2014年3月20日 星期四

ERNO LASZLO 水療冰白面膜 (設 giveaway 免費試用!)

ERNO LASZLO 這款 "Hydra-Therapy Skin Vitality Treatment (水療冰白面膜)", 絕對是皇牌產品, 極多名人 / 明星推介過!

印象中前年也有在舊 yahoo blog 內介紹過的, 能吸引到我買它之原因, 當然是它的功效!

賣點是能即時收細毛孔 + 去除幼紋 + 美白及均勻暗沉膚色 + 滑嫩肌膚 + 深層保濕 + 能為皮膚降溫 15 度 + 鎮靜舒緩作用等等, 頗多功能呢! 加上 ERNO LASZLO 是全球首個醫學美容護膚品牌, 甚具口碑信得過~

至於這次的 mask 是由品牌送贈 (以前是自購). 

今次 ERNO LASZLO 除了送給我試用外, 也很窩心的送給我的 blog 友們試用! 想索取 "免費面膜試用" 請 roll down 至文章最底部~

$550 一盒 / 4 次份量

香港 Facebook 專頁: https://www.facebook.com/ErnoLaszloHK


題外話, skincare 我是很捨得花錢的, 除了因為太愛自己 (笑), 也是因曾問過開美容院的朋友 "為什麼你已經能經常做 facial / treatment, 仍要花大錢買護膚品?"

"Facial / treatment 不能每天做, 但護膚品卻每天都要用, 要 up-keep 好皮膚, 你說做 facial 重要, 還是揀好的護膚品更緊要? 如能靠 skincare 自己 keep 到好膚質, 那麼 facial / treatment 就無需經常做了喔"

ok! 完全一針見血, get 到! 所以說 skincare 的錢不能慳~  


用法:

盒內包括 4 包營養面膜粉 + 4 支保濕液 + 1 支攪拌膠棒.

1. 先倒出 1 包營養面膜粉

2. 注入 1 支保濕液 (可倒剩 1/5 支, 留待抹走面膜殘餘物用)

3. 快速攪拌直至變為糊狀, 塗上臉及頸部

4. 待 20 mins 乾透後, 即可用手指撕走

5. 用餘下的 1/5 支保濕液, 抹走面膜殘餘物, 無需過水沖洗

(攪拌時囝囝以為我在整 strawberry yogurt! hahaha)


看似厚厚的面膜, 其實很軟身, 敷完後能用手指大片大片撕走, 相當方便:

面膜還有種很清新的花香~


敷後毛孔的確有明顯收細! 也有緊緻感, 肌膚摸上去亦很滑嫩:

膚色亦有變得更均勻, 更白滑了, 本身泛紅及泛黃的膚色問題都有改善~

這款 mask 是值得試的, 效用即時可見, 錢不會白花!


好了, 輪到免費 giveaway 環節~

常常見一班 blogger 們說這個好用, 那個好用, 大家必定會很懷疑究竟是真的好用? 還是因為有免費 sponsor 才讚好用?

我說喔, 產品有麝自然香, 大家眼睛都是雪亮的, 我跟大家一樣, 護膚品也會揀過才用, 就是免費試用的亦未必會收, 有口碑有功效的才會試, 因為我的臉實在太寶貴了! (呵呵~)

護膚品你可以在專櫃試到 tester 質地, 但 mask 就試不到嘛, 今次 ERNO LASZLO 便貼心的送來 3 盒 mask, 讓我轉送給 blog 友們試用, 一同感受這款 mask 的好處! 

但想一想, 3 盒 mask 只夠送給 3 位 blog 友, 手心手背都是肉, 很難揀送給那位喔......

於是我決定把 3 盒 mask 拆分為 12 set 送出 (每 set 價值約百多元), 那麼就有 12 位 blog 友能試到了~

想索取免賣試用, 請 add 我的 facebook "Isadora Cheng" 吧~


7 則留言:

  1. Halo Isa 請問化妝師一般多用睫毛夾定電睫毛器?

    回覆刪除
    回覆
    1. 正常是兩款都會一起用, 但如只能揀一款, 我會揀睫毛夾~

      刪除
  2. hi isa,之前睇過你介紹vidivici粉底液好似好正咁,搞到我都好想買呀!但唔知邊個系列啱我呢?我皮膚偏乾,鼻有啲油,之前用過啲粉底都好似唔太持久3個鐘左右個鼻位就有啲溶,其實一般可以頂幾耐?我想個粉底係持久啲,同啞光,唔想影相個陣個得個鼻反晒光,thx!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如為 vidivici 的話, Perfect Fitting 粉底液會比較合適, 至於持久度也是很個人的, 視乎出油 / 流汗情況 / 季節 / 粉底液的厚度等, 如只是鼻位易溶妝的混合皮膚, 可在粉底液前, 局部在 t-zone (或全臉) 先塗上控油 base (如 YSL Matte Touch / Loreal 雪葩細緻底霜等), 便能維持啞緻不反光妝效~

      刪除
  3. Hi Isa,請問邊隻牌子嘅遮暇筆/膏好用?我有黑眼圈&少少好淺嘅色斑。vidivici ok嗎?佢有3款但我只想買一支。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用開 The Balm / cle de peau / covermark 的遮瑕膏多年, 一直都覺得好好, 而遮瑕筆也不過是液狀, 遮瑕度不高亦不夠持久, 就很少用了, 如要液狀 (但非筆型) 的 concealer, MAC 的礦物遮瑕液 / NARS 的 radiant creamy concealer 會不錯~

      刪除
  4. 我們ESKYER SHOP現正推廣ERNO LASZLO hydra therapy skin vitality treatment 水療冰肌面膜,專門店賣緊$630,我們員工直購價$420一盒四份。100%保證用完會回不到轉頭!有興趣可聯絡whatsapp 6507 3616或電郵至eskyer@hotinservices.com查詢。可以係Facebook&Instagram search「ESKYER SHOP」都有我哋資料。如有興趣可以預定或購買貨品,我們可以郵寄或MTR交收!如有欺騙,如數退還,歡迎舉報。

    回覆刪除