2014年2月27日 星期四

Kanebo LUNASOL 系列妝前底霜 + 粉底液

雖然家中 makeup base 及粉底已多如繁星, 但仍無損我繼續敗家的雅興! ^^

Kanebo 旗下的幾個系列 Impress / Dew Superior / Coffret D'or 等等, 以前都已用過了, 就是未試過 LUNASOL (除了用過它的眼影及 lip essence 外). 正好春夏將至, 打算買買粉底轉季, 近期 LUNASOL 亦高企在我的 wish list 上, 就買它 try try~

大家準備好我又放火了~


原意是只打算買 foundation, 奈何單買一件不夠 $500 沒泊車優惠, 於是唯有買埋支 base. 但原來支 base 出奇地好用!

CONTROL BASE

是一款具防曬度 SPF23 PA++ 的調色妝前底霜 (makeup base), 具添加護膚保養成分, 有效平整肌膚, 撫平毛孔, 修飾暗沉膚色.

$340 / 30ml @ Kanebo 佳麗寶專櫃

官網: http://www.lunasol-net.com/tw/ 


共 2 色選擇, 我揀的這支是 "02 Clear":

雖色號名為 "Clear", 但其實是黃色, 不過塗勻後真的頗為 clear, 一點都不黃.

粉紅 / 綠色 / 紫色等等的 color base 之中, 我就只會用黃色的, 上臉後不會太白, 色澤較其他色更 natural, 更適合黃種皮膚, 也能遮掩少許肌膚泛紅問題.

秋冬慣用 M.A.C 的 Prep+Prime 黃色 base, 但它的 cream 狀質地在 summer 用也太潤了, 這支 LANASOL 比較適合春夏~


塗勻後感覺相當輕盈, 完全不杰厚, 不黏稠, 卻亦有一點點保濕感:

質感水凝易推, 春夏用很不錯喔, 感覺清清爽爽但又有少少保濕. 至於在這幾天約 18-20 度的天氣下用, 都沒覺得乾~

看吧, 塗勻後沒有顯黃, 十分自然!


我認為這支 "02 Clear" 比 "01 Glow" 更好:

"01 Glow" 是偏粉紅色的, 而且我用也比較白. 


早已打算買的 SKIN MODELING LIQUID FOUNDATION 粉底液:

含水量達 55%, 屬輕盈水潤質地, 輕易與肌膚融為一體, 打造令人稱羨的淨透光澤肌, 採用全新技術, 展現絕佳的延展性與輕透感, 完美服貼肌膚, 從肌膚底層打出自然光采, 閃耀澄淨透亮光澤. 具 SPF21 PA++ 防曬度.

以上是官網提供的產品資料. 而我用過這支 foundation 後, 覺得它真的能完全做到官網所說的效果及感覺! 甚至覺得它比 Armani / cle de peau / Chanel / Dior 等等更值得購買! 推介推介!! 

$490 / 25ml 

售價一點不便宜, 但一分錢一分貨, 我只能說如用它 vs. 比它更貴的品牌比併, LANASOL 這支絕對高幾班! 


塗抹時已 feel 到相當水嫩柔滑:

上臉的感覺簡直興奮!

可能是有點誇張, 但我真有一上即貼的讚嘆! 

它那種水嫩貼滑感, 在印象中就沒一支 foundation 能比較, 超鐘意~


一邊塗一邊已 feel 到它與皮膚即時幾秒融合, 又輕盈又水潤~

又薄又滑又保濕, 不過遮瑕度未算高, 屬中等吧, 均勻膚色效果是滿意的, 也並非很低遮瑕度, 我認為是剛好.

持久度則沒其他牌子般高, 但優點在於過了數小時後, 都沒有浮粉或覺得乾, 仍然很貼面很保濕. 

雖然激讚, 但對 foundation 之質地及遮瑕度喜好, 是很個人的, 我覺得這支比較適合皮膚偏乾, 或膚質粗糙的人在春夏用. 並非控油 foundation, 遮瑕度亦非超高. 

(LUNASOL 另有控油粉底 / 滋潤粉底, 這支 Skin Modeling Liquid Foundation 剛好夾在中間) 


Close up 看看真的柔嫩, 能撫平毛孔及細紋:

也具一點微微光澤, 在均勻膚色的同時, 不會啞啞實實掩蓋真正膚色, 能透出自然膚色. 就是近看也很 perfect, 沒厚妝感, 塗後毛孔乾紋 bye bye 了一半以上!

抱歉忍不住再說一次, 我 like 爆~~

(重申絕對是自購, 實在讚得有點過火, 呵呵)


共 6 色選擇, 我買的是 "OC03" 色號: 

我的膚色剛好夾在 "OC02" 及 "OC03" 中間, 又不想一次過買 2 支溝色 (畢竟售價不便宜), 於是寧可買深色少少, 掃埋碎粉後膚色剛剛好~

23 則留言:

  1. 這個在台灣價錢會不會平d呢?��

    回覆刪除
    回覆
    1. 不清楚喔, 不過日本牌子在台灣也不會太便宜

      刪除
  2. ISA, 我想問去韓國有咩化妝品或護膚品係又平又好用架?好多人都話去韓國買化妝品/護膚品好平..但因為好多產品自己都未用過所以唔知買D咩好...但又唔想錯過呢次機會, 可唔可以推介下?thanks!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Banila Co. / The History of 后 / vidi vici / 3CE / 雪花秀 / The mask house / CLIO 等等吧, 會比 hk 便宜~

      刪除
  3. 請問尖沙咀店現在有沒有 The Balm "Meet Matte(e) Nude" 9色 pallet賣?如果有,請問幾錢?如果暫時未有,幾時會入貨?謝謝你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這盒我們不打算入貨, 但亦能代訂, 最近的一次訂單截數日約在 3 日5 日, 如有需要可在此日前訂, 否則便要等至下次 3 月尾了~

      刪除
  4. Hi Isa, 請問哪一款有色碎粉你會比較推介? 我本來用的Clinique 碎粉 (03 色號, medium-fair to medium) 快用完了. 我屬於混合性皮膚, 主要掃在容易出油的T-Zone和腮籩, 冬天掃額頭會有點乾. 礦物碎粉我覺得有點厚. 謝謝!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有色碎粉我比較愛用你已使用中的 Clinque, 另外是 Laura Mercier 及 NARS, 不過近期已轉用 Banlina Co. 及 VIDIVICI 了 (但就屬透明粉, 冇色的)~

      刪除
  5. Hi Isa, 请问边种牌子Night Cream 系适合春夏同中女用呢?多谢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如沒 budget 限制, 那麼我是較愛 SKII 的環采鑽白 Deep Surge EX 面霜, 如便宜一點的 Olay PROX 系列面霜也好好, 2 款都不會太油膩, 而又適合中女~

      刪除
  6. 回覆
    1. 仲未燒完呀~ 我今日買了支 chanel 同價 $490, 又係好正! 試多幾日再 share~

      刪除
  7. Hello isa
    我想問想遮淚溝位係咪要用比膚色淺一兩度既遮瑕膏同用咩質地既concealer會較好?
    Thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的, 淺半度至一度已可, 另外用膏狀質地 concealer 更好~

      刪除
  8. 呢支堅係正!唔會令人變“粉樣“!我覺得比Armani 同YSL更勝一籌!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今日買了支 chanel 同價 $490, 又係好正! 試多幾日再 share, 睇下邊支正 d 先~

      刪除
  9. Isa , 你買foundation嘅時候我正好見到你 , 見你係專櫃試咗好耐, ,而且我第一次見到你真人, 非常害羞 , 所以唔敢同你打招呼 , 另外 , 我知道你一定會出呢篇試用文 , 所以我都等咗幾日。我都好鐘意呢個牌子嘅產品 , 你講到支粉底咁好, 搞都我都想買嚟試下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁巧合?? 我都冇留意身邊有人添, 一講到 shopping 揀化妝品實在太專心 haha, 下次記得 say hi 不用害羞, 我只是平凡到不能再平凡的人一個~ 另外我今日買了支 chanel foundation 同價 $490, 又係好正! 等我試多幾日再 share, 比較下邊支正 d 先~

      刪除
  10. 請問chanel 買左邊隻?

    回覆刪除
  11. Isa,
    请问Base同Foundation有meh吾同呢?以上推荐可以2选1用吗?

    回覆刪除
  12. Is the foundation long-lasting enough in summer? ^^ thanks

    回覆刪除
  13. hi Isa,

    LEE款濕粉依家天氣用可以嗎???我鼻會出油,不過2邊面超乾~!
    同埋係咪用埋同一款BASE會比較好!?

    回覆刪除
  14. Hi Isa,
    好鍾意睇你既產品分享~我用左lunasol 既底妝好耐架啦,好鍾意佢既妝感。以前用開water modeling foundation,好貼薄,比skin modeling 仲薄。後尾用完,想回購先發覺停左產,就買左skin modeling。skin modeling 妝感靚,但係因為我混合偏油(鼻位超油),佢持妝力真係麻麻地,秋冬唔係太凍太乾既天氣,t-zone 同下巴只能hold 到約3小時。想搵一隻持妝力較好,同coverage 唔錯既底妝產品,你有咩推薦?用隻控乾粉/碎粉配合返lunasol,可否令佢更long lasting (我而家用MAC Studio Careblend pressed powder)?

    回覆刪除