2014年7月17日 星期四

MediLASE 激光永久脱毛分享

這些年來, 老實說是有不少脱毛中心 / 美容院聯絡過, 希望 sponsor 脱毛 treatment 藉以推廣等等. 不過我除了 4-5 年前去過 Dermes 免費試做外, 其餘的都全部 reject 了.

我並非不想脱毛, 亦非刻意要跟荷包作對, 只是不希望貪圖免費 treatment 而介紹普普通通的東西. 如果有好的脱毛中心, 我也不介意自費, 只是未遇到心水就先等等吧, 不急不急.

今次當 MediLASE 聯絡我免費試做時, 看過官網資料, 再跟朋友分析過後, 覺得它們的 laser 機及專業資格方面, 的確是頗有 gimmick, 於是便預約上去跟 consultant 面談, 希望再瞭解多一些才決定.

重點來了, laser 脫毛我當然做過, 關於同類的資訊也聽過多次, 客套話可免則免, 到底 MediLASE 你比市場上其他脱毛中心有何優勝之處?? 又為什麼要揀你這家呢??

原先我只打算傾傾 30 mins, 誰知愈聽愈發現原來對比之前做過的 laser 脱毛, 這家真的一山還有一山高! 結果愈問愈興奮, 問足 2 小時! 聽完還決定要即時脱毛, 不用回家考慮跟朋友商量了! 

今次試過後, 我能說如果要脱毛, 一定要先到這家看看! 部 laser 機及專業資格冇得輸, 折後也比其他 laser 脱毛中心便宜~

脱完面毛後, 永久 bye bye 毛毛, 皮膚變白滑了, 上粉底從未如此貼面過!


先看看片:


礙於 video 時間有限, 我想再補充一下有關自己的個人感受~



一講到 laser 永久脫毛, 大家總難免會用 Dermes, Bella 及 MediLASE 作比較.

而我大約在 4-5 年前, 已在 Dermes 自費脫了 underarm 毛毛 + 唇毛 + 鼻頭上的毛毛 (前手臂則 sponsor 脫了 4 次). 在當年, Dermes 的確是最新最有名氣之脱毛中心, 服務亦很好, 我當然很樂意推介, 而且身邊很多朋友都是幫襯它的.

隨後可能客人漸多, 不少客人都反映說愈來愈難 book 時間, 而且生意模式亦變得愈來愈 hard sell, 加上近年加價, 令人開始反感, 於是這 2-3 年沒有再提起它了

由於 Dermes 我 book 的都是下午時段, 少有 book 不到之問題, 治療師亦已變得熟絡沒有 sell 過我, 所以對我來說, Dermes 及 MediLASE 的最大分別, 就在於部 laser 脫毛機.

Dermes 部機在 4-5 年前計, 已經算是無痛, 但仍會 feel 到刺熱感, 如被橡筋彈的感覺. 而它們所用來減輕痛楚的工具, 就是 video 內提過的用冰袋敷, 及在 laser 放射頭旁邊另加冷風機吹. (這種方法的缺點在 video 內已有提及) 脱毛效果方面, 基本上做 4-6 次已有 7-8 成毛毛不再生長, 但有些部位做了 8-10 次 laser 仍有毛毛長出, 不過就真的少了很多.

而 MediLASE 脱毛中心就比 Dermes 更新, 所以用的 laser 機科技及功效當然都更新, 那內置冷凍系統真的可做到無痛感覺, 是真正的無痛! 另外那 24mm 放射頭, 的確也大大加快了做  laser 的時間, 也更有效破壞毛囊令毛毛不再長出, 縮短去做 laser 的次數. 感覺上做完 1-2 次後, 毛毛已絕跡 (但要做 4-6 次才算整個療程). 當然 MediLASE 光學治療師全都需考取一級專業資格, 才能為客人脱毛, 都是考慮因素之一.

至於 Bella, 已聽過不只一兩人說脫毛過程超痛, 所以完全沒想過要光顧.

就這樣了~



如果你有做 laser 永久脱毛的打算, 就要襯早! 

因為 based on experience, 我覺得通常新公司為想多點客人認識, 希望客人推介, 也會做做 promotion, 就如這次透過我帶出 7 折優惠這樣.

但當日子久了, 加價是必然定律, 到時才去做就不抵了嘛, 反正有折沒折, 人人都是同樣做 4-6 次就脱完, 那當然是有 discount 時光顧最化算吧, 我是這樣想的.



20 則留言:

  1. Isa,請問你去MediLASE脫毛做左咩位置?每個脫左既部位原價幾錢?同埋佢地會吾會hard sell嫁?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我脫了全面的毛毛, 折後約萬二 (for your reference, 如 dermes 是約萬八), 而面部間間脱毛中心都是分開每 part 計的, 但全面一次過脱就平過分開脱這樣)~ 至於會不會 hard sell 的問題, 一定會想你幫襯但就不太 hard sell, 因為可能是新公司不想做壞名聲吧, 暫時肯定比其他脱毛中心好~

      刪除
  2. Hi Isa, 想問下整個療程4-6次大概要幾耐時間呢?同埋面部脫毛嘅價錢?thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 每做完一次, 要等一個月才能做第二次, 但基本上用完一次後的那個月內, 都冇乜毛毛生返出來了~ 脱全面的毛毛, 折後約萬二 (for your reference, 如 dermes 是約萬八), 而面部間間脱毛中心都是分開每 part 計的, 但全面一次過脱就平過分開脱這樣~

      刪除
  3. Hi Isa, 你好. 我想買化妝掃, 請問如是成熟肌, 兩邊面額毛孔比較明顯 及乾至出油混合肌的話;
    1/. 已有mini 碎粉掃, 但看了你的video介紹, 說是比較合春夏用. 如啱四季用的話, 應是 #MB-103 較全面, 四季可用?
    2/. 濕粉掃我是否應用 #CMP-513
    3/. 已有 #CMP-551 眼線掃, 是否 #MB-130 便不需要?
    因通常只化淡妝出街的.
    謝謝回覆.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你的皮膚類型及狀態大致與我相同, 而自從 MB103 推出後我便已轉用它, 而不用 mini 碎粉掃了, 對成熟肌及毛孔大來說, 效果冇咁乾亦更透薄自然, 兼四季可用~ 濕粉掃用 CMP513 或 MB113 都可以, 分別在於 CMP513 比較易用~ 如只為畫眼線的話, 用 CMP551 已足夠, 而 MB130 是細眼影掃, 只是同樣可畫眼線而已~

      刪除
  4. Hi Isa, 不好意思, 還有問題想問, 眼底有乾紋的成熟肌.
    1/. EYE SERUM & EYE CREAM 請問有什麼推介?
    **之前用過兩盒SK-II 的EYE CREAM , 現在轉了用
    estee lauder - serum infusion + 眼霜 synchronized cmoplex
    其實以上是否已足夠?
    THZ~

    回覆刪除
    回覆
    1. Estee Lauder 經已足夠了, 又或者下次可試 Osiao, 我覺得以成熟肌適用的 eye cream 計, Estee Lauder / Osiao / SKII 最好, eye serum 就 Estee Lauder 最好~

      刪除
  5. 想問isa係你以前介紹過係中環擺花街個間美容院做針清效果如何??價錢大概幾多??
    我最近成日生瘡,但d瘡同暗瘡唔同,暗瘡熟左之後擠係一粒白色野,但我個d瘡擠係一條白色野,想問係咪因為毛孔太污糟??做針清可唔可以解決呢個問題??或者有無其他方法可以清清毛孔??
    仲想問針清大概幾耐做一次好??

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲想問你今次條片最後個7折優惠係for咩??thank.you!

      刪除
    2. 我朋友那擺花街的美容院, 做針清我覺得做過咁多間都係佢比較好, 由於佢以前一直都係幫開明星做, 2 年前先自己開, 所以我認為功夫一定有返咁上下, 不過價錢方面你都係致電問佢好 d, 因為我 join 了好耐收開舊價, 唔知佢有冇加過價喔~ 而針清一粒白色野同一條白色野其實冇分別, 都同樣係污糟, 做針清可以清走晒 d 粒粒, 但就唔會杜絕佢不再生 (約可 2-4 星期做一次, 視乎有多少粒粒要清, 如不太污漕的皮膚每 2 個月做一次都得)~ 另外如果皮膚冇過敏問題, 用用果酸產品都能清毛孔預防生暗瘡的~ 最後 video 內的7折優惠是 for 脱毛脱任何位置都能用~

      刪除
  6. 你向銅鑼灣o個間定tst o個間做加?

    回覆刪除
  7. 我今日係荃豐中心個間分店買左一個beauty blender , 原價$180, 現在85折, 咁應該就$153, 但個男店員就收我160,
    買個陣我因為信任你地間公司, 就冇諗咁多,店員話幾多我就比幾多, 出門後, 我自己諗下條數好似唔岩, 你地又冇比單我, 拎貨張紙亦都冇寫幾錢, 我就覺得唔妥, 用電話計下就發現你地收多我錢-.- 我之後返去間店問個男既, 佢話電腦埋單自動進位....出來條數就160....我當場O晒嘴low, 咁電腦話收我1000我係唔係要比1000先? 因為只係7蚊我就懶得晒氣搵交嗌, 不過我真係對你間公司失望, 一直係你地度都買過唔少野, 我覺得貴少少唔緊要, 明碼實價, 幾多就幾多, 大家都冇意見, 但你明明話85折, 但出來既價冇, 而且個解釋真係令人好無奈, 雖然係好少錢, 但我覺得都有損你地公司既誠信, 做生意最緊要童叟無欺, 我打里篇野, 唔係想追返個幾蚊, 只係覺得有D比你地呃左咁, 冇85折就唔好話有....同埋講里件事, 希望你地改善, 唔會再有人好似我咁

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi~ 十分不好意思, 由於當時不在現場, 請待我問清楚店員再回覆你, 你的計法折後 $153 是正確的, 而我們的收銀 system 也從來並沒有自動進位這回事, 折後多少收多少這樣, 而如果訂貨的話, 除了會有銀碼的電腦收據, 也會同時有沒銀碼的取貨單共 2 張收據. 我先私自估計應該是店員錯失, 沒有給你電腦收據, 如查明是店員收錯錢後胡亂回覆, 定必會向你交代清楚及跟進, 抱歉抱歉~

      刪除
    2. 多謝你既積極跟進!! 個男職員係冇比收據我,而我當時亦唔記得問多一句有冇收據, 我係上左車先諗返起以前係城市中心店買時好似都有收據,所以覺得好唔妥~
      希望個職員會坦承佢真係有收多錢, 始終佢冇俾收據我, 我證明唔到佢收多我錢~~不過如果佢否認, 我覺得你最好換個sales
      了.
      ps. 我係昨日下午大約5點, 訂白色beautyblender 個位~~

      刪除
    3. 我上星期都有到荃灣店購物,同樣沒有收到電腦發票,只有見男店員有一張電腦發自己keep起無比我,而比咗一張手寫單待取貨時用的,以為改制了呢!!

      刪除
  8. 如果只做underarm會唔會都有7折家 ?

    回覆刪除
  9. 您好,非常美麗的形象和不錯的文章。我已經完全看你的網絡博客和文章。

    謝謝您

    回覆刪除