2014年3月16日 星期日

三款韓國 BB Cushion 及粉底比併 "IOPE / LANEIGE / Touch in SOL"

我第 1 盒買的 cushion BB (氣墊式 BB 霜) 是 LANEIGE 的, 一直也覺得好好用, 並已 encore 回購第 2 次 (refill)~

自從 LANEIGE 上年推出了 cushion BB 後, 又有不少韓牌相繼推出同類產品, 今次我又來比較一下以下 3 款吧, 分別有 LANEIGE, IOPE 及 Touch in SOL.

3 款都是 $300 內, 售價合理~   

另外 3 款都有 SPF50 PA+++, 看似已經有很高防曬度, 但建議別依賴它作防曬保護了, 用前先塗上防曬霜打底更好!

原因:

防曬霜一般要用半茶匙份量, 才能得出標示之防曬度數, 薄塗的話防曬功效至少減半. 但如果真的塗上半茶匙份量, 又會覺得太厚杰太侷了, 所以我一般會揀用 SPF40-50 的防曬霜, 那麼就是薄塗都至少還有 SPF30 左右的保護.

至於這類 cushion BB 霜或粉底, 相信大家都不會厚塗的, 加上質感本來就不厚, 所以塗 1-2 層後的防曬度大約只有 SPF20-25 左右 (塗得愈薄便愈低). 

若然貪方便不想塗防曬, 只打算落一落街 / 返工室內用, 那麼單用這類 cushion BB 霜或粉底也 ok, 但對太猛烈的陽光就沒有充足保護.


LANEIGE 及 IOPE 同屬 "氣墊 BB 霜", 而 Touch in SOL 則是 "氣墊粉底", 外型雖然一樣, 但嚴格來說並非同類, 所以我先來比較LANEIGE 及 IOPE: 

多得韓星全智賢, 令 IOPE 氣墊 BB 霜成為一時佳話, 人人爭住買! 至於手中的 IOPE, 是學校另一化妝導師 Cindy 買後給我試用的. (HK 我見過 "巴黎草莓" 有售)

論質地, IOPE 及 LANEIGE 是一模一樣, 同樣保濕, 亦同樣貼面, 並沒分別.

論持久度, 我覺得 LANEIGE 比較好少少.

論遮瑕度, 如只塗 1 層的話, 效果大家沒分別, 同屬水嫩薄透, 具超薄均勻膚色作用. 分別在於塗 2 層後!

我的中女皮膚又怎會沒瑕疵? 只塗 1 層完全未能掩蓋雀斑 / 黑眼圈等等, 當然不滿足了, 通常我也會局部多壓 1-2 層在瑕疵部位上. 

平常用 LANEIGE 壓上 2 層效果我是滿意的. 而 IOPE 上 2 層, 甚至 3 層 4 層, 都如上 1 層般沒分別, 比較薄身遮不到瑕疵, 真的只能作 BB 霜打底用了, 適合本身皮膚不差的人使用.

比較過 LANEIGE 及 IOPE 後, 我仍然是愛用 LANEIGE~

(左: IOPE / 右: LANEIGE) 


"Cushion BB" 說穿了就是 "把 BB 霜浸滿至厚身粉樸內的保濕 BB cream", 能避免沾取時份量過多而有厚重感, 但遮瑕度相對就比普通 BB cream 一點, 好處是使用方便, 不用沾污雙手. (CC cushion 亦為同類東東) 

那麼下圖這 Touch in SOL "Cushion Foundation", 就等於 "把粉底液浸滿至厚身粉樸內的保濕 foundation" 了:

既為粉底液, 遮瑕度及持久度當然會比上述的 Cushion BB 更強, 不過我依然會在全臉塗一次後, 局部多壓 1 層在瑕疵部位.

效果如 Cushion BB 相同, 只是較高遮瑕度而已, 保濕度亦高, 但貼面度就沒 Cushion BB 般貼滑. 我始終認為用傳統支裝粉底液是更貼面的, 不過這盒 Touch in SOL 就勝在方便!

(約 $200 多, 在部分 Watson's 可買到)



論外型是跟 IOPE 及 LANEIGE 同樣, 但質地此前兩者較厚身:


事有湊巧, 3 款我都是用 "#23" 號色!

大概韓牌我都是用 #23 號?

不過 LANEIGE 的 #23 號色, 比我膚色深了半號 (#22 對我又太白). 而 IOPE 及 Touch in SOL 的 #23 色, 則比我的膚色輕微淺了一丁點 (少於半號). 

反正以上 3 款, 就是沒一隻色號跟我膚色完全一樣. 粉底液不合膚色至少還可以自己溝色, 但 Cushion BB 霜這類真的不能溝色了, 唯有自己再用深一號 / 淺一號之碎粉搭救.  

另一個 Cushion BB 霜的缺點, 就是容量感覺很少......

40 則留言:

  1. 睇完你之前解構SK-II, 好想試SK-II Mask in Lotion, 不過現在懷孕,咁係咪唔用得?

    回覆刪除
    回覆
    1. Mask in Lotion 也屬美白產品, 孕婦最好別用住, 等生完 BB 先吧~

      刪除
  2. amore pacific cc cushion 係cushion 中最神級㗎!好正^^

    回覆刪除
  3. 請問你平時用什麼牌子的防曬霜?

    回覆刪除
    回覆
    1. 防曬霜我最近在用幾個牌子, 如 SKII / RMK / Jill Stuart / Armani 等~

      刪除
  4. 請問妳係用Cle de peau幾號遮瑕膏遮眼圈跟面的呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 遮臉是用 beige (DO), 而遮眼圈是用 orhre (PO)~

      刪除
  5. 你覺得Cle de peau ,乾濕粉如果?

    回覆刪除
    回覆
    1. 在專櫃試過上臉是很滑+貼, 我的 dry skin 用也不會太乾, 但售價實在太貴, 就忍手沒買了, 反正覺得用開的 covermark 及 Primavista 都不錯, 暫時未有轉用 cle de peau 的打算~

      刪除
  6. 荃灣分店今個月尾約滿之後會搬去邊? 是否都係荃灣??

    回覆刪除
    回覆
    1. 也將會在荃灣, 只不過是搬去隔離的荃豐中心商場~

      刪除
  7. 如果塗上面後,眼袋位置變灰,係咪表示唔岩我用?

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的, 因為正確遮黑眼圈是要用比膚色深一點的顏色, 如用自己膚色的粉底 / 遮瑕膏去遮就會變灰了, 所以黑眼圈還是分開遮較好~

      刪除
  8. 最近都諗緊買呢樣product呢~! ISA 想問如果用哂之後用返同牌子既BB cream/Foundation比佢舊棉索唔買refill得唔得呢~ 另外想請教用呢個既補妝程序是否如下~? 用紙巾/面油紙索下D油--> 噴補濕噴霧-->用呢個cushion印下掉妝位置-->掃上粉餅~ 就ok? Thanks~! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得自己 refill 都是可行的~ 另外如用 cushion bb 補妝的方法沒錯是正確~

      刪除
  9. isa,
    Iope個隻bb cushion既c系列係高遮瑕啲架。我淨係用佢都遮到啲暗蒼印!
    我想問持久度方面,laneige大約last到幾耐?
    Thank you isa

    回覆刪除
    回覆
    1. 前幾日都聽到同事這樣說, 正打算買 C 系列試埋~ 持久度方面, laneige約 last 到 3 小時鼻位開始出油, 臉就 3-4 小時左右 (我是偏乾肌)~

      刪除
  10. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  11. Hi Isa, 我今年22,本身有少少雀斑,但最近一年發現眼下對落有一點好似藍色原子筆痕咁既野,想請教你知唔知係咩?有冇辦法可以整走佢?Many thanks ~

    回覆刪除
    回覆
    1. "好似藍色原子筆痕" 大概是指青筋 / 血管浮現吧 (如沒估錯), 是無法整走的, 就是敷 eye mask 都不會消失, 唯有在塗 eye cream 時按摩一下, 希望能帶動循環改善少少~

      刪除
  12. Hi Isa 我就算去專櫃買粉底佢地都成日幫我揀錯顏色 請問有咩方法可避免再次甘樣? 請問可推介礦粉底比混合偏油皮嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 確實會有點難度, 是因專櫃的燈光都比較柔和, 令人有塗什麼色都好像會融入膚色的錯覺, 所以通常專櫃姐姐建議我買什麼色號後, 我都會自己試埋深一號色的再比較~ 另外礦物粉底液 / 礦物粉, 一般不太控油, 反而用完過一陣會具光澤, 不適合偏油皮膚, 除非只是 mineral enriched 的粉底就可以 (即非全礦物成分), 如 Maybelline 或 NYX 的~

      刪除
  13. Isa 我混合肌 用estee lauder double wear無論用圓頭濕粉掃或beauty blender都覺得好難推 同好易變到好厚粉 我用佢前skincare有用kiehls 金盞花toner, giverny oil free cream, neutrogena dry touch sunscreen, ysl matte touch 請問係我護膚程序有問題定係我用法吾岩? 如果係支粉底本身吾岩我skintape可否推介一支同佢一樣持久度及遮暇度比我?
    請問夜晚冇日光可以點化妝?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可先試試減去 YSL Matte touch 再試, 很可能是塗完控油 base 比較啜面, 粉底就較難推及厚了. 另外也最好等 neutrogena dry touch sunscreen 吸收後才上 foundation, 也會比較易推. 再唔得先考慮換過 foundation, 無謂浪費嘛~ 另外夜晚冇日光, 就只能靠開檯燈化妝了, 這個我經常做~

      刪除
  14. Hi Isa, 我岩岩買左TheBalm Timebalm Anti-Wrinkle Concealer, 請問同你介紹個隻concealer有咩分別?

    回覆刪除
    回覆
    1. 是一樣的, 只是新包裝改了名稱叫 Anti-Wrinkle Concealer 而已~

      刪除
  15. 請問你按面 按眼會按幾多下?

    回覆刪除
  16. Hello isa
    我眼下有條好深既眼紋
    就算有用眼霜打底都好快就會現紋 比起未化妝前條眼紋仲深左
    我知mac有隻專為眼部而設的打底隔離霜,係偏淡粉色的,ba姐姐話用完會無咁易起眼紋,isa請問你有無用過?你覺得有無用?
    同埋,係眼底set碎粉要幾多份量?需唔需要set到好乾爽?
    仲有呢the balm and Mac ge concealer用係眼底易唔易起乾紋
    Thank you so much

    回覆刪除
    回覆
    1. 是能有輕微改善 (遮到少少少少), 但其實過一陣都仍會現紋的, 只是等同於遮毛孔 base 的原理一樣, 不能 last 很久~ 而眼底set碎粉份量是要以乾爽為準, 感覺可能乾, 但其實如 set 得不夠反而眼紋更快起褶及溶妝~ 另外 The Balm 的 concealer 我用開沒覺有特別起紋問題 (少少一定有, 因 concealer 的保濕度過幾小時會流失), 而 MAC 我用唔到, 太乾不夠貼~

      刪除
  17. Hello! 請問最近混合性皮膚有冇春夏用遮暇度較高的粉底推介? 最好大約300內。謝謝你!

    回覆刪除
    回覆
    1. Relvon colorstay 礦物粉底 / KATE powderless Cover 粉底液 / NYX HD 高清粉底液等其實都不錯, 也是 $200 內售價~

      刪除
  18. hi isa! 最近想買囀季base, 買邊個牌子比較控油? mac 跟NYX 有什麼分別

    回覆刪除
    回覆
    1. 最強的控油 base 是 YSL Matte Touch Primer, 及 Loreal 的雪葩細緻底霜~

      刪除
  19. Hello
    你篇文章好有用!我仲想問下唔知 innisfree bb cushion 又得唔得呢?
    同堆 cle de peau 的遮瑕係唔係真係咁好呢?
    thx

    回覆刪除
  20. 你好啊,我今年24歲,係油性皮膚,由細到大皮膚都ok,唔知做咩事4-5年前突然成面都係粉刺,有時會爆瘡,d人話如!咁既皮膚唔係好適合用任何的化妝品,但下個月我親人結婚,所!我需要化妝,想問bb cusion好d定係普通粉底液+粉餅好d?

    另外,我經常見你介紹一d護膚品係適合乾性皮膚同埋over 30歲的人使用,如果係20幾歲既油性皮膚,你會建議用邊d牌子? 因為我岩岩出黎做野,同埋你介紹個d護膚品效果雖然好好,不過對我黎講太貴了/____\

    問左你一堆問題添,唔該哂你^_^

    回覆刪除
  21. Hi 请问使用cushion BB 前需要做些什么吗?(平常不化妆的)

    回覆刪除
    回覆
    1. 只需用回日常使用中的護膚品後, 便可用 cushion BB 了~

      刪除
  22. Hi 请问使用cushion BB 前需要做些什么吗?(平常不化妆的)

    回覆刪除