可以用到幾多次先叉一次電?
    THANKS!

    回覆刪除
  20. Dear Isadora,

    Greetings! May I know which one would you recommend between Glycel and Refa Carat face massager please?

    Thank you! Have a great day! Stay pretty and healthy!

    回覆刪除
    回覆
    1. Refa 瘦面效果會強啲,但係 glycel 導入嫩膚效果就更好,所以要視乎你最想要邊一個功能多啲了~

      刪除